MotorGuide Xi3 / Xi5
#1641 OFFLINE
Napisano 14 listopad 2024 - 22:51
Właśnie jutro jadę odebrać silnik po wymianie płyty głównej na nową ( nie komunikowała się z modułem GPS który swoją drogą też był nowy - przyleciał z USA ale miałem problem z aktywacją GPS i okazało się że płyta też była uszkodzona ).
Kontakt pierwsza klasa. Najpierw próba wsparcia telefonicznego a później wizyta u nich w serwisie. Po każdej czynności telefon z informacją i ustaleniem dalszego planu działania.
Jak wszystkie serwisy by tak działały to była by bajka.
- Sebastian_CKFishing lubi to
#1642 OFFLINE
Napisano 15 listopad 2024 - 06:06
Panowie ( zwłaszcza jeden ) z Parkera bardzo OK.
Właśnie jutro jadę odebrać silnik po wymianie płyty głównej na nową ( nie komunikowała się z modułem GPS który swoją drogą też był nowy - przyleciał z USA ale miałem problem z aktywacją GPS i okazało się że płyta też była uszkodzona ).
Kontakt pierwsza klasa. Najpierw próba wsparcia telefonicznego a później wizyta u nich w serwisie. Po każdej czynności telefon z informacją i ustaleniem dalszego planu działania.
Jak wszystkie serwisy by tak działały to była by bajka.
Nigdy nie było problemów w kontakcie z nimi, jedynym- dostępność części. Złego słowa o nich nie powiem także, choć ze składu, który walczył z moim motorgajdem w 2020r. tam już chyba nikogo nie ma.
#1643 OFFLINE
Napisano 15 listopad 2024 - 11:39
Ok dzięki wielki za pomoc , nagram filmik i im podeślę , pewnie juz taki przypadek nie jeden był. Oby wytrzymała do końca sezonu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych