To czego najbardziej się obawiałem.
Zmiana wysokości i kształtu pawęży. Dzisiaj przymiarki jutro wklejanie.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 09 czerwiec 2018 - 21:36
To czego najbardziej się obawiałem.
Zmiana wysokości i kształtu pawęży. Dzisiaj przymiarki jutro wklejanie.
Napisano 10 czerwiec 2018 - 23:12
Czy ktoś się orientuje jaki akumulator dobrać do silnika 50HP i jakiej średnicy kable?
Napisano 11 czerwiec 2018 - 05:44
Napisano 11 czerwiec 2018 - 06:58
Czy nie lepiej wstawić 1 rozruchowy (oświetlenie itp.) + osobny akumulator do silnika dziobowego?
Napisano 11 czerwiec 2018 - 07:07
Napisano 11 czerwiec 2018 - 23:35
Czy nie lepiej wstawić 1 rozruchowy (oświetlenie itp.) + osobny akumulator do silnika dziobowego?
Napisano 12 czerwiec 2018 - 17:49
Napisano 13 czerwiec 2018 - 07:46
Zależy jaki silnik. Jak nie ma szarpanki, to rozdzielenie obowiązkowko - niby zestaw awaryjny do odpalania jest, ale troché to upierdliwe na wodzie, bo trzeba trochę silnika rozebrać. Jak jest rozrusznik i szarpanka, to można jechać na jednym.
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
Psulek, w moim układzie mam silnik Mercury efi 25 z szarpanką + winda trac i podłączone to jest do kwasiaka 45Ah, natomiast silnik elektr. + sonda do żelówki 75Ah.
Czy myślisz że mógłbym zrezygnować z tego kwasiaka i podłączyć wszystko do żelówki??
Czy ładowanie od silnika spalinowego nie zniszczy żelówki??
Użytkownik pulos1 edytował ten post 13 czerwiec 2018 - 07:46
Napisano 13 czerwiec 2018 - 13:05
Tez skłaniam się ku zastosowaniu 2 aku, jednak waga łodzi cały czas rośnie.
Ze starej pawęży została mi taka osłona którą chciałbym teraz zamontować. Czy założyć ją tak jak była czy też odwrotnie, dłuższą stroną tam gdzie nakrętki? A może sobie darować to wzmocnienie?
Mam jeszcze pytanie odnośnie śrub mocujących silnik.
Znalazłem taką ofertę:http://www.motorowki...retki-4szt.html
Jednak wydają mi się trochę długie nie wspominając o cenie..
Jakiej klasy i długości szukać śrub?
Napisano 13 czerwiec 2018 - 14:17
Użytkownik -Power- edytował ten post 13 czerwiec 2018 - 14:25
Napisano 13 czerwiec 2018 - 14:34
Miałem zamówić te śruby tylko niepokoi mnie ta długość bez gwintu.
Jutro dopiero będę przy łódce to pomierzę, ale biorąc pod uwagę że sama pawęż to ok 40mm + mocowanie silnika ok 10mm to zostaje ok 40mm bez gwintu.
Osłona na zdjęciach jest firmowa i była montowana do nowych łodzi.
Napisano 13 czerwiec 2018 - 15:07
Napisano 13 czerwiec 2018 - 15:23
Napisano 13 czerwiec 2018 - 16:06
@adamo_t u mnie wchodzą M12 tak jest w instrukcji.
Już mi kolega podpowiedział żeby zainstalować 80-tki, zamówiłem je już tutaj: https://www.art-nierdzewne.pl/14-a2
Śruby przyłapię spawarką.
Napisano 13 czerwiec 2018 - 16:11
Napisano 28 czerwiec 2018 - 14:42
Cześć, mam taką samą/podobną łódkę, wygląda że trochę starsza jest, ŁS76M, jakiej długości masz przyczepę? (od wspornika dziobowego licząc)Wydatków ciąg dalszy
Napisano 28 czerwiec 2018 - 14:58
W tej chwili ok 480cm, ale jeszcze nic nie ustawiałem.
Dziobnicę można cofnąć spokojnie o jakieś 120cm, a na upartego jeszcze więcej.
Przyczepa przeznaczona do łódek 16-18 stóp.
Napisano 28 czerwiec 2018 - 15:08
Użytkownik porąbka edytował ten post 28 czerwiec 2018 - 15:16
Napisano 28 czerwiec 2018 - 15:09
Cześć, mam taką samą/podobną łódkę, wygląda że trochę starsza jest, ŁS76M, jakiej długości masz przyczepę? (od wspornika dziobowego licząc)
Jakie są wymiary Twojej łodzi i z jakim silnikiem pływasz?
Napisano 28 czerwiec 2018 - 15:13
W tej chwili odległość dziobnica-kula haka to ponad 180cm, tak więc jeszcze sporo pola do manewru nawet przy tej budowie dziobu.
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych