Doszedł do mnie dzisiaj Revo Inshore.
Pięknie spasowany, kręci jak głupi.
Ma tylko inny system hamulcowy od tego z recenzji na TT (drugie zdjęcie od góry):
http://www.tackletour.com/reviewabugarciarevoinshorepg2.html
A u mnie jest tak jak na filmie:
http://www.abugarcia.com/products/reels/low-profile-baitcast -reels/revo/revo-inshore#BVRRWidgetID
Gość na filmie za szybko gada jak na moją znajomość angielskiego. Czy ktoś mógłby wyjaśnić łopatologicznie kiedy używać bloczków ze sprężynką a kiedy bez?
Do tej pory używałem z hamulców odśrodkowych tylko VBS Shimano a tam sprężynek brak.
Jest tylko kilka problemów:
-moc hamulca podawana na stronach ABU to 20 lbs , a STX/SX maja 24 lbs. A to podobno jest ta sama konstrukcja. Skąd ta różnica?
-prosto po wyjęciu z pudełka szpulka na sucho kreciła się około 12 sekund, a po zalaniu łożysk szpulki olejkiem z pudełka jest tylko 8.
To chyba rozumiem. Kiedyś robiłem próby z łożyskami na śrubokręcie i najdłużej kręciły się te suche, które były dokładnie umyte w benzynce.
![Zdjęcie](https://jerkbait.pl/uploads/profile/photo-thumb-48513.jpg?_r=1479076042)
System hamulcowy w Revo Inshore - jak to działa
Started By
godski
, 21 wrz 2011 22:02
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych