Skocz do zawartości

  •      Zaloguj się   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Ostatnie na blogu

Ostatnie komentarze


1031 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

1023 gości, 1 anonimowych

Bing, Google, cezar, StevenOa, Bolesław, skampi, zander78, rafcool, Ciastek


- - - - -

SPRO BLUE ARC TUFF-BODY 9300




Producent:
Producent kołowrotka np. Shimano
SPRO (Holandia)
Model:
Model kołowrotka np. Exage FD
SPRO BLUE ARC FD
Wielkość [Rozmiar]:
Rozmiar kołowrotka np. 1000, 3000s itd.
3000
Masa:
Masa kołowrotka [g]
305g
Zastosowanie:
Zastosowanie (wszechstronny lub saltwater/freshwater)
wszechstronny
Typ hamulca:
Typ hamulca (przedni lub tylny)
przedni
Moc hamulca:
Moc hamulca [kg]
5kg
Przełożenie:
Przełożenie kołowrotka np. 7:1
5,0
Ilość wybieranej linki:
Ilość wybieranej linki [cm]
75cm
Liczba łożysk:
Liczba łożysk np. 7+5+1
8 + 1
Pojemność szpuli żyłka:
Pojemność szpuli dla żyłki np. 6/135, 8/110, 10/90
0,24/200 0,33/100
Pojemność szpuli plecionka:
Pojemność szpuli dla plecionki np. 6/150/, 8/130
b.d
Kraj produkcji:
Kraj produkcji kołowrotka np. Japonia
C.R.L
Opis:
Opis kołowrotka

Kołowrotek posiada: korpus i rotor wykonane z aluminium Tuff-Body, "One Way Clutch" tj. natychmiastowa blokada biegu wstecznego - jednokierunkowe łożysko oporowe, ślimakowy system posuwu szpuli typu "Worm Shaft", superlekki i mocny kabłąk, precyzyjne nawijanie żyłki z systemem zapobiegającym jej skręcaniu, 2 szpule aluminiowe, dynamicznie wyważony rotor, precyzyjny hamulec przedni, aluminiową korbkę wykonaną w technologii CNC. Pracuje bardzo miękko i stabilnie z dużą bezwładnością obrotów, kabłąk schodzi lekko, precyzyjnie i charakteryzuje się cichą pracą. Kołowrotek SPRO to sprzęt na długie lata przy jego prawidłowej eksploatacji.

Schemat kołowrotka:
Schemat kołowrotka
SPRO BLUE ARC TUFF-BODY 9300

Zdjęcia kołowrotka






2 Komentarze

Zdjęcie
G_rzegorz
02 kwi 2017 11:13
Bardzo dobrze wspominam tego kręciołka. Jedyne co zauważyłem po dwóch latach intensywnego użytkowania to zjechany wałek/ośka w knobie prawdopodobnie spowodowany brakiem w tym miejscu łożyska. Jeszcze trochę bym nim połowił i pewnie by pękł.

Witam.

 

Proszę Moderatora o usunięcie 1 wpisu  (brak schematu)

SPRO BLUE ARC TUFF-BODY 9300  -,gdyż w drugim wpisie schemat jest