Dla mnie też sprawa jest prosta - nigdy więcej sony. Ja to widzę jako zwykłe unikanie naprawy. Aby dostać się do slotu karty wystarczy zdjąć tylni panel, wyświetlacza nie trzeba ruszać. Z resztą nie oszukujmy się - ten support nie rozbiera telefonów, potrafi je tylko wymieniać na nowe. Jak ktoś potrzebuje więcej informacji odsyłam do internetowych komentarzy nt. w-support. Prywatny serwis telefonów nie miał problemów z wymianą slotu kart pamięci za kwotę właściwie samego odesłania urządzenia z w-support.
"Full me once shame on you, fool me twice shame on me" dlatego drugiego razu nie będzie.
Troche to nie tak Kolego jak napisałeś. Kilka lat pracowalem w autoryzowanym serwisie telefonów. Kilka lat mialem doczynienia z Klientami, których oczekiwania są inne niż procedury serwisowe - no bo czy Klient zadowolony napisze, że wizyta w serwisie byla super hipe wow! NIE, bo każdy z nas na słowa autoryzowany serwis dostaje wysypki... Drogo, długo, czekac trzeba a mi telefon potrzebny jak tlen do życia... Każdy z nas oczekuje naprawy i gdy juz proces się pozytywnie zakończy uznaje temat za zamkniety. Jest oczywiście grupa przypadkow trudnych, niejednoznacznych i o tym 1-2% rozpisuja się ludzie na forach i w internecie. Taka jest codzienność. Niestety każdy z nas jakąś prace wykonuję, większość z nas musi w pracy przestrzegać zasad i procedur. Uwierz prosze, że w autoryzowanym serwisie jest tego ogrom. Telefony to dość złożone urzadzenia - np. kolejne śrubki dokreca się z danym momentem, we wskazanej kolejności itd. właśnie, żeby uniknąć napreżeń na wyswitlaczach czyli dużych taflach szkła jakie tak lubimy. ŻADEN autoryzowany serwis telefonow/tabletów nie przyjmie do naprawy gwarancyjnej urzadzenia z widocznym mechanicznym uszkodzeniem. Czy to będzie Sony, apple, Samsung, htc... Tak to działa. Jeden pęknięty komponent np obudowa odpowiadać może za zasięg, głośnik, ładowanie, panel dotykowy, łączność BT... Dla nas użytkowników to tylko małe pęknięcie. Z z założenia serwisu GSM każde urządzenie musi wyjsc z serwisu w 100% sprawne. I to czy uzytkownik używa danej funkcji nie ma znaczenia.
Pozdrawiam i trzymam kciuki żeby udalo się porozumieć.
Ps od kilku lat używam tylko Sony i Apple. Mail napisany z Sony Z3 Compact ktory 2 razy był w autoryzowanym serwisie