Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

REKLAMA
Zdjęcie

Węzeł FLUORO CARBONu z PLEĆKĄ


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   gracek

gracek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 235 postów
  • LokalizacjaSandomierz
  • Imię:G
  • Nazwisko:L

Napisano 16 wrzesień 2013 - 19:36

Nie ogarniam tematu plecka to NANOFIL 0,02mm (na razie porażka-oby to się zmieniło) lub STREN 0,02mm (trochę lepiej  ale miodu niema)



#2 OFFLINE   mifek

mifek

    ja nic nie wiem - ja tu tylko sprzątam...

  • Moderatorzy
  • 10647 postów
  • LokalizacjaWioska Z Tramwajami
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:...znane...

Napisano 17 wrzesień 2013 - 09:15

chyba Ci się przecinki pomieszały... 

 

a co do wezła to polecam skorzystać z wyszukiwajki :)



#3 OFFLINE   Matiz992

Matiz992

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 386 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Mateusz

Napisano 17 wrzesień 2013 - 09:21

Przy nanofilu raczej będzie tylko gorzej i gorzej :P


  • Wojtek B. lubi to

#4 OFFLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 6843 postów
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Napisano 17 wrzesień 2013 - 09:29

chyba Ci się przecinki pomieszały... 

 

a co do wezła to polecam skorzystać z wyszukiwajki :)

A co Ty Moderator tak do techniki tyłem :) .Jak ja łowię nanofilem 0,04 a wiem, że 0,02 też jest.

Np w ulubionym sklepie :D :

http://www.fishing-m...102-k10340.html


Użytkownik Jozi edytował ten post 17 wrzesień 2013 - 09:34


#5 OFFLINE   mifek

mifek

    ja nic nie wiem - ja tu tylko sprzątam...

  • Moderatorzy
  • 10647 postów
  • LokalizacjaWioska Z Tramwajami
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:...znane...

Napisano 17 wrzesień 2013 - 09:36

Widzisz Pan, Panie EXPERT... Jam zwykł moderator :P nie znam się... :P poprostu mój światopogląd wędkarski nie jest w stanie pojąć czegoś takiego jak linka 0,02mm!!!!



#6 OFFLINE   Guzu

Guzu

    (G)uzurpator

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9127 postów
  • LokalizacjaBarcelona, CAT
  • Imię:Daniel

Napisano 17 wrzesień 2013 - 09:40

Ile kilometrow linki 0,02 mm wchodzi na szpule Shimano 4000 ?

 

Dziekuje za podpowiedz


  • damian22777, Karol Krause i minecjusz lubią to

#7 ONLINE   Karol Krause

Karol Krause

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3061 postów
  • LokalizacjaBIAŁOŁĘKA-GŁOGÓW
  • Imię:Karol
  • Nazwisko:Krause

Napisano 17 wrzesień 2013 - 09:40

Etam Mifek ;)   Józek dłubie te okunie  :P na pajęczynke :lol:  :lol:  :lol: przez to taki obcykany w nitkach :D

 

Ps.Daniel najpier 150m podkładu 0,25mm a potem ze dwa kilometry 0,02


Użytkownik Karol Krause edytował ten post 17 wrzesień 2013 - 09:43


#8 OFFLINE   mifek

mifek

    ja nic nie wiem - ja tu tylko sprzątam...

  • Moderatorzy
  • 10647 postów
  • LokalizacjaWioska Z Tramwajami
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:...znane...

Napisano 17 wrzesień 2013 - 09:45

Tak sobie myślę, że taka linka + przyneta na glowce 0,001g i .... można już z premedytacją polawiać.... larwy widelnic :D 



#9 ONLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 4939 postów
  • Lokalizacjakrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 17 wrzesień 2013 - 09:49

mnie najbardziej wkur*** długość opadania takiej przynęty na dno

#10 OFFLINE   Guzu

Guzu

    (G)uzurpator

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9127 postów
  • LokalizacjaBarcelona, CAT
  • Imię:Daniel

Napisano 17 wrzesień 2013 - 09:51

Dzieki Karol.

 

To strasznie droga zabawa. Takie lowienie. Ale kto bogatemu zabroni...



