MotorGuide Xi3 / Xi5
#401 ONLINE
Napisano 16 maj 2019 - 15:13
CF2F3B6A-4A23-4ADC-91E7-14D42ABDB821.png 148,07 KB 31 Ilość pobrań
#402 OFFLINE
Napisano 16 maj 2019 - 15:15
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#403 ONLINE
Napisano 16 maj 2019 - 21:11
#404 OFFLINE
Napisano 17 maj 2019 - 05:23
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#405 ONLINE
Napisano 17 maj 2019 - 06:09
#406 OFFLINE
Napisano 17 maj 2019 - 06:15
#407 OFFLINE
Napisano 17 maj 2019 - 06:26
U mnie kalibracja pomogła . Bokiem idzie w momecie kiedy jest wiatr z jednej strony lub boczny prąd. Ale rozłożenie masy ma duże znaczenie . U mnie jak mam spalinę z tyłu to wszystko jest ok , ale któregoś razu zdjąlem i pływaliśmy na samej dziobówce to był dramat nie dało się prosto płynąć , pomimo wyznaczonego kursu lódź szła zygzakiem 2m w lewo 2m w prawo. Dopiero mocne obciązenie tyłu trochę pomogło
Na czym pływasz? Łódka czy ponton?
#408 OFFLINE
Napisano 17 maj 2019 - 06:35
#409 OFFLINE
Napisano 17 maj 2019 - 06:39
Ok, dzięki.
#410 OFFLINE
Napisano 17 maj 2019 - 07:32
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#411 OFFLINE
Napisano 17 maj 2019 - 07:44
Skalibruj kompas w silnikuMam pytanie do użytkowników , jak orientujecie (alingment calibration)silnik by utrzymywał kierunek na wprost? Nie ogarniam ciagle po zadaniu kursu łódka płynie na prawo skos. Po ustawieniu silnika na wprost wciskam M i 112...i dupa. Ktoś pomoże?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Powinno pomóc
M112- to kalibracja ustawienia silnika wzgledem osi lodzi. Potrzebne glownie do: przesun w prawo/lewo itd
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Użytkownik SzymusS edytował ten post 17 maj 2019 - 07:45
#412 ONLINE
Napisano 17 maj 2019 - 08:11
Ok, spróbuje pokombinować z masą . Łódka to F420.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Może tak to wygląda z perspektywy ale wydaje mi się że po opuszczeniu silnika kolumna / sztyca jest dość odjechana od osi łodzi, czy tak jest?
Idealnie byłoby aby kolumna silnika była w linii prostej do dziobu łodzi, w innym wypadku zawsze będzie myszkować i zjeżdżać z kursu, fizyki Panie nie oszukasz. U mnie jest dość blisko osi łodzi ale mimo wszystko nie płynie idealnie prosto, tym samym koryguje kurs i lekko myszkuje, ZyGzakiem. To prawda, że im ciężej z tyłu tym lepiej jeśli chodzi o proste pływanie na tej funkcji.
- thug lubi to
#413 OFFLINE
Napisano 17 maj 2019 - 08:58
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#414 OFFLINE
Napisano 13 lipiec 2019 - 10:55
#415 OFFLINE
Napisano 13 lipiec 2019 - 11:12
#416 OFFLINE
Napisano 13 lipiec 2019 - 11:24
Mam 100 do xi5 plus ładowanie ze spaliny . Na weekend starcza dłużej nie sprawdzałemJakiej pojemnosci macie akumulatory do tych xi, i na ile wam wystarczają?
#417 OFFLINE
Napisano 13 lipiec 2019 - 11:49
#418 OFFLINE
Napisano 13 lipiec 2019 - 13:22
Orientuje się ktoś jak wygląda integracja tych silników z Humminbird Helix 12 g2n? Kabelek-adapter jest dostępny, tylko co się dzięki temu uzyska?
Zyskujesz tylko obsługę sonaru silnika w wersji SNR. Sterowanie silnikiem MotorGuide z poziomu echa HB nie jest możliwe. Jeżeli chcesz realizować coś takiego, to potrzebne jest echo z seri hds, ti i wyżej. Oprócz tego sieć MNEA 2000 - zestaw startowy+ gateway kit i najlepiej kompas point-1.
Patrząc na koszt, zastanowiłbym się nad sprzedażą dziobowca xi i kupna czegoś od Minn Koty. To oczywiście w sytuacji, gdy chciałbyś pełnej integracji sprzętu.
#419 OFFLINE
Napisano 13 lipiec 2019 - 13:24
Jakiej pojemnosci macie akumulatory do tych xi, i na ile wam wystarczają?
Adam, jak stestuję to u siebie - napiszę. Do dyspozycji mam 40 i 90 ah w licie oraz 105 ah w AGM
#420 OFFLINE
Napisano 13 lipiec 2019 - 17:32
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych