Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Silnik Wietierok gaśnie w trakcie pracy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   zenobiusz

zenobiusz

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 31 postów
  • LokalizacjaKozienice
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:L

Napisano 03 czerwiec 2011 - 12:24

witam ludziki
pomyślałem sobie że skoro tu jestem zarejetrowany to ktoś mi pomoże.
remontowałem ostatnio swojego wietieroka którego używam do pychówki 7,5 m na wiśle w okolicach Kozienic.
test dzisiejszy wypadł tak:
płynąc w górę wisły nawet raz się nie zaksztusił, dopłynąłem do wyspy, zgasiłem silnik, troszkę pospacerowałem i miałem wracać.
a dziad się buntuje.
popłynie 50m i gaśnie!
dodam że membrana pompy paliwa jest nowa, silnik miał wymienianą pompę wodną,(działa ;]) hipol do spodziny zalany i wszystkie przewody podokręcane na opaski zaciskowe

kurka co jest

ewidentnie nie dostaje paliwa, bo jak pompuje pompką to idzie ....
pływak w gaźniku lepiłem bo był dziórawy a może dziurawy .... nie wiem jak to się pisze

a kolejne pytanie

moja ulubiona wyspa na wiśle, pszykosa równolegle do brzegu i tylko 2,5 m wody(byłem dziś z echosondą)

czy w takiej płytkiej rynience szerokości 30m i ze średnim nurtem, dosyś twardym dnem będzie sandacz?
bo chciałem znajomych na nockę wyciągnąć i wiem że leszcz będzie ale czy będzie sandacz?
rynna ma połączenie z wartówką

i witam serdecznie bo to mój pierwszy post na forum :D

#2 OFFLINE   Przemek

Przemek

    Przemek

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1488 postów
  • LokalizacjaWyszków
  • Imię:Przemek

Napisano 03 czerwiec 2011 - 19:04

Witaj na Jerku :mellow:
Mam nadzieję że rozgościsz się na naszym forum <_<
A co silnika na pewno ktoś pomoże!
Z Twoich okolic już jest jedna osoba na forum :lol:
Pozdrawiam.

#3 OFFLINE   busz231

busz231

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1967 postów
  • LokalizacjaChoszczno

Napisano 03 czerwiec 2011 - 21:25

sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.czyli sprawdz drogę paliwa zaczynając od zbiornika czy nie ma syfu.warto też jakiś filterek na wężu zamontować.no i zajżyj do gażnika pewnie tu znajdziesz przyczynę.

#4 OFFLINE   zenobiusz

zenobiusz

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 31 postów
  • LokalizacjaKozienice
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:L

Napisano 04 czerwiec 2011 - 12:19

sprawdz drogę paliwa zaczynając od zbiornika czy nie ma syfu.warto też jakiś filterek na wężu zamontować.no i zajżyj do gażnika pewnie tu znajdziesz przyczynę.



tak zrobię jak z nocki zejdę.
podokręcam przewody, i sprawdzę jeszcze raz ustawienia gażnika.
syfu nie mam bo wszystko czyściłem, filterek mam zamontowany taki jak od malucha czy żuka :lol:
jak jest komora pływaka w gażniku to uszczelka mi gdzieś się zapodziała, ale wydaje mi się że to nie jest powód, bo przecież i tak na górze jest otwór przelewowy?
to jest pytanko jakby co :mellow:

#5 OFFLINE   busz231

busz231

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1967 postów
  • LokalizacjaChoszczno

Napisano 04 czerwiec 2011 - 17:27

uszczelka musi być bo może zaciągać lewe powietrze.jak nie dorobisz to uszczelnij silikonem takim co paliwo go nie rozpuszcza.

#6 OFFLINE   zenobiusz

zenobiusz

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 31 postów
  • LokalizacjaKozienice
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:L

Napisano 06 czerwiec 2011 - 18:32

uszczelka musi być bo może zaciągać lewe powietrze.jak nie dorobisz to uszczelnij silikonem takim co paliwo go nie rozpuszcza.


dzięki za podpowiedź choć to dla mnie troszkę nielogiczne.
komora pływaka ma na górze otwór przelewowy i nie powinno mieć znaczenia że nieszczelna jest cała górna komora bo i tak powietrze ma dostęp i tak ....

nic bardziej mylnego
buchnąłem dziecku koniec tekturowy z bloku do szkoły :huh: i zrobiłem na sztukę uszczelkę i ..... działa jak nowy
jak będę miał chwilę uszczelnie silikonem czerwonym bo on jest odporny chyba na paliwo,ale najważniejsze że gra :mellow:

wielkie dzięki za pomoc

#7 OFFLINE   busz231

busz231

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1967 postów
  • LokalizacjaChoszczno

Napisano 06 czerwiec 2011 - 21:17

nawet w nowych silnikach sa otwory w gażnikach i po przechyleniu wylewa się paliwo a połączenia muszą być szczelne krótko mówiąc.pozdrawiam.

