...
Użytkownik w.d.wobler edytował ten post 20 styczeń 2014 - 21:45
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 17 lipiec 2012 - 22:27
...
Użytkownik w.d.wobler edytował ten post 20 styczeń 2014 - 21:45
Napisano 17 lipiec 2012 - 22:29
Dlaczego? Niezłe jajcaBez komentarza
.....................
Napisano 17 lipiec 2012 - 22:35
Napisano 18 lipiec 2012 - 05:13
Napisano 18 lipiec 2012 - 08:25
Napisano 18 lipiec 2012 - 10:28
Napisano 18 lipiec 2012 - 12:15
Napisano 18 lipiec 2012 - 12:19
Ja ztuningowałem superX 4000 dokładając mu łożyska tam gdzie ma XTR, nawet korbę mam pojedynczą od seido 4000 bo jest wygodniejsza w użyciu.Tylko by go jeszcze wypadało przemalować .No i mnie zadziwiła cena tej sztuki.
Zastanawia mnie tylko jedno... Czemu Super X nie osiąga takich cen skoro wkońcu to ten sam młynek tylko w innej szacie.
XTR ma 3 łożyska więcej, ale za to nie ma podwójnej korbki. Podejrzewam, że większość Super X-ów będących w posiadaniu kolegów z forum ma obsadzone te łożyska, a mimo to cena nadal bez porównania do TP. Cene tłumacze sobie jedynie dostępnością obu modeli na naszym rynku.
A może by zaczął skupywać Super X-y, dokładać łożysk i malować je na szaro, napisy też są do ogarnięcia
Napisano 18 lipiec 2012 - 12:45
Zastanawia mnie tylko jedno... Czemu Super X nie osiąga takich cen skoro wkońcu to ten sam młynek tylko w innej szacie. XTR ma 3 łożyska więcej, ale za to nie ma podwójnej korbki. Podejrzewam, że większość Super X-ów będących w posiadaniu kolegów z forum ma obsadzone te łożyska, a mimo to cena nadal bez porównania do TP. Cene tłumacze sobie jedynie dostępnością obu modeli na naszym rynku.
Napisano 18 lipiec 2012 - 13:10
Zastanawia mnie tylko jedno... Czemu Super X nie osiąga takich cen skoro wkońcu to ten sam młynek tylko w innej szacie. XTR ma 3 łożyska więcej, ale za to nie ma podwójnej korbki. Podejrzewam, że większość Super X-ów będących w posiadaniu kolegów z forum ma obsadzone te łożyska, a mimo to cena nadal bez porównania do TP. Cene tłumacze sobie jedynie dostępnością obu modeli na naszym rynku.
Absolutnie nie!
Nie porównuj TP i Super z tamtej serii (1998) z obecną linia tylnohamulcowców, bo poza tym że jest to straszna potwarz dla tych starszych to jeszcze nie ma tu podobieństwa konstrukcyjnego. XTR to kręcioł z METALOWYM KORPUSEM, całkowicie innymi bebechami (i jakościowo i konstrukcyjnie, o czym świadczy inne przełożenie itp) i daleko lepszą jakością spasowania/wykończenia. Można powiedzieć, że rzeczywiscie XTR to konstrukcyjnie i jakościowo prawdziwy Twin z tylnym hamulcem. To naprawdę najlepszy kołowrotek z tylnym hamulcem kiedykolwiek produkowany. Teraz w tylnohamulcowych malezyjskich zabawkach z prawdziwych dobrej jakości konstrukcji pozostały jedynie dumnie brzmiące nazwy: Twin Power, Aspire, Biomaster, Stradic i Super. Niestety z tymi młynkami poza nazwą nie mają one absolutnie nic wspólnego!!!
Napisano 18 lipiec 2012 - 13:53
Napisano 18 lipiec 2012 - 14:08
Napisano 18 lipiec 2012 - 14:39
Drogi Kolego
wiem co to super, super x i xtr. w ciągu ostatnich 20 lat młynków shimano głownie z lat wzlotów, ale też i późniejszego okresu błędów i wypaczeń miałem lekko licząc kilkadziesiąt a i czytałem o temacie co nieco
Xtr był młynkiem flagowym, znacznie droższym od super x i stradica x. Korpus z całą pewnością był metalowy, a na schemacie ma inne oznaczenia.
Napisano 18 lipiec 2012 - 16:49
To sie nasz forumowy kolega ucieszy,cos kiedys pisał ze kupił kilka szt po promocji ,a teraz kazdy widzi jak pieknie sie sprzedał.Bez komentarza
http://allegro.pl/shimano-twin-power-3000-xtr-iglastan-legen da-daiwa-i2481877818.html
Napisano 18 lipiec 2012 - 17:55
Drogi Kolego
Skoro wiesz co to Super X i XTR, to po co przytaczasz młynki produkowane w Malezji jak obecnie produkowany model Super, skoro o nim wogóle nie wspomniałem...??? Ale nie o tym temat...
Napisano 18 lipiec 2012 - 19:03
Napisano 18 lipiec 2012 - 21:38
...
Użytkownik w.d.wobler edytował ten post 20 styczeń 2014 - 21:51
Napisano 18 lipiec 2012 - 21:58
Napisano 19 lipiec 2012 - 02:39
Napisano 19 lipiec 2012 - 11:07
Czyli różnica między nimi to nie aż takie wielkie halo .Cena powaląca. Trafil sie napalony jegomosc...
Maglowalismy xtr na forum zimą. Panowie jestem szczeliwym posiadaczem i X ( 2002 ) i xtr (2000)na DH i procz podparcia wieksza iloscia łozysk ja nie widze zadnej roznicy. Przelozenie to samo. Maszynka prawie doskonała...a napewno tylnochamulcowa. Jutro sprawdze magnesen jaka ma obudowe. Belkot marketingowy widac był w zaleznosci o odpowiedzialnego za tlumaczenie ??? Na to wychodzi??
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych