Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Super UL Casting


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Eskulap

Eskulap

    Forumowicz

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 286 postów
  • LokalizacjaMICRO-FISHING

Napisano 15 listopad 2011 - 14:42

Witam!
Jestem całkowicie zielony w temacie castingu. Interesuje mnie zestaw mega delikatny i tu moje pytanie. W jakich pieniądzach można kupić multik, który rzuci przynętą o wadze 1-1,5g i czy w ogóle jest taka możliwość?

#2 OFFLINE   Mekamil

Mekamil

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 2951 postów
  • LokalizacjaZgierz
  • Imię:Kamil

Napisano 15 listopad 2011 - 14:50

Najtaniej Curado 51E i płytkiego Availa - czyli do 1000zł. Do tego jeszcze uzbrojenie odpowiedniego kija, bo nie znam takiego seryjnego.

#3 OFFLINE   Eskulap

Eskulap

    Forumowicz

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 286 postów
  • LokalizacjaMICRO-FISHING

Napisano 15 listopad 2011 - 14:54

Tańsza opcja nie istnieje? Przyznam, że nie wiem czy mi się to spodoba i nie chcę się wykosztować jak ma leżeć

#4 OFFLINE   Mekamil

Mekamil

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 2951 postów
  • LokalizacjaZgierz
  • Imię:Kamil

Napisano 15 listopad 2011 - 14:56

Nie znam tańszej. Ja używam tuningowanego Abu 1500C, ale koszt podobny no i prawa ręka.

#5 ONLINE   Tomek.M

Tomek.M

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3683 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Tomek

Napisano 15 listopad 2011 - 15:01

Raczej nie ma tańszej opcji, a te ok 1000zł to ciut mało za nowy komplet Multi między 500-650 zł, do tego szpulka Availa ok 500 zł i hamulec 150 zł. Łatwo można policzyć.

#6 OFFLINE   jerzy

jerzy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3201 postów

Napisano 15 listopad 2011 - 15:07

Witam!
Jestem całkowicie zielony w temacie castingu....?