#11 OFFLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 6843 postów
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Napisano 17 wrzesień 2013 - 09:56

:lol:  :lol:

mnie najbardziej wkur*** długość opadania takiej przynęty na dno

Niby wędkarz to siła spokoju :lol:  :lol: :lol: . 

 

Tak sobie myślę, że taka linka + przyneta na glowce 0,001g i .... można już z premedytacją polawiać.... larwy widelnic :D

Spoko główki 50g też mam :P .A jak się świetnie żyłkę strzałową 0,08 wiąże :lol:  :lol:  :lol:


  • Karol Krause lubi to

#12 ONLINE   Dienekes

Dienekes

    PW

  • Catch and Release
  • 1808 postów
  • LokalizacjaSyreni Gród/ Jadwisin
  • Imię:Radosław

Napisano 17 wrzesień 2013 - 10:10

mnie najbardziej wkur*** długość opadania takiej przynęty na dno

A teraz pomyśl, ile opadałaby na lince, którą widać gołym okiem :lol:



#13 OFFLINE   drozdo

drozdo

    Forumowicz

  • Twórcy
  • PipPip
  • 383 postów
  • LokalizacjaSandomierz
  • Imię:Rafał

Napisano 17 wrzesień 2013 - 10:25

lepiej mówcie jakim węzłem to połączyć bo nie jest to łatwe przy takiej grubosci plecki i fc



#14 OFFLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 6843 postów
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Napisano 17 wrzesień 2013 - 10:29

http://www.wcwi.pl/i...2284&Itemid=112

Ja łączę tym



#15 OFFLINE   drozdo

drozdo

    Forumowicz

  • Twórcy
  • PipPip
  • 383 postów
  • LokalizacjaSandomierz
  • Imię:Rafał

Napisano 17 wrzesień 2013 - 10:34

na jakims filmiku Z Kawalec pokazywał jak wiazc plecke z fc, ja nie moge go nigdzie znaleźć. Moze ktos oglądał ten filmik ???



#16 OFFLINE   Grzesiek34

Grzesiek34

    Forumowicz

  • Twórcy
  • PipPip
  • 137 postów
  • LokalizacjaSandomierz
  • Imię:Grzesiek

Napisano 17 wrzesień 2013 - 10:56

lepiej mówcie jakim węzłem to połączyć bo nie jest to łatwe przy takiej grubosci plecki i fc

Rafał zobacz ten węzeł

http://www.animatedk...imatedknots.com



#17 OFFLINE   drozdo

drozdo

    Forumowicz

  • Twórcy
  • PipPip
  • 383 postów
  • LokalizacjaSandomierz
  • Imię:Rafał

Napisano 17 wrzesień 2013 - 11:06

tego testowałem ostatnio, jak narzazie nie przeszedł testów, zastanawiam się czy jakiś wogóle przejdzie przy tych grubościach linek


Użytkownik drozdo edytował ten post 17 wrzesień 2013 - 11:09


#18 ONLINE   Dienekes

Dienekes

    PW

  • Catch and Release
  • 1808 postów
  • LokalizacjaSyreni Gród/ Jadwisin
  • Imię:Radosław

Napisano 17 wrzesień 2013 - 11:19

Jeśli Albright nie zaskoczył, to może jego "ulepszona" wersja?

 

http://www.leadertec..._imp_albrt.html



#19 OFFLINE   doktorek

doktorek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 481 postów
  • LokalizacjaOława

Napisano 17 wrzesień 2013 - 11:31

A co Ty Moderator tak do techniki tyłem :) .Jak ja łowię nanofilem 0,04 a wiem, że 0,02 też jest.

Np w ulubionym sklepie :D :

http://www.fishing-m...102-k10340.html

Chciałem bardzo serdecznie podziękować za link ;)

Dzięki FM dowiedziałem się, że plecionka ma jeszcze "średnicę rzeczywistą" oraz "rozmiar".  :blink:

A już myślałem,że po żyłkach 0,15 na które można wyciągnąć rybę do 21 kg - nic mnie nie zaskoczy. Myliłem się... :D


  • Guzu lubi to

#20 OFFLINE   meme174

meme174

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1220 postów
  • LokalizacjaWarszawa - Tarchomin
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:Oświeciński

Napisano 17 wrzesień 2013 - 11:43

ja zawsze stosuje wezel zderzakowy do laczenia FC z pletka / zylka i nie mialem zadnych problemow