#8 OFFLINE   Raiden25

Raiden25

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 28 lipiec 2018 - 12:17

Witam, posiadam od kilku lat wietieroka 8. Został zakupiony jako nowy, w sensie nie używany. Nie wiem dokładnie ktora to wersja wiec wrzuca foto. Silnik po pracy takiej około 15 min za syna się dusić i gaśnie. Odpala dopiero po jakiś 10-15. Choć potem ciężko się płynie bo gaśnie coraz ciężej. Może to regulacja gaznika, niż go zalewa? Mieszane robie 1:40
Myslalem nad filterkiem, jednak przy takim problemie chyba nie pomagało by odczekanie czasowe do odpalenia.

#9 OFFLINE   slawek_2348

slawek_2348

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1696 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Zdunek

Napisano 28 lipiec 2018 - 12:23

A odpowietrznik zbiornika paliwa odkręcony?



#10 OFFLINE   Popej

Popej

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1179 postów
  • LokalizacjaGorzow Wlkp./Białystok
  • Imię:Bartosz
  • Nazwisko:Szczupak to jest król wód

Napisano 28 lipiec 2018 - 13:33

A może padło chłodzenie i zaczyna się przegrzewać ? 



#11 OFFLINE   russian80

russian80

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 919 postów
  • Lokalizacjadarłowo
  • Imię:Radek

Napisano 28 lipiec 2018 - 13:38

Ja mysle ze to problem z paliwem,a raczej ze przestaje go dostawac,zapchana "dysza" w gazniku,lub filterek powietrza.

#12 OFFLINE   S.N.

S.N.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4643 postów
  • LokalizacjaMazowieckie. Lubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano 28 lipiec 2018 - 13:39

Zacznij od kompleksowego przewodu całej linii paliwowej od zbiornika paliwa, aż do gaźnika. Jeżeli to nie pomoże to czyszczenie gaźnika.



#13 OFFLINE   Raiden25

Raiden25

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 28 lipiec 2018 - 13:51

Odpowietrznik luzuje zawsze choć lekką poprawe zawsze zauważałem przy mega odkręceniu. Jednak to. nie rozwiązanie tego problemu. Bak mam tak zrobiony, do tego zdjęcia silnika:

Załączone pliki



#14 OFFLINE   Paweł J

Paweł J

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1818 postów
  • LokalizacjaPiła
  • Imię:Paweł

Napisano 31 lipiec 2018 - 21:09

Cewka zapłonowa daje taki efekt , grzeje się silnik gaśnie, stygnie odpala i gaśnie w coraz szybszym tempie po rozgrzaniu.

#15 OFFLINE   Raiden25

Raiden25

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 03 sierpień 2018 - 22:24

A gdzie w Warszawie zawiozę taki silnik na serwis? Wiem ze lezy wale miedzyszynskim są jakieś serwisy, ktoś coś poleci dla tego starego modelu?

#16 OFFLINE   Paweł J

Paweł J

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1818 postów
  • LokalizacjaPiła
  • Imię:Paweł

Napisano 03 sierpień 2018 - 23:22

Muzeum techniki ,a poważnie to Przemek Minecjusz ma taki motorek i o ile wiem to ogarnia sam i sobie chwali ten wynalazek.

Użytkownik Paweł J edytował ten post 03 sierpień 2018 - 23:24


#17 OFFLINE   Raiden25

Raiden25

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 03 sierpień 2018 - 23:54

A dokładnie kto to? :)

#18 OFFLINE   Paweł J

Paweł J

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1818 postów
  • LokalizacjaPiła
  • Imię:Paweł

Napisano 04 sierpień 2018 - 13:47

Dokładnie http://jerkbait.pl/u...0775-minecjusz/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych