Szukaj w artykułach

Reklama

Ostatnie na blogu

Ostatnie komentarze

1088 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

1011 gości, 3 anonimowych

Bing, konopaa, Wedkarz 1987, lenny, maut, Kejkosz, zbigiaurelki, Sławek77, Google, pablo23004, GregORnot, Leszek-1975, Kaczor Marki, jasku10, Goliat, Andrzej Stanek, kubek79, esox81, Żbik, Facebook, bursztynmm, XTR, Delbanka, Arkad7iusz, krzych742, Łukasz Mk, gregx1, SzczupakRzeczny, hubert-wlkp, tibhar, vito42, kuba67810, Konstanty, SilverN, ASAPfishing, Andrzej6, piernik, helikon, Luciano, hotpoint, u-boot, XKRZYSIEK100, Peterx, bartekmaj, kondzio 77, losbebenos, Mundurowy, Keo83, adriano, elmo, bob74, ciosekm.80, pmiszk1, Sobota1986, bieniu08, siwy84, Mariusz1990, KrystianS, Robi, malinabar, qaya, majunio, Sołtys, MatB, AJ26, KacperG, wielkaryba, Bolen30, mav3rick, wirwesku, Hecht_100, PIOTREK113, snoekje90, womar, Pisarz.......ewski Piotr, guciolucky, MATIG

- - - - -

Jerkbait.pl w Świecie Ciszy

Pragnąc podziękować społeczności portalu jerkbait.pl za wielką pomoc w zbiórce i przekazaniu ze zbiorów własnych sprzętu wędkarskiego dla naszego szkolnego koła wędkarskiego, z wielką niecierpliwością oczekiwaliśmy na dzień, kiedy to będziemy mogli złożyć podziękowania wam wszystkim, drodzy koledzy, za tak piękny gest. Czekaliśmy, czekaliśmy cierpliwie…. I stało się!!!

Spotkanie zaplanowaliśmy u nas, w Ośrodku Szkolno – Wychowawczym dla Głuchych przy ulicy Łuckiej 17/23 w Warszawie. W dniu 25 lutego 2009 r. na nasze zaproszenie, przybyła do nas delegacja Jerkbait-a w składzie - Remek, Friko i Kryst. Zaczęliśmy od zwykłej pogawędki oraz powitania przez naszą młodzież przybyłych gości. W planach mieliśmy pokazanie gościom otrzymanego od was wszystkich sprzętu wędkarskiego, chcieliśmy pogawędzić w miłej atmosferze a na koniec spotkania złożyć na ręce przybyłych gości oficjalne podziękowania dla CAŁEJ SPOŁECZNOŚCI JERKBAIT-a za szczodrą i piękną pomoc w postaci przekazanego sprzętu.

Tu pragnę złożyć szczególne podziękowania dla naszych forumowych kolegów – Łukaszowi Strzałkowskiemu SaNdAcZ >< \\\\*> za przekazanie kilkunastu wędzisk i kołowrotków i masy drobnego sprzętu oraz Pawłowi Marczakowi pablom – za ogromne pudło, które ledwo uniosłem - przynęt miękkich i innych akcesoriów. Gorące podziękowania składamy również koledze Sławkowi Kurzyńskiemu Sławek za prawie SETKĘ woblerów. Będzie czym kusić SPORE rybki. Dzięki Sławek.

Podczas spotkania mile nas zaskoczył Remek, przygotowując SUPER prezentację multimedialną poświęconą w całości portalowi Jerkbait.pl. Prezentacja była przygotowana i przeprowadzona przez Remka wręcz po profesorsku. Młodzież poznała historię portalu, jego główne cele, osiągnięcia a także poznała od podstaw na czym polega łowienie metodą jerkową – dowiedzieliśmy się o tym, jak dobrać sprzęt, jakie przynęty, jak te przynęty poprowadzić itp. Poznaliśmy mity krążące o metodzie jerkowej, a na informację od Remka że na casting można łowić przynętami długimi na 30 i więcej cm, prawie wszystkim szczęki opadły z wrażenia. TO WCIĄGA!!!

Prezentacja była urozmaicona zapierającymi dech w piersiach zdjęciami, ciekawymi filmami oraz konkursami z nagrodami w postaci Sławkowych woblerów - Remek zadawał pytania dotyczące prezentacji…SUPER zabawa była i po każdym pytaniu las rąk w górze, jak to w szkole bywa…

Na koniec młodzież bombardowała Remka pytaniami na temat portalu jak i łowienia na casting, na które to Remek w pocie czoła dzielnie odpowiadał.

Ogólnie spotkanie uważamy za bardzo udane i RAZ jeszcze CAŁEJ SPOŁECZNOŚCI JERKBAIT-a gorąco dziękujemy. Pamiętamy o was i będziemy wdzięczni. Całość zrobiła na nas wszystkich OGROMNE WRAŻENIE – mamy również nadzieję że na naszych gościach wrażenie zrobił również m.inn sposób porozumiewania się osób niesłyszących za pomocą rąk – czyli za pomocą języka migowego.

Remek, Friko i Kryst – dziękujemy za zaszczycenie naszego spotkania osobistą obecnością.

W imieniu młodzieży z OSWG przy ul. Łuckiej 17/23 w Warszawie
Paweł pirania74 Jasiński

Jeśli chcesz skomentować ten artykuł zapraszam na forum