Skocz do zawarto艣ci

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj si臋 lub Zarejestruj by otrzyma膰 pe艂en dost臋p do naszego forum.

Zdj臋cie

Jaki silnik elektryczny kupi膰?


  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
2421 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Fiskare

Fiskare

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 307 post贸w
  • LokalizacjaMalm枚
  • Imi臋:Maciej

Napisano 27 kwiecie艅 2013 - 19:04

Pomo偶e kto艣 wybra膰 model silnika Minn Kota. Jestem zupe艂nie zielony w temacie, a potrzebuj臋 motor, kt贸ry b臋dzie zamontowany na 艂odzi aluminiowej 4m nieokre艣lonego producenta? P艂ywa艂o to b臋dzie po jeziorze wielko艣ci ok 450h zwykle w dwie osoby. Dodam, 偶e od ceny wa偶niejsza jest energooszcz臋dno艣膰 (mam na my艣li mo偶liwe d艂ugie p艂ywanie bez konieczno艣ci 艂adowania). I kolejne pytanie - na co zwraca膰 uwag臋 przy zakupie akumulatora do tego silnika? Dzi臋kuj臋 z g贸ry za pomoc i pozdrawiam.


  • Pawel3209 lubi to

#2 OFFLINE   flower

flower

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 105 post贸w
  • LokalizacjaTarnowskie G贸ry
  • Imi臋:Mateusz

Napisano 27 kwiecie艅 2013 - 19:19

ja moge ci poleci膰 Haswing osapian 55lbs

kupi艂em w zesz艂ym roku w tym sklepie

http://www.mc-sklep....ncji-p-274.html

por贸wnuj膮c maksymalna predko艣膰 p艂yni臋cie (starty na zawodach) to szybsze s膮 tylko silniki 24V.

Silnik ma wbudowany maximizer co wyd艂u偶a czas p艂ywania, je偶eli nie p艂yniesz na pe艂nej mocy.

bez problem贸w robie oko艂o 10km

 

u偶ywam takiego akumulatora

http://www.mc-sklep....-gel-p-528.html


U偶ytkownik flower edytowa艂 ten post 27 kwiecie艅 2013 - 20:23

  • Tresor lubi to

#3 OFFLINE   kotwitz

kotwitz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2378 post贸w
  • Lokalizacja艁贸d藕
  • Imi臋:Kamil

Napisano 28 kwiecie艅 2013 - 01:28