Witaj
ja mam minkotę 55lbs już z 9 lat , tylko po drodze zrobiłem jej tuning jak mi padł przełącznik w firmie z Łodzi od silników , obejmował : wstawienie maximizera (płynna regulacja) z aktywnym chłodzeniem i wymianę kabli(grubość rdzenia kabla to fi 8mm) z końcówkami miedź , kable fabryczne w silnikach to jakieś nieporozumienie stąd niesamowite grzanie się silników , nie rzadko pływanie na najwyższym biegu przez np godzinę powoduje takie grzanie ,że zaczyna się topić obudowa silnika , mały przekrój bardzo duże straty. Ja pływam na dwóch akumulatorach 100ah firmy Yuassa na tym silniku , płynąc na 5-tym biegu pływam 2 godziny (silnik pobiera wtedy około 45a), pływam około 10km jednorazowo przez dwa jeziora na Krutynię i następnie jak spadnie prąd do 10.5 volta pod obciążeniem (mam strażnika akumulatora) zmieniam akumulator na drugi .Jak będziesz potrzebował to dam namiar na człowieka od akumulatorów w bardzo dobrych cenach , jestem jego wiernym klientem od 15 lat i moi znajomi też na te 15-e lat miałem jedną reklamację i bez problemu załatwioną i jedną z mojej winy , uderzyłem akumulatorem i pękła obudowa , odparował żel i akumulator stracił pojemność ,Generalnie jeśli przestrzegasz zasad użytkowania takich akumulatorów to służą długo , miałem kilka marek akumulatorów Panasonic, SSB , Yuassa , EuroPower zawsze pamiętaj , żeby mieć strażnika akumulatora , bo to pozwoli uniknąć rozładowania poniżej 10.5v .Tylko droższe modele Panasonica miały kiedyś taki system który sam odcinał napięcie jeśli ta wartość została przekroczona.