Macie jakieś pomysły ?
Silnik Yamaha 25 GWHS. Stopa S 2020r
Podpora z amortyzatorem
Jak dla mnie to za wysoko jest
Attached Files
Edited by PiernikTorunski, 09 July 2022 - 23:39.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Posted 09 July 2022 - 23:21
Edited by PiernikTorunski, 09 July 2022 - 23:39.
Posted 10 July 2022 - 10:12
Posted 10 July 2022 - 11:18
Nie do końca podoba mi się kont pod jakim jest podparty silnik
Macie jakieś pomysły ?
Silnik Yamaha 25 GWHS. Stopa S 2020r
Podpora z amortyzatorem
Jak dla mnie to za wysoko jest
poszukaj podpory regulowanej, tak aby była krótsza ze 30 cm od tej co masz teraz
u mnie wygląda tak z tym, że silnik stopa L i pewnie te podpory są robione pod stopę L i XL, moja podpora to Attwood, choć miałem i taką jak Twoja.
Edited by wuran, 10 July 2022 - 11:19.
Posted 10 July 2022 - 12:33
Cofnij łódź na przyczepie, aby siedziała na tej ostatniej rolce, albo skróć tą podporęNie do końca podoba mi się kont pod jakim jest podparty silnik
Macie jakieś pomysły ?
Silnik Yamaha 25 GWHS. Stopa S 2020r
Podpora z amortyzatorem
Jak dla mnie to za wysoko jest
Posted 13 July 2022 - 09:21
U siebie mam podobny kąt.
Patrzyłeś nic nie pęka przy takim ustawieniu silnika ? . Tak dla siebie , dokręć dużą żabkę do deski a zobaczysz jak szybko taki kawał deski wyłamiesz , takie działają siły w czasie jazdy po dziurach zwłaszcza że przyczepa bez resorów
Posted 13 July 2022 - 09:57
Posted 13 July 2022 - 12:22
Posted 13 July 2022 - 18:52
Edited by amalker, 13 July 2022 - 18:58.
Posted 13 July 2022 - 19:03
Posted 13 July 2022 - 21:02
Posted 14 July 2022 - 08:01
Można jeszcze podporę amortyzowaną
Zastanawiałem się nad tym.
W pierwszym momencie wydało mi się to fajniejszym rozwiązaniem bo amortyzujemy drgania, ale ostatecznie uznałem że chodzi tu o to by pawęż nie musiała nic amortyzować a do tego się to sprowadza.
Więc zamontowałem sztywną opcję.
Tak czy owak lepiej tak niż bez podpory
Posted 14 July 2022 - 09:37
Zastanawiałem się nad tym.
W pierwszym momencie wydało mi się to fajniejszym rozwiązaniem bo amortyzujemy drgania, ale ostatecznie uznałem że chodzi tu o to by pawęż nie musiała nic amortyzować a do tego się to sprowadza.
Więc zamontowałem sztywną opcję.
Tak czy owak lepiej tak niż bez podpory
Moim zdaniem sztywna podpora ma rację bytu jakby była zamontowana do łodzi a jest montowana do przyczepy i wszystkie ruchy zawieszenia przyczepy są przenoszone na pawęż. W przypadku amortyzowanej - ruchy przyczepy przejmuje amortyzator
Posted 14 July 2022 - 13:52
Posted 19 March 2023 - 18:07
Dyskusja tutaj toczyła się o silnikach "wagi ciężkiej". A w przypadku takich najmniejszych i najlżejszych silniczków, np, Suzuki DF 2.5, który waży 13 kg - też powinien być podparty, czy wystarczy spiąć go pasem?
Posted 19 March 2023 - 19:22
Schować do bagażnika. Jeśli na pawęży to musi być spięty bo nie ma blokady. Suzuki 2,5 km nie ma biegu wstecznego - kolumna odchyla się swobodnie w stronę przeciwną do pawęży.
Edited by CORNEL, 19 March 2023 - 19:25.
Posted 19 March 2023 - 19:32
Schować do bagażnika. Jeśli na pawęży to musi być spięty bo nie ma blokady. Suzuki 2,5 km nie ma biegu wstecznego - kolumna odchyla się swobodnie w stronę przeciwną do pawęży.
Właśnie z bagażnika chcę się go pozbyć.
Posted 19 March 2023 - 21:21
Posted 20 March 2023 - 10:41
Instrukcja Mercury 20KM 4stroke mówi dość jasno: Transport z silnikiem zaburtowym w pozycji w dół w pionowej pozycji roboczej. Jeśli wymagany jest dodatkowy prześwit, silnik zaburtowy należy odchylić do góry
za pomocą dodatkowego zewnętrznego urządzenia podtrzymującego.
Posted 22 March 2023 - 23:15
Kazda podporę którą miałem skracalem:) sprężynę odciąć w miejscu spawów , rurke skrocic, dospawac sprężynę zamalować i to by było ma tyle :/Nie do końca podoba mi się kont pod jakim jest podparty silnik
Macie jakieś pomysły ?
Silnik Yamaha 25 GWHS. Stopa S 2020r
Podpora z amortyzatorem
Jak dla mnie to za wysoko jest
Edited by womaly23, 22 March 2023 - 23:17.