C2500 już nie będzie miało body 2500 tylko od 2000.
Szpule od 4000 zmiana średnicy...
Jedynie w rozmiarze 2500/c3000 wygląda że będzie szansa na kompatybilnośc szpul.
Chyba jednak ta 18tka to jednak nie tylko przemalowana 14tka

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 26 grudzień 2017 - 21:08
Napisano 26 grudzień 2017 - 21:32
Mnie osobiście ciekawi jak rozwiązali sprawę szumiącej rolki i dlaczego wypadło jedno łożysko. 10g mniej to na pewno kwestia liftingu lub tak jak pisałem większej zawartości ,,tytanu". Zauważyłem też, że poprzednio ,,14" w rozmiarze 4000, przy przekładni 5,1:1 ( tzw. normalnej dla dociekliwych to takie ukryte PG ) nawijała 78cm, a ,,18" przy przełożeniu 5,3:1 ma nawijać już 87cm.
Pozdrawiam M.
Napisano 26 grudzień 2017 - 21:36
vako, on 26 Dec 2017 - 20:32, said:
Mnie osobiście ciekawi jak rozwiązali sprawę szumiącej rolki i dlaczego wypadło jedno łożysko. 10g mniej to na pewno kwestia liftingu lub tak jak pisałem większej zawartości ,,tytanu". Zauważyłem też, że poprzednio ,,14" w rozmiarze 4000, przy przekładni 5,1:1 ( tzw. normalnej dla dociekliwych to takie ukryte PG ) nawijała 78cm, a ,,18" przy przełożeniu 5,3:1 ma nawijać już 87cm.
Pozdrawiam M.
Jak wczesniej pozwolilem sobie zauwazyc, srednica szpuli wzrosla do 52 mm, z 49 mm.
W porownaniu z 14 przelozenie wzroslo do 5,3:1
Takze wieksza srednica i wieksze przelozenie - zaowocowalo wiekszym nawojem.
Napisano 26 grudzień 2017 - 21:36
Użytkownik tony1983 edytował ten post 26 grudzień 2017 - 21:38
Napisano 26 grudzień 2017 - 21:55
C5000XG w poprzednich wypustach o ile pamiętam nie było. Korpus od 4000 ?
Napisano 26 grudzień 2017 - 22:05
Napisano 26 grudzień 2017 - 22:07
Guzu, on 26 Dec 2017 - 20:36, said:
Jak wcześniej pozwoliłem sobie zauważyć, średnica szpuli wzrosła do 52 mm, z 49 mm.
W porównaniu z 14 przełożenie wzrosło do 5,3:1
Także większa średnica i wiesze przełożenie - zaowocowało większym nawojem.
Być może, to że w ,,18" szpula jest odrobinę szersza(póki co nie wiadomo nic jak z wagą) nie wyklucza faktu, że może pasować do ,,14". Drugi parametr opisujący szpulę nie zmienił się.
M.
Użytkownik vako edytował ten post 26 grudzień 2017 - 22:08
Napisano 26 grudzień 2017 - 22:10
vako, on 26 Dec 2017 - 21:07, said:
Być może, to że w ,,18" szpula jest odrobinę szersza(póki co nie wiadomo nic jak z wagą) nie wyklucza faktu, że może pasować do ,,14". Drugi parametr opisujący szpulę nie zmienił się.
M.
Obawiam sie, ze o ile szpulka od 14tki bedzie pewnie do 18tki pasowac (bo jak zauwazyles parametr wysokosci nawoju nie ulegl zmianie), o tyle szpula o szerokosci 52 mm moze byc ciut za szeroka do rotora od 14tki czy 10tki...
Zycie zweryfikuje
Napisano 26 grudzień 2017 - 22:44
Cena wychodzi 2750 pln dla rozmiaru 2500 więc znając trend, może się okazać, że za dwa lata cena spadnie poniżej obecnego poziomu 14stki wynoszącego 400 jewro.
Napisano 27 grudzień 2017 - 09:51
Guzu, on 26 Dec 2017 - 20:08, said:
Obraz 18tek zaczyna być coraz bardziej kompletny :
C2500 już nie będzie miało body 2500 tylko od 2000.
Szpule od 4000 zmiana średnicy...
Jedynie w rozmiarze 2500/c3000 wygląda że będzie szansa na kompatybilnośc szpul.
Chyba jednak ta 18tka to jednak nie tylko przemalowana 14tka
Napisano 27 grudzień 2017 - 10:16
Wg. mnie to wygląda następująco rozmiar 1000 ma to samo body co 2000 aż do c2500. Róznią się tylko szpulami(i wersja DH). Natomiast body 2500s i 3000 będzie nieco większe od 1000/2000 i różnica między szpulami.Więc będą kompatybilne miedzy sobą zarówno rozmiar 1000 a 2000/ tak samo jak 2500 a 3000.
4000 będzie już większe i takie samo jak 5000 tylko poj. szpul inna.
Innym rozwiązaniem może być różnica wielkości rotora a body pozostaje to samo między 1000 nawet do rozmiaru 3000 włącznie ,poza modelem 4000
Użytkownik woblery L.E. edytował ten post 27 grudzień 2017 - 10:21
Napisano 27 grudzień 2017 - 10:22
Napisano 27 grudzień 2017 - 10:27
woblery L.E., on 27 Dec 2017 - 09:16, said:
Wg. mnie to wygląda następująco rozmiar 1000 ma to samo body co 2000 aż do c2500. Róznią się tylko szpulami(i wersja DH). Natomiast body 2500s i 3000 będzie nieco większe od 1000/2000 i różnica między szpulami.Więc będą kompatybilne miedzy sobą zarówno rozmiar 1000 a 2000/ tak samo jak 2500 a 3000.
4000 będzie już większe i takie samo jak 5000 tylko poj. szpul inna.
Innym rozwiązaniem może być różnica wielkości rotora a body pozostaje to samo między 1000 nawet do rozmiaru 3000 włącznie ,poza modelem 4000
Napisano 27 grudzień 2017 - 12:36
dreadknight, on 27 Dec 2017 - 09:27, said:
To w którym miejscu przytyło w takim razie c2500shg o 10g jeśli sądzisz że ma body jak 1000-2000. Korba jest pojedyncza a szpulą jak w 2000 więc rotor też nie będzie większy.
w szpuli zwróć uwagę na nawój...
c2000shg/ 0,6-150/0,8-110/ 1-80
c2500shg/ 0,6-200/0,8-150/1-120
tu masz te 10g.
dopiero zwykłe 2500s masz przeskok albo na wiekości rotora albo na korpusie. Porównaj.
Napisano 27 grudzień 2017 - 12:59
woblery L.E., on 27 Dec 2017 - 11:36, said:
w szpuli zwróć uwagę na nawój...
c2000shg/ 0,6-150/0,8-110/ 1-80
c2500shg/ 0,6-200/0,8-150/1-120
tu masz te 10g.
dopiero zwykłe 2500s masz przeskok albo na wiekości rotora albo na korpusie. Porównaj.
Napisano 27 grudzień 2017 - 14:17
Według mnie tak właśnie jest. Dużo rzeczy w świecie jest nie logicznych a istnieją Może akurat w wersji c2500hgs dali T-knob .Poczekajmy zobaczymy nie ma co snuć domysłów:)
Użytkownik woblery L.E. edytował ten post 27 grudzień 2017 - 14:18
Napisano 27 grudzień 2017 - 14:58
Ciekaw jestem czy da radę na targach w lutym już pokręcić ?
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych