a ja o statnio pływałem na v16 spawanej i po calym dniu było z 5 litrów wody , najlepszy sposób na sprawdzenie każdej nieszczelności to woda do środka , w lecie i na przyczepie , łodzi nic nie będzie za 2-3 dni wyschnie a dokładnie widać co i jak , a v16 niezatapialny jest to bez problemu mogliście płynąć ,tylko wedkowanie po kolana wody i nic poza tym za to jakie wspomnienia by były
Łódz aluminiowa Alumacraft nitowana opinie.
#61 OFFLINE
Napisano 03 luty 2017 - 23:06
#62 OFFLINE
Napisano 03 luty 2017 - 23:16
nie alu , ale też bass , skeeter - na żarnowcu
Użytkownik inter edytował ten post 03 luty 2017 - 23:17
#63 OFFLINE
Napisano 04 luty 2017 - 13:56
#64 ONLINE
Napisano 04 luty 2017 - 14:07
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
#65 ONLINE
Napisano 04 luty 2017 - 14:08
Jak chcesz, to ci odsprzedam 6kg (około 200l)Co to za pianka która oni tam stosują , da się taka kupić?
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
#66 OFFLINE
Napisano 04 luty 2017 - 14:22
Jak chcesz, to ci odsprzedam 6kg (około 200l)
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
Sprawdzałeś jej wchłanianie wody.
#67 ONLINE
Napisano 04 luty 2017 - 16:38
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
#68 OFFLINE
Napisano 04 luty 2017 - 17:49
#69 ONLINE
Napisano 04 luty 2017 - 20:57
Jak przerabiałem swojego Qwicksilvera to zobaczyłem że zamiast piany zastosowali silnie sprasowany styropian.
#70 ONLINE
Napisano 04 luty 2017 - 22:52
Czyli to piana do w 100℅ szczelnych komór?
Tak, zamknięto komórkowa o wydłużonym czasie startu (~98% szczelnych komór). Łatwiej się zalewa, nie trzeba się tak śpieszyć.
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik psulek edytował ten post 05 luty 2017 - 22:12
#71 OFFLINE
Napisano 12 czerwiec 2018 - 02:27
Dzis oglądał em alumacraft xb 200 i mogele mniejsze z tej samej seri. Oraz model bay 2072. Wszystkie spawane. Nity jakie widziałem to jedynie te trzymają zawiasy bakist
Użytkownik MIGOTKA edytował ten post 12 czerwiec 2018 - 02:28
#72 OFFLINE
Napisano 01 październik 2023 - 14:24
Odświeżę temat Na rynku jest pełno łodzi aluminiowych, ale Alumacraft 165 z pojedyńczą konsolą jakoś najbardziej do mnie przemawia, waga przy tych wymiarach jest bardzo dobra, w porównaniu do innych łodzi, tak samo pokład jest dla mnie najbardziej dogodny, inne łodzie aluminiowe mają jednak zbyt dużą zabudowę jak dla mnie, ALE zastanawia mnie temat, że alumacrafty są nitowane, wiadomo nowe to nowe, pytanie do użytkowników, czy te nity w końcu puszczą ? Wszystkie produkcje w Polsce są spawane, ale waga i cena też jest sporo wyższa.
Na Żarnowcu stoi cały czas alumacraft na wodzie i nie przecieka, ale jednak czasem gdzieś sięprzeczyta, że nity puszczają np. w Lundzie.
#73 OFFLINE
Napisano 01 październik 2023 - 14:52
- SzymusS, Pumba, JerryM i 1 inna osoba lubią to
#74 OFFLINE
Napisano 01 październik 2023 - 21:03
Alumacraft i Lund to łodzie od wielu lat na rynku. Bałbym się bardziej nowych spawanych konstrukcji produkowanych po garażach w ilości kilkadziesiat sztuk rocznie niż takich seryjnych na normalnej linii produkcyjnej.
Dokładnie. Amerykańskie firmy mają wieloletnią tradycję i gdyby nie było jakości w tych łodziach- dawno by wyparowały z rynku. Choć sam nie posiadam aluminiowej łodzi, ale "bywam" tu i ówdzie na różnych konstrukcjach- te amerykańskie są dobrze zrobione, właściciele nie narzekają.
#75 OFFLINE
Napisano 02 październik 2023 - 14:35
Pływałem. Widziałem. Posiadałem nową.
Jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia zyczenia. Po dłuższej eksploatacji śruby wychodzą same z pokładu.
Nity jak to nity prędzej czy później puszczają ale da się to naprawić.
Ogólnie europejskie produkcje są dużo staranniej wykonane.
I nie wrzucam tu wszystkich do jednego wora bo sam osobiście używam amerykanca ale spawanego.
Jeśli chodzi o nautyke to europejscy producenci mogli by się dużo nauczyć od amerykanow ale jeśli chodzi o wykonanie to działa w drugą strone
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Bielun22 edytował ten post 02 październik 2023 - 14:38
#76 OFFLINE
Napisano 06 październik 2023 - 19:12
Alumacraft.... Łódź nie warta swojej ceny. O ile w usa można kupić w normalnych pieniądzach to juz w eu cena robi się kosmiczna.
Pływałem. Widziałem. Posiadałem nową.
Jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia zyczenia. Po dłuższej eksploatacji śruby wychodzą same z pokładu.
Nity jak to nity prędzej czy później puszczają ale da się to naprawić.
Ogólnie europejskie produkcje są dużo staranniej wykonane.
I nie wrzucam tu wszystkich do jednego wora bo sam osobiście używam amerykanca ale spawanego.
Jeśli chodzi o nautyke to europejscy producenci mogli by się dużo nauczyć od amerykanow ale jeśli chodzi o wykonanie to działa w drugą strone
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Rozmawiałem z kilkoma osobami na temat alumy, używane są nity lotnicze. Niektóre statki też są nitowane, spaw też w końcu puści.
Pływałem na escape 165 i jak dla mnie pełna profeska. Cenowo np classic 165 cs z 90k brutto. Bardzo podobnie wychodzą inne jednostki.
#77 ONLINE
Napisano 06 październik 2023 - 20:02
Rozmawiałem z kilkoma osobami na temat alumy, używane są nity lotnicze. Niektóre statki też są nitowane, spaw też w końcu puści.
Pływałem na escape 165 i jak dla mnie pełna profeska. Cenowo np classic 165 cs z 90k brutto. Bardzo podobnie wychodzą inne jednostki.
Nitowane to są te statki co już raczej w muzeach. Spawanie jest prostsze, mocniejsze i daje spore oszczędności na masie kadłuba (w konsekwencji można załadować więcej cargo, paliwa albo niespodzianek dla obcych).
Wysłane z mojego motorola edge 40 pro przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych