Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Serwis w sonymobile.com


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   Epidares

Epidares

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 193 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 17 sierpień 2017 - 12:31

Podpowiem że niestety miałem jeszcze gorsze przejścia z HTC... U mnie przestał działać przesył danych po 2 tygodniach użytkowania telefonu. Walczyłem z HTC ponad 4 miesiące żeby dostać telefon. Nie przyszedł do końca sprawny nawet po tym czasie...

Ogólnie, producenci telefonów mają nas wszystkich głęboko w d.


  • coma i LeoAmator lubią to

#22 OFFLINE   LeoAmator

LeoAmator

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 54 postów
  • LokalizacjaPodlasie
  • Imię:Adam

Napisano 17 sierpień 2017 - 12:56

Ogólnie większość producentów ma Nas głęboko ...Bo liczy się sprzedaż a nie renoma firmy. Sprzęt ma posłużyć określony czas a potem do wymiany.Tak jest chyba z większością rzeczy na rynku.Po prostu ma nam przestać zależeć na reanimacji trupów i mamy sobie kupić  nowy super ekstra hiper wypasiony najlepiej od tego samego producenta.Tylko ,że u większości ludzi tak to nie działa i przez swoją pazerność tracą klientów. 



#23 OFFLINE   Epidares

Epidares

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 193 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 17 sierpień 2017 - 13:51

Masz rację Leo. Mam satysfakcję ze tego że odwiodłem około 12 osób od zakupu HTC wśród znajomych i rodziny.

Do dziś ostrzegam przed tym badziewiem.

Tyle że tak samo zrobią koledzy z piszący w tym wątku z dowolną inną firmą z którą mieli pecha się użerać. Suma sumarum wychodzi na to że każdy producent robi dokładnie to samo i nie ma od kogo kupić telefonu :P



#24 OFFLINE   Artek

Artek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1959 postów
  • LokalizacjaWielkopolska
  • Imię:Artur

Napisano 17 sierpień 2017 - 13:58

Trzeba będzie się przerzucić z powrotem na stacjonarne, te przynajmniej się nie psuły. :)



#25 OFFLINE   LeoAmator

LeoAmator

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 54 postów
  • LokalizacjaPodlasie
  • Imię:Adam

Napisano 17 sierpień 2017 - 14:51

Nie, mi chodzi o to ,iż mam wrażenie , że coraz mniejszej ilości producentów zależy na bezawaryjności ich produktów i dotyczy to wszystkich branż a nie tylko telefonów.Wytłumaczcie mi dlaczego nie da się zrobić smartfona w sensownej specyfikacji który będzie odporny na upadki.Wiem są caterpillar itp ale jak dla mnie trochę za słabe.



#26 OFFLINE   krzychun

krzychun

    Giełda rulez

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2189 postów
  • LokalizacjaWieluń
  • Imię:Krzysiek

Napisano 17 sierpień 2017 - 16:02

Bo by kosztowal 2x tyle i malo kto by go kupil

#27 OFFLINE   snup

snup

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 211 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 17 sierpień 2017 - 17:34

Dla mnie też sprawa jest prosta - nigdy więcej sony. Ja to widzę jako zwykłe unikanie naprawy. Aby dostać się do slotu karty wystarczy zdjąć tylni panel, wyświetlacza nie trzeba ruszać. Z resztą nie oszukujmy się - ten support nie rozbiera telefonów, potrafi je tylko wymieniać na nowe. Jak ktoś potrzebuje więcej informacji odsyłam do internetowych komentarzy nt. w-support. Prywatny serwis telefonów nie miał problemów z wymianą slotu kart pamięci za kwotę właściwie samego odesłania urządzenia z w-support.
"Full me once shame on you, fool me twice shame on me" dlatego drugiego razu nie będzie.


