BRC Best Rod Center - opinie
#1 OFFLINE
Napisano 01 lipiec 2016 - 21:54
Odebrałem dziś paczkę z BRC i po jej otwarciu pierwszą myślą było "czy facet jest normalny"??
Po kolei.
Na początk maja, drugiego maja dokładnie, zamówiłem blank stc z terminem realizacji 2tygodnie. Zapłaciłem od razu. W międzyczasie złożyłem i opłaciłem jeszcze zamówienia na kilka drobiazgów.
I czekam... 2 tygodnie mijają... brak informacji ze sklepu... Wysyłam maile, ale bez odpowiedzi, dzwonię. Otrzymuję informację, że blanki przyszły ale wadliwe. Na kolejną dostawę trzeba kilka dni poczekać. OK, czekam. Mija znów tydzień i drugi. Dzwonię i mailuję. Sprzedawca zapewnia, że 15 czerwca towar będzie i go wyśle. Mija 20 czerwca i ZERO kontaktu.
Wysyłam maila z prośbą o zwrot części wpłaty za nie zrealizowane pozycje i wysyłkę dostępnych przedmiotów.
Dziś dostałem paczkę i z zamówionych kilkunastu pozycji połowy nie ma, a część jest niezgodna z zamówieniem.
Stąd pytanie jak na wstępie. Odpowiedziałem już sobie i więcej zakupów w BRC nie zrobię.
#2 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 08:10
Pamiętam swoją sprawę z tą pracownią, ilu było adwokatów, jak mogę taką uczciwą pracownię oczerniać, niektórzy posuwali się do insynuacji, że moje posty to działania konkurencji
- andrklim i mdziam_78 lubią to
#3 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 08:39
Ja kupiłem X-zogę i paragonu ani gw też nie otrzymałem,jedynie co mam to potwierdzenie przelewu z banku,k.....a i tyle!dla mnie spalony
#4 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 08:43
#5 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 09:02
Na paragony nie ma chyba co liczyć. Też nie widzę w przesyłkce. Ponadto dostałem tylko 50% towaru, o zwrot pieniędzy za resztę właśnie wystąpiłem. Drugi i ostatni zakup w tej firmie. Za pierwszym razem czas oczekiwania i drobne błędy w otrzymanym asortymencie były uciążliwe, ale nie dyskwalifikujące. Ale teraz... szkoda gadać.
#6 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 09:04
#7 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 09:11
- krzychun lubi to
#8 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 09:51
Od dawna wiadomo, że tego jejmościa omijamy szerokim łukiem, bo zakupy u niego to jak loteria, nie wiadomo kiedy dostaniesz towar, nie wiadomo co .
Nic facet wniosków nie wyciąga, jakby problem ze zrozumieniem miał, że tylko klienta raz się robi w konia.
Użytkownik Jozi edytował ten post 02 lipiec 2016 - 09:53
- andrklim, marekD, bongo731 i 4 innych osób lubią to
#9 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 10:15
Nie wiem co tej firmie się stało .
Kupowałem u nich kilkukrotnie i wszystko było dobrze, a teraz. tak się popsuło.
#10 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 11:47
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
- skalka i bongo731 lubią to
#11 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 12:16
I ja mam bardzo dobre doświadczenia z tą firmą. Przy zakupach jakichś towarów dostawałem próbki innych co do których miałem wątpliwości. Albo wymienialiśmy bardzo konkretne maile dotyczące ich oferty ... profeska! Co się teraz dzieje? Może jeden nowy pracownik, rozwala wypracowany, dotychczasowy poziom?
#12 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 12:38
Też pare razy robiłem zakupy w BRC i nie było żadnych problemów czy to z towarem czy z kontaktem a teraz takie numery szkoda bo bardzo fajnie zaopatrzony sklep , mam nadzieje że to tylko chwilowe problemy może faktycznie jakiś nowy pracownik co trochę nie ogarnia tematu i oby te problemy szybko mineły bo szkoda tak dobrego sklepu a zlewanie klienta przez firmę idzie tylko w jedną stronę.
#13 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 12:51
ktoś chyba pisał że sklep jest w trakcie przeprowadzki , może to jest powodem , ze nie ogarniają zamówień
#14 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 12:54
Ja nie rozmawiałem z ,,nowym,, pracownikiem że nie ma paragonu ani gwarancji tylko z Robertem (jeśli nie pomyliłem imienia) mejle też pisałem na adres sklepu!wątpię że to wina jakiegoś pracownika!w h...a wali i tyle w temacie!
Użytkownik Raffaello edytował ten post 02 lipiec 2016 - 12:55
- mdziam_78 lubi to
#15 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 13:45
Koledzy nie spisujcie BRC na straty, fakt zdarzają się dziwne sytuacje jak piszecie, choć nie jest to regułą.
Ja należę do klientów zadowolonych z BRC, zdarzyło i mi się czekać dłużej niż było ustalone, ale ~ raz na dziesięć zamówień.
Niedostarczony w dostawie towar (z powodu braku na stanie) był zawsze dosyłany na koszt BRC w max. kilka dni później, a i miałem kilka takich sytuacji, że beż żadnych próśb, dopłat, czy targów kurier z przesyłką był u drzwi następnego dnia po zamówieniu (na 100% BRC nie miało jeszcze mojej wpłaty na koncie za zamówiony towar). A ceny i wybór mają
#16 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 14:23
Dlatego ja kupuje tam Cork Seal i nic więcej.Tylko w tym można być pewnym.
#17 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 15:25
- bongo731 lubi to
#18 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 15:28
Zakupy to zakupy nie loteria. Zaufanie straciłem bezpowrotnie i rzekłbym "moja noga tam nie postanie" . Z takim podejściem do Klientów to jeszcze kilka miesięcy pociągnie i wszystko, a faktycznie szkoda, gdyż potencjał był.
#19 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 15:52
On i tak to widzi co userzy piszą na forum (mimo zbanowanego konta) ,i nie myśli aby wyciągać z tego wniosków ,wręcz przeciwnie.Po co w takim razie tam cokolwiek kupować?
#20 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2016 - 16:56
Witam
a ja miałem zamawiać formę do jigów u niego ale po waszych wypowiedziach raczej nie zamówię bo pewnie nie ma jej na stanie i będę czekał bóg wie ile czasu -szkoda nerwów
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych