Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Silniki Haswing Protruar


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
257 odpowiedzi w tym temacie

#241 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5588 postów
  • Imię:adam

Napisano 28 lipiec 2024 - 21:33

AWG 6 to juz jest kawal linki , , bedzie to jak zapaic tam ? Spokojnie i bez stresu wystarczy AWG 8 



#242 ONLINE   dante

dante

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 541 postów
  • LokalizacjaEłk

Napisano 28 lipiec 2024 - 21:39

siarq, on 28 Jul 2024 - 20:33, said:

AWG 6 to juz jest kawal linki , , bedzie to jak zapaic tam ? Spokojnie i bez stresu wystarczy AWG 8


Właśnie ciekawi mnie jak to jest podłączone w środku. Chciałem zrobić to na 6 AWG bo reszta instalacji pod silniki mam na tym porobione. Niestety przy 70A poboru prądu przez powiedźmy 2 godziny non stop potrafi się nagrzać na połączeniach.

#243 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5588 postów
  • Imię:adam

Napisano 28 lipiec 2024 - 21:50

Przy takim prądzie na małych połączeniach grzać się będzie , tj nieuniknione . A tak z ciekawości zapytam , te silniki wytrzymują takie obciążenia (70A) przez dwie h non stop ? , czy z przerwami ?



#244 ONLINE   dante

dante

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 541 postów
  • LokalizacjaEłk

Napisano 28 lipiec 2024 - 21:55

siarq, on 28 Jul 2024 - 20:50, said:

Przy takim prądzie na małych połączeniach grzać się będzie , tj nieuniknione . A tak z ciekawości zapytam , te silniki wytrzymują takie obciążenia (70A) przez dwie h non stop ? , czy z przerwami ?

Nie ma najmniejszego problemu, wytrzymują bez żadnych przerw. Przy manetce na maxa pobór prądu dochodzi do 77A w moim egzemplarzu. Testowałem jak rozładowywałem akumulator do zera w celu sprawdzenia pojemności.

#245 OFFLINE   ubot

ubot

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 248 postów
  • LokalizacjaGrudziądz
  • Imię:Robert

Napisano 29 lipiec 2024 - 09:00

saitt, on 28 Jul 2024 - 17:33, said:

Rhino blx 70 i haibo m150 do dokładnie te same silniki. Inny kolor plastików na obudowie czapy. To tyle różnic.

Czyli że głośność pracy (kultura) obu "konstrukcji" jest identyczna..? I różnice polegają wyłącznie na estetyce (wyglądzie)

Również w zakresie trwałości..?



#246 OFFLINE   saitt

saitt

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Paweł

Napisano 29 lipiec 2024 - 11:43

Tak, to dokładnie ten sam silnik.

#247 OFFLINE   ubot

ubot

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 248 postów
  • LokalizacjaGrudziądz
  • Imię:Robert

Napisano 29 lipiec 2024 - 13:22

A czy miał już ktoś jakieś doświadczenia z Haswing Protruar 2.0 85 lbs 12v..?



#248 OFFLINE   Spigott

Spigott

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 263 postów

Napisano 26 wrzesień 2024 - 18:37

Miał ktoś przyjemność pływać na jednym i drugim - Haswing Protruar 2HP VS HASWING Protruar G 3.0 110Lbs 24V?

 

Teoretycznie mają po 2HP, 24v

 

Który wybrać? 4m łódka 300kg ??

 

przekładnia planetarna vs bezpośrednia 1:1


Użytkownik mario edytował ten post 27 wrzesień 2024 - 07:20


#249 OFFLINE   Spigott

Spigott

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 263 postów

Napisano 29 wrzesień 2024 - 07:47

obecnie nazwy handlowe to:

 

Haswing Protruar 3.0S VS HASWING Protruar G 3.0

 

śruba 27cm obroty 1250 VS śruba 30cm obroty 650 pewnie większy skok ?

 

która bardziej do łodzi 4m 300kg ?



#250 OFFLINE   Marek_86

Marek_86

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 45 postów
  • LokalizacjaGdańsk/Więcbork
  • Imię:Marek

Napisano 02 październik 2024 - 11:32

@ubot, od 2 lat używam Haswinga Protuara 2.0 85 lbs. Działa na akumulatorze LifePo4 100 ah. Starcza na 25-30 godzin pływania. Najczęściej łódką 3,8 (około 100 kg) + 2 dorosłych, kupa grantów (treningi i zawody). Powiem tak, nie narzekam, działa i robi co do niego neleży. Prędkość maksymalna w powyższych założeniach to około 6.5 km. Ruchomy rumpel to bardzo fajna sprawa w tym modelu. Podsumowując, jest wart wydanych pieniędzy.
  • ubot lubi to

#251 OFFLINE   ubot

ubot

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 248 postów
  • LokalizacjaGrudziądz
  • Imię:Robert

Napisano 02 październik 2024 - 11:41

A jak z kulturą pracy? (chodzi o głośność..) interesuje mnie zwłaszcza porównanie do HAIBO 150M lub Rhino 70LB



#252 ONLINE   sero1975

sero1975

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1545 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Imię:Sergiusz

Napisano 02 październik 2024 - 13:27

Ja miałem 1.0 i był stosunkowo cichy. Natomiast raz przy mnie wodowali się goście z 3.0 i jak dla mnie to była porażka bo silnik było słychać że 100 m 😟

#253 OFFLINE   Spigott

Spigott

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 263 postów

Napisano 21 październik 2024 - 19:33

Uprzedzę hejt ...

 

Wiem żę się nie powinno ale .... :D ;)   czy ktoś tuningował HASWING Protruar 3.0 G lub 4.0 G śrubą z torqeedo ? większa lub inny skok.

 

 

Przy niewielkiej łodzi lub pontonie nie widzę problemów aby przeciążyć 10-20% silnik większa/szybszą śrubą :D 

 

potrzebuję pływać 10km/h zamiast 8km/h da radę ??



#254 ONLINE   Sonary i mapy

Sonary i mapy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4911 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 21 październik 2024 - 20:30

Spigott, on 21 Oct 2024 - 18:33, said:

Uprzedzę hejt ...

 

Wiem żę się nie powinno ale .... :D ;)   czy ktoś tuningował HASWING Protruar 3.0 G lub 4.0 G śrubą z torqeedo ? większa lub inny skok.

 

 

Przy niewielkiej łodzi lub pontonie nie widzę problemów aby przeciążyć 10-20% silnik większa/szybszą śrubą :D

 

potrzebuję pływać 10km/h zamiast 8km/h da radę ??

O ile śruba pasuje montażowo, gabarytowo- możesz ryzykować, to tylko 600 i więcej złotych. Co do przeciążania silnika też można pewnie to zrobić ale pytanie czy jest to opłacalne, jak skróci żywotność  samego haswinga, bo producent zazwyczaj daje optymalne rozwiązania technologiczne. 



#255 OFFLINE   Spigott

Spigott

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 263 postów

Napisano 22 październik 2024 - 14:47

Polecam

 

Torqeedo sam przewiduje śruby uniwersalne, uciągowe i HI speed 

 

https://0c0bd3fc.roc...er-guide-en.pdf

ciekawi mnie czy trzeba przejściówkę/korękte czy pasuje P&P



#256 OFFLINE   Spigott

Spigott

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 263 postów

Napisano 22 październik 2024 - 14:55

Torqeedo śruba zapasowa v30/p4000 do Cruise 2.0/4.0

Śruba do modeli silników Cruise z wałkiem gładkim i sworzniem poprzecznym (produkowane do roku 2015, numery seryjne < 5000). Śruba 3 płatowa prawoskrętna. Do ślizgania się lekkimi łodziami.

 

 

wygląda że to jest najszybsza.



#257 OFFLINE   S. Taras

S. Taras

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 23 grudzień 2024 - 20:16

Mam Haswing 2.0 24V, zamontowany na kolibri km330.
Z oem śmigłem miałem pobór maks 42A i prędkość 8 kmh, bez różnicy sam czy z kolegą.
Kupiłem sobie śmigło od kayaka APC 14X17M, trochy za duży skok ale teraz silnik przeciąża ponad 60A z kolegą i do 55-60A jak jestem sam. Samemu udaje się osiągnąć 10kmh i ponton wychodzi na ślizg.
Że by zamontować śmigło zrobiłem sobie przejściówkę na 3d drukarce.

#258 OFFLINE   pawlo29

pawlo29

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1012 postów
  • LokalizacjaŁódż
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:Każmierski

Napisano 24 grudzień 2024 - 00:17

Te silniki na 24 v zapierdzielają jak mała spalina , ale jak kolega dopłyną do nas a staliśmy na wodzie gdzie pięknie spławiały się ogromne Leszcze to robił taki  hałas że ryby znikały na parę godzin . 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych