Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wgnieciona szpula Taurusa wielkość 4000


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Zwierzu

Zwierzu

    Nie wiem, nie znam się zarobiony jestem !

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1138 postów

Napisano 03 październik 2015 - 16:41

Houston, mamy problem !

Panowie, nie wiem jak, nie wiem kiedy, nie przypominam sobie aby spadła w mojej obecności na kamienie czy inne twarde podłoże, coś podskórnie czuję że moja młodzież mogła w tym palce maczać, choć żadne się do tego nie przyznaje -_-.
 
Szpula od Taurusa wielkość 4000.
Nie wiem czy widać to dokładnie na zdjęciu, w miejscu zaznaczonym czerwoną kreską szpula jest  wgnieciona nieco do środka. W tym miejscu jest płasko, co momentami powoduje tarcie o kołowrotek - irytujący dźwięk :angry:.

rant_szpuli_obr_zpskgv8dlbx.jpg
 
Czy jest jakiś sposób/metoda na przywrócenie do stanu okręgu, spodniego rantu szpuli, macie jakieś sprawdzone rozwiązanie ?

Użytkownik Zwierzu edytował ten post 03 październik 2015 - 16:42


#2 OFFLINE   Fred A

Fred A

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 279 postów
  • LokalizacjaDom na wiślanym brzegu...

Napisano 03 październik 2015 - 16:42

Jeśli tylko nie zawadza o rotor to bym to przebolał....Ciężko będzie tak w rękach,jedyne co mógł bym zasugerować to gumowy młotek i podeprzeć od wew.jakimś walcem i wtedy to z wyczuciem acz znaczną siłą owym młoteczkiem odkształcać pukając.....Tak mi do głowy przyszło na biegu.....


Użytkownik Fred Arbogast edytował ten post 03 październik 2015 - 16:48


#3 OFFLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9666 postów
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Napisano 03 październik 2015 - 16:57

Na drewnie, przez drewno delikatnie pukać młotkiem. Tak prostowałem oś w kołowrotku.


  • Piotrek Milupa lubi to

#4 OFFLINE   Maraky

Maraky