Witam. Chcę Wam opisać na jakiej zasadzie działa serwis gwarancyjny w sonymobile.com, a raczej jak potraktowano mój telefon na gwarancji. Od dwóch lat z zadowoleniem używam smartfona Sony Xperia Z3 Compact. Piszę z zadowoleniem, bo bateria w systemie Ultra Stamina działa 14 dni. Kilka dni temu zauważyłem, że przestał działać w telefonie czujnik zbliżeniowy, który znajduje się w górnym rogu wyświetlacza, przez co po połączeniu gasł wyświetlacz, co było bardzo wkurzające. Okazało się, że w tym miejscu zaczął się odklejać wyświetlacz i to był powód awarii czujnika. Szybki telefon do sonymobile i tu konsultant poinformował mnie, że mam jeszcze gwarancję do końca sierpnia, naprawa będzie wykonana w ramach gwarancji i mam wysłać do nich urządzenie za pośrednictwem kuriera, rejestrując się na ich stronie i wypełniając odpowiedni formularz. Tak też zrobiłem i po dwóch dniach przyszedł mail, że urządzenie do nich dotarło i mam czekać na opinię serwisu, jednocześnie dostałem info, że jak odstąpię od naprawy, to mi telefon odeślą nie naprawiony za opłatą 61,99 zł. Więc czekam na dalsze informacje i dzisiaj przyszedł kolejny mail z informacją, że faktycznie wyświetlacz jest uszkodzony, ale jego naprawa nie jest objęta gwarancją. No i dowalili koszt naprawy, który wynosi 890 zł. K...wa ten telefon nie jest tyle warty. Oczywiście mogą go odesłać bez naprawy za kwotę jaką wcześnie podałem, czyli 61,99 zł.
Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją? Przecież to jest kradzież w biały dzień.