Troche to nie tak Kolego jak napisałeś. Kilka lat pracowalem w autoryzowanym serwisie telefonów. Kilka lat mialem doczynienia z Klientami, których oczekiwania są inne niż procedury serwisowe - no bo czy Klient zadowolony napisze, że wizyta w serwisie byla super hipe wow! NIE, bo każdy z nas na słowa autoryzowany serwis dostaje wysypki... Drogo, długo, czekac trzeba a mi telefon potrzebny jak tlen do życia... Każdy z nas oczekuje naprawy i gdy juz proces się pozytywnie zakończy uznaje temat za zamkniety. Jest oczywiście grupa przypadkow trudnych, niejednoznacznych i o tym 1-2% rozpisuja się ludzie na forach i w internecie. Taka jest codzienność. Niestety każdy z nas jakąś prace wykonuję, większość z nas musi w pracy przestrzegać zasad i procedur. Uwierz prosze, że w autoryzowanym serwisie jest tego ogrom. Telefony to dość złożone urzadzenia - np. kolejne śrubki dokreca się z danym momentem, we wskazanej kolejności itd. właśnie, żeby uniknąć napreżeń na wyswitlaczach czyli dużych taflach szkła jakie tak lubimy. ŻADEN autoryzowany serwis telefonow/tabletów nie przyjmie do naprawy gwarancyjnej urzadzenia z widocznym mechanicznym uszkodzeniem. Czy to będzie Sony, apple, Samsung, htc... Tak to działa. Jeden pęknięty komponent np obudowa odpowiadać może za zasięg, głośnik, ładowanie, panel dotykowy, łączność BT... Dla nas użytkowników to tylko małe pęknięcie. Z z założenia serwisu GSM każde urządzenie musi wyjsc z serwisu w 100% sprawne. I to czy uzytkownik używa danej funkcji nie ma znaczenia.

Pozdrawiam i trzymam kciuki żeby udalo się porozumieć.

Ps od kilku lat używam tylko Sony i Apple. Mail napisany z Sony Z3 Compact ktory 2 razy był w autoryzowanym serwisie :)

#28 OFFLINE   coma

coma

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2022 postów
  • Lokalizacjamałopolskie\łódzkie

Napisano 17 sierpień 2017 - 17:55

Dla mnie urządzenie było w 100% sprawne poza slotem karty pamięci. Nie było problemu z niczym poza obsługą karty. Uszkodzenie mechaniczne samemu można ocenić ze zdjęcia. Pęknięcie poza obszarem roboczym wyświetlacza, nie dosięgające przedniej kamery. Proponowałem, że dam im na piśmie, żeby naprawili na moje ryzyko i odpowiedzialność sam slot bo to pęknięcie w niczym zupełnie nie przeszkadza i nie jest to dla mnie usterka. Odbieram takie procedury jako skierowane przeciw klientowi a nie wychodzące na przeciw jego oczekiwaniom. Serwis tylko w skrajnych przypadkach powinien polegać na wymianie urządzenia na nowe. Mam wrażenie, że w-support robi wszystko, żeby nie trzeba było rozkręcać telefonu i żeby wymiana na nowy się "zwróciła" firmie.
Temat się dla mnie zakończył i nie wrócę do Sony, jeśli w przypadku innej firmy spotkam się z podobnym potraktowaniem to też zrezygnuję z jej produktów i będę odradzał komu zdołam.
Następny będzie prawdopodobnie Apple, zobaczymy.


Użytkownik coma edytował ten post 17 sierpień 2017 - 18:20


#29 OFFLINE   Artek

Artek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1959 postów
  • LokalizacjaWielkopolska
  • Imię:Artur

Napisano 17 sierpień 2017 - 18:09

W mojej sprawie zapaliło się zielone światełko w tunelu. Mianowicie zadzwoniłem dzisiaj do sonymobile, przedstawiłem sprawę, miła pani przyjęła moje żale i zrobiła wewnętrzną reklamację w serwisie. Kazała cierpliwie czekać. Po kilku godzinach zadzwoniła kolejna pani i oznajmiła z przeprosinami, że mój telefon na gwarancji został omyłkowo przypięty do jakiegoś innego telefonu, któremu gwarancja wygasła, stąd taka kwota za naprawę. Przeprosiła za zaistniałą sytuację i przekazała, że telefon zostanie bezpłatnie naprawiony i przesłany do mnie. Teraz pozostaje wierzyć i czekać.


  • woblery z Bielska lubi to

#30 OFFLINE   snup

snup

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 211 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 17 sierpień 2017 - 18:13

Jak zawsze warto rozmawiać :)

#31 OFFLINE   coma

coma

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2022 postów
  • Lokalizacjamałopolskie\łódzkie

Napisano 17 sierpień 2017 - 18:16

W mojej sprawie zapaliło się zielone światełko w tunelu. Mianowicie zadzwoniłem dzisiaj do sonymobile, przedstawiłem sprawę, miła pani przyjęła moje żale i zrobiła wewnętrzną reklamację w serwisie. Kazała cierpliwie czekać. Po kilku godzinach zadzwoniła kolejna pani i oznajmiła z przeprosinami, że mój telefon na gwarancji został omyłkowo przypięty do jakiegoś innego telefonu, któremu gwarancja wygasła, stąd taka kwota za naprawę. Przeprosiła za zaistniałą sytuację i przekazała, że telefon zostanie bezpłatnie naprawiony i przesłany do mnie. Teraz pozostaje wierzyć i czekać.

 

 

Dobre :D

 

Ale cieszę się, że przynajmniej w Twoim przypadku rozmowy coś przyniosły. U mnie żadne rozmowy i eskalowanie sprawy nic nie dały mimo, że telefon miał gwarancję.



#32 OFFLINE   Artek

Artek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1959 postów
  • LokalizacjaWielkopolska
  • Imię:Artur

Napisano 17 sierpień 2017 - 18:25

Dobre :D

 

Ale cieszę się, że przynajmniej w Twoim przypadku rozmowy coś przyniosły. U mnie żadne rozmowy i eskalowanie sprawy nic nie dały mimo, że telefon miał gwarancję.

Ja nie uwierzę, jak nie będę miał telefonu w domu, oczywiście naprawionego.


  • coma lubi to

#33 OFFLINE   Andru77

Andru77

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1779 postów
  • LokalizacjaRoztocze

Napisano 21 sierpień 2017 - 15:55

Ładnych pare lat temu miałem w firmie dwa sony k750i. Jeden był mój. Pierwszy padł po 6 miesiacach. Reklamacja nie uznana , rzekomo telefon został wczesniej zalany. Mój padł po roku. Również serwis stwierdził, że został zalany. Dziada nawet jednego razu na rybach nie miałem. W tym czasie sporo ludzi miało taki model i wielu osobom padł aparat a serwis nic tylko, że został zalany.
  • coma lubi to

#34 OFFLINE   Artek

Artek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1959 postów
  • LokalizacjaWielkopolska
  • Imię:Artur

Napisano 22 sierpień 2017 - 21:16

No i sprawa się wyjaśniła. Dzisiaj kurier przyniósł mój telefon z serwisu, uszkodzenie zostało naprawione w ramach gwarancji.



#35 OFFLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10147 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 22 sierpień 2017 - 21:48

Ja po trzech naprawach telefonu Sony (i dwóch wymianach) sam sobie naprawiam wodoszczelny model...odklejony po raz kolejny ekran ... przyklejam do obudowy plastrem. I co tu kombinować? :P  :D


  • coma lubi to

#36 OFFLINE   havy

havy

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 413 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Paweł

Napisano 24 sierpień 2017 - 09:41

Nic kupić Samsunga Galaxy..

#37 OFFLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10147 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 24 sierpień 2017 - 18:17

Zmieniłem operatora i kupiłem P9 ;)



#38 OFFLINE   TOFIX99

TOFIX99

    "Powsinoga"

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 949 postów
  • LokalizacjaBielsk Podlaski
  • Imię:Piotruś Pan

Napisano 24 sierpień 2017 - 20:22

Zmieniłem operatora i kupiłem P9 ;)


Józek,idziesz w dobrą stronę !!! 🙂

#39 OFFLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10147 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 24 sierpień 2017 - 21:01

Józek?! :huh:  :P  :D


  • chlodnica lubi to

#40 OFFLINE   TOFIX99

TOFIX99

    "Powsinoga"

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 949 postów
  • LokalizacjaBielsk Podlaski
  • Imię:Piotruś Pan

Napisano 24 sierpień 2017 - 21:58

Józek?! :huh: :P :D


No dobr 😜, przejęzyczyłem się.
  • BOB lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych