Hmm, zastanawiam się czy to, ze orygilanie mialem wiecej pinów w haku w aucie i uzywam przejsciowki moze miec jakies znaczenie?
Ponizej zdjecia kostki z lamp ktore kupilem
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 17 lipiec 2022 - 11:42
Hmm, zastanawiam się czy to, ze orygilanie mialem wiecej pinów w haku w aucie i uzywam przejsciowki moze miec jakies znaczenie?
Ponizej zdjecia kostki z lamp ktore kupilem
Napisano 17 lipiec 2022 - 21:06
Przy wtyczce widać 5 przewodów !
Domyślam się ,że lampy nie mają św. przeciwmgielnego
i pozycja jest na jednym przewodzie ( powinno być rozdzielone na pozycję lewą i prawą )
Nie wiemy czy kolory przewodów są pociągnięte do odpowiednich świateł w lampie tak jak to powinno być.
A powinno być tak w wtyczce
pin 1 przewód żółty - lewy kierunkowskaz
pin 2 przewód niebieski - św. przeciwmgielne
pin 3 przewód biały -masa
pin 4 przewód zielony -prawy kierunkowskaz
pin 5 przewód brązowy - prawa pozycja
pin 6 przewód czerwony - św. stop
pin 7 przewód czarny -lewa pozycja
Teraz najlepiej odpiąć przewody z tej wtyczki i sprawdzić który jest masowy a następnie które światła w lampie się zapalają.
zapisać i podłączyć wg. schematu wyżej.
Napisano 01 sierpień 2022 - 11:51
Napisano 05 sierpień 2022 - 09:07
Napisano 06 sierpień 2022 - 05:50
Napisano 06 sierpień 2022 - 06:12
Napisano 06 sierpień 2022 - 06:29
Napisano 06 sierpień 2022 - 12:39
Zrób proszę w wolnej chwili zdjęcie... muszę zerknąć czy u mnie da się to analogicznie zamontować... mam tylko równoległy profil do dyspozycji...
Napisano 06 sierpień 2022 - 18:34
Napisano 07 sierpień 2022 - 07:33
Napisano 20 sierpień 2022 - 14:39
Witam
mam pytanie techniczne dotyczące przyczepki bo wożę na takowej solara 360 i jeśli wiozę łódź bez silnika to jest OK natomiast z podpiętą spaliną całość dobija do"0"
oś jest na resorze piórowym +amortyzator i tak myślę jak to usztywnić żeby podczas jazdy po polskich drogach z silnikiem na pawęży coś się zwyczajnie nie rozleciało a na trasie miliony zapadniętych studzienek z których 2% zawsze jest zaliczone :/
Napisano 20 sierpień 2022 - 16:40
dodać pióro do resora i zmienić amortyzator lub zobaczyć gdzie zawieszenie dobija do przyczepy i czy można w tym miejscu dać odbojnik gumowy, lub jeśli już jest odbojnik (a powinien być) dodać trochę wyższy.
Sprawdź jednak najpierw czy czasem przyczepa nie jest przeciążana lub czy amortyzator już nie wyzionął ducha, ewentualnie czy resor nie przydałby się nowy
Użytkownik wuran edytował ten post 20 sierpień 2022 - 16:41
Napisano 21 sierpień 2022 - 19:34
Zrób zdjęcie i opisz przyczepę -producent, rocznik, DMC
Napisano 21 sierpień 2022 - 21:14
Jest to przyczepka SAM - taką kupiłem choć trochę ją usprawniłem
na szybko 2 zdjęcia a jutro mogę zrobić więcej jeśli jest taka potrzeba .
Co do odbojnika to go nie ma i jest opcja żeby dołożyć takowy a samo dobijanie występuje jak jest zamontowany silnik spalinowy , baniak z paliwem i gdy się oprę o łódkę to amortyzator dobija do zera więc pewnie jadąc po dziurach może być różnie.
Napisano 22 sierpień 2022 - 08:03
O ile teraz dobrze rozumie temat to zakres pracy kończy się na amortyzatorze...
Przychodzą mi dwa rozwiązania do rozpatrzenia:
-wykasztanić amortyzatory, albo wymienić na krótsze albo jeszcze przespawać mocowanie amortyzatorów tak by były ustawione pod kontem.
-drugie rozwiązanie to -przeklepać resory co podniesie jeszcze przyczepę i środek ciężkości do góry.
Napisano 22 sierpień 2022 - 08:06
O ile teraz dobrze rozumie temat to zakres pracy kończy się na amortyzatorze...
Przychodzą mi dwa rozwiązania do rozpatrzenia:
-wykasztanić amortyzatory, albo wymienić na krótsze albo jeszcze przespawać mocowanie amortyzatorów tak by były ustawione pod kontem.
-drugie rozwiązanie to -przeklepać resory co podniesie jeszcze przyczepę i środek ciężkości do góry.
Napisano 22 sierpień 2022 - 08:59
Napisano 22 sierpień 2022 - 13:22
Najlepiej podjechać do serwisu.
Dołożenie pióra "utwardzi" zawieszenie a odnoszę wrażenie że wolałbyś przy obecnej "miękkości" zwiększyć zakres pracy. Jeszcze przeszło mi przez myśl, aby przełożyć oś na górną część resora ale to wiąże się pewnie z pokładaniem błotników no i mogło by to "nie grać" z wysokością haka.
Przy mojej wcześniejszej przyczepie też miałem kłopoty z zakresem pracy ale temat został ogarnięty: (zobacz od trzeciej minuty)
Napisano 22 sierpień 2022 - 16:16
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych