Skocz do zawarto艣ci

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj si臋 lub Zarejestruj by otrzyma膰 pe艂en dost臋p do naszego forum.

Zdj臋cie

Pontonem po Ba艂tyku


  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
80 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   TAJMIEN

TAJMIEN

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 496 post贸w
  • LokalizacjaWroc艂aw

Napisano 15 czerwiec 2011 - 09:13

witam
Jestem zielony w tym temacie, a planuj臋 urlop nad naszym morzem w okolicy Ko艂obrzegu, wi臋c prosz臋 o rad臋 bardziej do艣wiadczonych.
Pomijam tu kwestie techniczne, chodzi mi o to czy w og门俵e w lecie w lipcu jest sens wyp艂ywa膰 na morze pod k膮tem w臋dkarskim.
Czy o tej porze roku mo排簄a na Ba艂tyku w strefie przybrze排簄ej liczy膰 na jakie艣 brania.
Interesuje mnie (czy mo排簄a)na jakie ryby mo排簄a liczy膰 i jakie metody stosowa膰. Czy trafiaj膮 si臋 okonie, szczupaki, sandacze, bo trocie pewnie nale排耗 do rzadko艣ci. Chcia艂bym potrolingowa膰 i troch臋 po艂owi膰 na ci臋排簁ie gumy. Czy mam wog门俵e szans臋 na jaki艣 po艂门倃 z pontonu?


#2 OFFLINE   krzysiek

krzysiek

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 6183 post贸w
  • Imi臋:Krzysztof

Napisano 15 czerwiec 2011 - 09:36

Do艣wiadcze艅 nie mam, ale wiem, 排篹 w lecie niewielkie ryby bardzo ch臋tnie przebywaj膮 w strefie przybrze排簄ej. Moim daniem Twoje palny s膮 bardzo sensowne, sam na 100% spr门俠uj臋, a mam na czym :mellow: Ja bym celowa艂 w trola za trotk膮 i jiggowanie za bolkami.

Powodzenia!!!

#3 OFFLINE   busz231

busz231

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1967 post贸w
  • LokalizacjaChoszczno

Napisano 15 czerwiec 2011 - 09:37

pewnie 排篹 mo排簄a.艂owili艣my kiedy艣 dorsze na 8m stosowali艣my twistery mannsa na g艂门倃kach 35g. mozesz liczy膰 tak排篹 na belon臋 przy w miar臋 spokojnej wobzie.innych ryb nie 艂owi艂em.mam nadziej臋 排篹 jednostka jest wyposa排簅na w silnik spalinowy.

#4 OFFLINE   Guzu

Guzu

    (G)uzurpator

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 14825 post贸w
  • LokalizacjaPodkowa
  • Imi臋:Daniel

Napisano 15 czerwiec 2011 - 09:37