Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

O losach mojego młynka ciąg dalszy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   popper

popper

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9538 postów
  • LokalizacjaDolny Śląsk
  • Imię:Waldek

Napisano 03 listopad 2006 - 08:57

Swojego czasu, w temacie - Kołowrotek 'boleniowy' napisałem:

[quote]
nowe shimano stardic, to taki sam zlom jak nowy twinpower, jakosciowo jest im bardzo daleko do kolwrotkow z przed 4 lat, bo te nowe sa z plasty a nie z metalu :wacko: .......

[/quote]

@pitt, jest chyba nieco racji w tym stwierdzeniu.
Mój (nowy) młynek TP 2500FA dobrze spisywał się przez dwa wypady nad Kwisę.
Od drugiego wypadu na pstragi zastrajkował.
Diabli wzięli (tak mi się wydaje) tzw. wolną oscylację i coś tam w bebechach zaczęło, jak by przeskakiwać, po nie swoich prowadnicach, czy też trybach.
Od marca znajduje się w serwisie a ja czekam i czekam i ...... :angry:

[/quote]

Wydaje mi się, że powinienem skończyć wątek, który wówczas zacząłem:

..........I doczekałem się.
We wrześniu, po powrocie z urlopu dowiedziałem się, że takiego kołowrotka „nie ma w ich systemie” czyli w ich punkcie serwisowym.
Prawdopodobnie nigdy do nich nie dotarł, chociaż, tu ciekawostka, rozmawiałem o nim dwukrotnie z jakimś facetem z serwisu :huh: .
Przepadł.
Zacząłem dzwonić, pisać wyjaśniać, udowadniać, że jednak kołowrotek wysłałem, za pośrednictwem zaprzyjaźnionego sklepu wędkarskiego.

I tu zaskoczenie.
Niedawno otrzymałem, z firmy Normark, nowiutki kołowrotek Twin Power 2500 FB.
Nic nie wiem o jego jakości i trwałości ale nie o to chodzi.







Załączone pliki



#2 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26625 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 03 listopad 2006 - 09:16

No to chyba dobrze co? :D

Pozdrawiam
Remek


#3 OFFLINE   popper

popper

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9538 postów
  • LokalizacjaDolny Śląsk
  • Imię:Waldek

Napisano 03 listopad 2006 - 09:36

Oj dobrze, @remku.
Przyznaję, że już traciłem nadzieję.
Sezon pstrągowy się zbliża a ja pozostawałem w oczekiwaniu.
W niepewności czy jeszcze odzyskam swój młynek, czy mam zastanawiać się nad nowym zakupem.
Jak widać, Firma postarała się zrekompensować mi stratę, w dość nie oczekiwany ale w pełni satysfakcjonujący mnie sposób :D




#4 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26625 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 03 listopad 2006 - 09:39

Cieszę się! O klienta trzeba walczyć zwłaszcza w dobie internetu.

Pozdrawiam
Remek

#5 OFFLINE   szpiegu

szpiegu

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2534 postów
  • Lokalizacjadziki zachód :)

Napisano 03 listopad 2006 - 09:58

no to normark pokazal w tym momencie jak powinno sie postepowac w takich przypadkach




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych