Kolego zaopatrz się w benzynę i benzynę ekstrakcyjną. Jak rozkręcisz gaźnik, włóż wszystkie części do miseczki lub podobnego naczynia wypełnionego benzyną. Niech tam sobie poleżą kilka minut do kilkunastu. Później przełóż to do pojemnika z benzyną ekstrakcyjną i w niej dokładnie i delikatnie wyczyść wszystkie części. Później poskładaj wszystko do kupy i pływaj
Po każdym pływaniu odłącz przewód paliwowy i pozwól aby silnik sam zgasł jak wypali całe paliwo. Nie chodzi o smród benzyny przy przewożeniu silnika, a o olej , który jest zmieszany z benzyną. Nie ma znaczenia, czy używasz najtańszego czy najdroższego. Benzyna zawsze odparuje a olej zostanie w gaźniku i prędzej, lub później go Tobie zapcha, zaklei membranę, czy zostanie w malutkich kanalikach dopływowych i czeka Cię szybsze czyszczenie. A tak jeśli będziesz chciał to tylko kontrolne przemycie przed sezonem i nie powinno być problemów z zawieszającym się gaźnikiem.