MotorGuide Xi3 / Xi5
#1641 OFFLINE
Napisano 14 listopad 2024 - 22:51
Właśnie jutro jadę odebrać silnik po wymianie płyty głównej na nową ( nie komunikowała się z modułem GPS który swoją drogą też był nowy - przyleciał z USA ale miałem problem z aktywacją GPS i okazało się że płyta też była uszkodzona ).
Kontakt pierwsza klasa. Najpierw próba wsparcia telefonicznego a później wizyta u nich w serwisie. Po każdej czynności telefon z informacją i ustaleniem dalszego planu działania.
Jak wszystkie serwisy by tak działały to była by bajka.
- Sebastian_CKFishing lubi to
#1642 OFFLINE
Napisano 15 listopad 2024 - 06:06
Panowie ( zwłaszcza jeden ) z Parkera bardzo OK.
Właśnie jutro jadę odebrać silnik po wymianie płyty głównej na nową ( nie komunikowała się z modułem GPS który swoją drogą też był nowy - przyleciał z USA ale miałem problem z aktywacją GPS i okazało się że płyta też była uszkodzona ).
Kontakt pierwsza klasa. Najpierw próba wsparcia telefonicznego a później wizyta u nich w serwisie. Po każdej czynności telefon z informacją i ustaleniem dalszego planu działania.
Jak wszystkie serwisy by tak działały to była by bajka.
Nigdy nie było problemów w kontakcie z nimi, jedynym- dostępność części. Złego słowa o nich nie powiem także, choć ze składu, który walczył z moim motorgajdem w 2020r. tam już chyba nikogo nie ma.
#1643 OFFLINE
Napisano 15 listopad 2024 - 11:39
Ok dzięki wielki za pomoc , nagram filmik i im podeślę , pewnie juz taki przypadek nie jeden był. Oby wytrzymała do końca sezonu
#1644 OFFLINE
Napisano 03 grudzień 2024 - 22:22
Mam pytanie do doświadczonych kolegów
Stoję przed wymianą dziobówki do tej pory pływałem sobie na HasWingu cayman 55 lbs plus GPS w zasadzie nie narzekam na niego, czasami podczas manewru potrafi rozłączyć się z pilotem ale mam już to tak opanowane że w zasadzie automatycznie szybciutko wracam z nim do normalnej pracy. Funkcja kotwicy jaką oferuje spełnia moje oczekiwania.
A teraz do rzeczy, nabyłem drogą kupna sondę Lowrence HDS 10 PRO no i zamarzyłem aby kupić sobie teraz silnik MotorGuide,aby wykorzystać trochę bardziej potencjał i możliwości dzisiejszej technologii. Niestety zastanawiałem się zbyt długo i przepadła mi fajna promocja na model XI5 zostały jeszcze XI3 i teraz moje pytanie czy czekać i liczyć ze jeszcze pojawia się XI5 czy brać XI3 ?? Jesteście mi w stanie coś doradzić ?? Czy ktoś z Was korzystał z obu silników i ma jakieś konkretne argumenty za jednym czy drugim ?? Chciał bym spiąć silnik z echem aby np. Dopłynąć sobie do waypointa z echa.
Pozdrawiam Robert
Użytkownik roobek edytował ten post 03 grudzień 2024 - 22:26
#1645 OFFLINE
Napisano 04 grudzień 2024 - 07:09
Cześć
Mam pytanie do doświadczonych kolegów
Stoję przed wymianą dziobówki do tej pory pływałem sobie na HasWingu cayman 55 lbs plus GPS w zasadzie nie narzekam na niego, czasami podczas manewru potrafi rozłączyć się z pilotem ale mam już to tak opanowane że w zasadzie automatycznie szybciutko wracam z nim do normalnej pracy. Funkcja kotwicy jaką oferuje spełnia moje oczekiwania.
A teraz do rzeczy, nabyłem drogą kupna sondę Lowrence HDS 10 PRO no i zamarzyłem aby kupić sobie teraz silnik MotorGuide,aby wykorzystać trochę bardziej potencjał i możliwości dzisiejszej technologii. Niestety zastanawiałem się zbyt długo i przepadła mi fajna promocja na model XI5 zostały jeszcze XI3 i teraz moje pytanie czy czekać i liczyć ze jeszcze pojawia się XI5 czy brać XI3 ?? Jesteście mi w stanie coś doradzić ?? Czy ktoś z Was korzystał z obu silników i ma jakieś konkretne argumenty za jednym czy drugim ?? Chciał bym spiąć silnik z echem aby np. Dopłynąć sobie do waypointa z echa.
Pozdrawiam Robert
Funkcje nawigacyjne w obu silnikach są takie same, różnica techniczna to wyłacznik kontatronowy w xi5 a nie czasowy- gdy go składasz, dwuknałowe WiFi w xi5 dla pedała i pilota jednocześnie. Kiedyś pędnik Xi5 był większy, nie wiem jak jest teraz. Co do meritum- ta marka została wykupiona przez Lowrance i ponoć na wiosnę mają być już 12V dziobówki spod ich szyldu. Nie wiem, czy będzie to z problematycznym gatewayem czy bezpośrednio w sieć nmea - tak jak ich inne silniki, ale taka dziobówka ma się pokazać na rynku. Kwestia czasu, jaki chcesz/możesz czekać na tę nowość.
#1646 OFFLINE
Napisano 04 grudzień 2024 - 10:31
Z tego co wczytuję się w różne informację to dość częstym przypadkiem jest problem z komunikacją echa i silnika czy dla obu przypadków jest tak samo czy może z którymś jest mniej problemów ??
Z tego co się orientowałem to aktualnie śruby napędowe są te same dla obu silników.
Jeśli chodzi o wbudowane sonary to w XI5 jest to teraz standard a dla XI3 są takie i takie, ale akurat to dla mnie kompletnie bez znaczenia.
Zależy mi jedynie na możliwości korzystania z prostych funkcji nawigacji (czyli prowadzenia do waypointa i utrzymania kursu).
Pozdrawiam Robert
#1647 OFFLINE
Napisano 05 grudzień 2024 - 19:02
#1648 OFFLINE
Napisano 05 grudzień 2024 - 20:33
Witam serdecznie.
Mam problem z pedałem od MG, nie może się połączyć.
Odkręciłem te kilka wkrętów od spodu i zauważyłem, że chyba jakaś myszka poszarpała mi kabelek od anteny ( ten co na jego końcu jest taka naklejka)
skręciłem go i zaizolowałem ale bez efektu, pedał się nie łączy.
Wydaje tylko jeden lub dwa sygnały ( włączony-wyłączony)
Czy ktoś ma jakiś pomysł jak i gdzie go naprawić?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
#1649 OFFLINE
Napisano 05 grudzień 2024 - 22:44
Załączone pliki
- roobek lubi to
#1650 OFFLINE
Napisano 05 grudzień 2024 - 22:54
Załączone pliki
- Biesan lubi to
#1651 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2024 - 06:37
Wow, niezły bałagan miałeś w środku. Przestał działać, ze zdecydowałeś się go rozebrać i odkryłeś ten syf?
#1652 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2024 - 08:46
Załączone pliki
- Biesan lubi to
#1653 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2024 - 08:59
Mój czarny Xi3 działa intensywnie od paru sezonów. Niestety łapie korozję w czym na pewno pomogło używanie w solance. Malowałem bez rozbierania, ale po jakimś czasie farba z aluminiowych elementów odłazi ponownie.
Czym to pomalować skutecznie... jakieś wytrawianie, podkład...?
..
- Slawek Dlugosz lubi to
#1654 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2024 - 09:23
#1655 OFFLINE
Napisano 07 grudzień 2024 - 12:44
Panie Sławku kawał dobrej roboty Pan wykonał teraz pewnie spokojnie kolejne 5 sezonów spokojnego wędkowania silnik jak nowy 💪💪💪
- Slawek Dlugosz lubi to
#1656 OFFLINE
Napisano 07 grudzień 2024 - 12:55
Wróciły zestawy z XI3 i XI5 różnica 400 euro a ja dalej nie mogę się zdecydować z jednej strony fajnie było by mieć nowszy model a z drugiej zostanie kasa na NMEA i gateway
Panie Sławku kawał dobrej roboty Pan wykonał teraz pewnie spokojnie kolejne 5 sezonów spokojnego wędkowania silnik jak nowy
Dziękować, wrzucę jeszcze kilka fotek i pokażę miejsca które trzeba uszczelnić, bo w niektórych sytuacjach może dostawać się woda do środka..
Użytkownik Slawek Dlugosz edytował ten post 07 grudzień 2024 - 12:57
- roobek lubi to
#1657 OFFLINE
Napisano 09 grudzień 2024 - 18:54
Czy jest już dostępna polska wersja obudowy pilota?
#1658 OFFLINE
Napisano 10 grudzień 2024 - 01:59
#1659 OFFLINE
Napisano 10 grudzień 2024 - 06:15
Kolega GOLENIA coś pisał że miał taką w rękach,
#1660 OFFLINE
Napisano 13 grudzień 2024 - 11:25
Poszukuję serwisu silników dziobowych MotorGuide.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych