No to niezle,tyle kasy wlozone i dalej dupa.Mam nadzieje ze ktoś ogarnięty w temacie pomoze ci.
silnik zaburtowy 6 KM
#121 OFFLINE
Napisano 26 maj 2017 - 20:38
#122 OFFLINE
Napisano 28 maj 2017 - 19:38
Panowie nikt nie pomoże? Bo nie wiem co dalej robić... Wczoraj rozmawiałem z gościem z innego serwisu yamahy i on twierdzi, że moduł i dysze to nie wszystko. Mówi, że w 6tce idzie inny wałek (ten napędzający) o innym przełożeniu i inna śruba. Mówi, że może może mocy przybyło, ale nie będzie to odczuwalne bo nie ma przełożenia na śrubę... Czy jest ktoś, kto pomoże? Może ktoś ma jakiegoś gościa z serwisu, co powie co i jak? Może gdzieś na dolocie jest przyblokowane?
#123 OFFLINE
Napisano 31 maj 2017 - 11:34
Czy na nowym module obroty wzrastają czy są takie same jak na starym. Czy sprawdzałeś na obrotomierzu czy na oka. Czym mierzysz prędkość.
Użytkownik Davson edytował ten post 31 maj 2017 - 11:45
#124 OFFLINE
Napisano 02 czerwiec 2017 - 06:04
mancio luknij na to,moze tu lezy twój problem https://www.youtube....h?v=w3xD5VO1Dgs
- mancio lubi to
#125 OFFLINE
Napisano 12 czerwiec 2017 - 16:54
rafalc obawiam się że przyczyna może leżeć w innym gaźniku w 6tce. Może któryś z kolegów kto posiada f6 zmierzyłby średnicę w przepustnicy? Byłbym bardzo wdzięczny, bo jestem w kropce... Szybki i prosty temat, odkręcić dwie śrubki na imbusa... Nie mam już pojęcia gdzie leży przyczyna niepowodzenia
- JANCIO lubi to
#126 OFFLINE
Napisano 17 czerwiec 2017 - 21:41
Temat cos umarl,szkoda bo bardzo ciekawy wątek.
#127 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2017 - 19:04
TO JA MAM PYTANIE :
Jaki jest "najcichszy " silnik ( w "klasie" 4-6KM )????????
( jestem zainteresowany tylko nowymi silnikami )
#128 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2017 - 21:26
Oczywiście teraz nie mam takiej możliwości ale kiedyś swojego czasu tak zrobiłem z Yamaha i Mercury dla znawcy i fana Yamahy, odpalalem na przemian i miał zgadywac. Finał był taki ze kupił silnik tańszy a jaki to wiadomo:)
Użytkownik womaly23 edytował ten post 18 czerwiec 2017 - 21:30
#129 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 10:53
Najcichszy to będzie jakiś dwucylindrowy, albo stacjonarny schowany w przedziale/skrzyni maszynowej.
#130 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 11:57
#131 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 12:07
#132 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 14:13
Najcichszy to będzie jakiś dwucylindrowy, albo stacjonarny schowany w przedziale/skrzyni maszynowej.
pytanie dotyczyło silników 4-6 KM, czy są na rynku silniki dwucylindrowe o takich mocach ?
Użytkownik bankroot edytował ten post 19 czerwiec 2017 - 14:13
#133 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 14:42
pytanie dotyczyło silników 4-6 KM, czy są na rynku silniki dwucylindrowe o takich mocach ?
Są dwucylindrowe o mocy 6 km
#134 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 16:55
Są dwucylindrowe o mocy 6 km
Ale chyba głównie dwusuwy?
#135 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 17:04
#136 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 17:05
#137 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 20:56
#138 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 22:04
No to skoro spowodowałem ślinotok u kolegów którzy chcą mieć ciche 6 kucyków, to teraz pomówmy o sensie. Bo AFAIR te 6hp z dwoma garnkami to zdławione wersje 8/10/XXhp. Znaczy waga jak mocniejszego, a moc słabszego. Jest sens ?
Zatyczki firmy 3m kosztują grosze, nie przeszkadzają w rozmowie. Przedłużka na rumpel - droższa, ale wystarczy się kawałek odsunąć od silnika i jest cicho.
Przedłużka najwygodniejsza jest gdy biegi są w manetce.
- mancio lubi to
#139 OFFLINE
Napisano 20 czerwiec 2017 - 07:49
Np Honda 6 km czterosuwowy
Yamaha 6 dwa garnki też jest:)
można prosić o modele ?
#140 OFFLINE
Napisano 21 czerwiec 2017 - 04:44
???
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych