ma byc to towarowa narazie, docelowo bedzie dospawany do niej stelaż na ponton, ale to juz w przyszłosci.
Przyczepa do łodzi
#81 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2013 - 19:04
#82 OFFLINE
Napisano 26 październik 2014 - 13:54
Poszukuję osoby która posiada lub widziała na żywo przyczepkę Staval Water 450? Poszukuję opinii na jej temat czy warto ją kupić. Niestety u mnie na podkarpaciu nie ma dealera tych przyczep a ie chcę jechać kilkaset kilometrów na darmo. Wszelkie sugestie mile widziane. PozdraWIma JURI.
#83 OFFLINE
Napisano 01 listopad 2014 - 10:02
W BB masz dealera http://tadeo.otomoto.pl .Poszukuję osoby która posiada lub widziała na żywo przyczepkę Staval Water 450? Poszukuję opinii na jej temat czy warto ją kupić. Niestety u mnie na podkarpaciu nie ma dealera tych przyczep a ie chcę jechać kilkaset kilometrów na darmo. Wszelkie sugestie mile widziane. PozdraWIma JURI.
#84 OFFLINE
Napisano 06 listopad 2014 - 19:33
Oglądałem dzisiaj przyczepkę Staval Water 450 i nie wiem co o niej myśleć. Pierwsze co mi sie rzuciło w oczy to brak spawów, wszystko skręcone na objemki. W porównaniu bo Brenderupa dużo cieńsze profile. ogólnie z wyglądu moze byc. Cenowo również bo ok 750 zl tańsza niz Brenderup tylko pytanie o wytrzymałość takiej przyczepki w czasie. Czy te objemki wytrzymają częste i długie wyjazdy. Po ilu latach trzeba bedzie je wymienić.
#85 OFFLINE
Napisano 06 listopad 2014 - 20:46
Oglądałem dzisiaj przyczepkę Staval Water 450 i nie wiem co o niej myśleć. Pierwsze co mi sie rzuciło w oczy to brak spawów, wszystko skręcone na objemki. W porównaniu bo Brenderupa dużo cieńsze profile. ogólnie z wyglądu moze byc. Cenowo również bo ok 750 zl tańsza niz Brenderup tylko pytanie o wytrzymałość takiej przyczepki w czasie. Czy te objemki wytrzymają częste i długie wyjazdy. Po ilu latach trzeba bedzie je wymienić.
Ja też ja kolego oglądałem i też mi się to nie podobała ,kupiłem wiec przyczepe Głowacz z Rawicza wygloda i jest wykonana porzadniej ,oczywiscie mojm zdaniem.
Użytkownik jani32 edytował ten post 06 listopad 2014 - 20:46
#86 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 09:29
Witam ,chyba czeka mnie zakup przyczepy podłodziowej bo w mojej za dużo będzie chyba przeróbek pod nową łódkę wiec moje pytanie jaką firmę lub producenta polecacie.
Dziękuję za wszelakie podpowiedzi.
#87 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 09:49
Z.P. Niewiadow Zaklad w stanie upadlosci do paru lat ale nadal robia najlepsze podlodziowki na rynku
#88 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 10:10
#89 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 10:20
Mało znana ale moim zdaniem chyba najlepsza Tramp Trail. Podejrzewam że ta cała njalepszość zależy od łodzi jaką wozimy i paru innych czynników. Często będą decydowały osobiste preferencje i odczucia. Miałem Branderupa i pozbyłem się go. Kupiłem z łodzią SAMa gdzie pozycja łodzi została maksymalnie obniżona w celu łatwiejszego slipowania i byłoby ok gdyby rama została ocynkowana ogniowo.
#90 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 10:25
Przyczepa ma być pod LakeFoxa 320 ,raczej pływam sam więc i sam ją woduję ,chcę aby to było w miarę proste.
#91 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 11:06
http://www.przyczepy.waw.pl/Kupiłem od nich przyczepę 4lata temu,jak na razie wszystko ok i ceny mają przystępne.
#92 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 11:06
Ja swoją zdążyłem zrobić przed zmianami prawa. Przejżałem chyba wszystkie oferty seryjne i garażowe. Na ich podstawie wyciągnąłem wnioski i skonstruowałem swoją. Później jeszcze jakieś poprawki, bo coś mi nie pasowało. Po czasie jak zobaczyłem przyczepę Krzysztofa stwierdziłem, że konstrukcyjnie wyglądają podobnie.
Naprawę trudno znaleźć tą idealną - jak z kobietą. Każda ma jakieś wady
#93 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 11:46
Pomysł fajny ale kasa mi się kończy na gadgety nowa łódka, nowy silnik a przyczepkę mam po poprzedniej łodzi tylko za wąska.
Wiec ekonomicznie przespawać felgi lub dystanse 30 mm na piasty i będzie git .
#94 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 13:23
Kolego prościej będzie pewnie rolki podnieść i da rade, nie jest to duża i cięzka łódka. Dobrze aby wciągarka była trochę lepsza i bez problemu dała radę wyciągnąć łódkę
#95 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 14:23
do budowy poszła stal nierdzewna z jakiej buduje się podwozia dla autokarów Volvo, profil zamknięty 40x60x?nie pamiętam. Belka osi z jakiegoś małego samochodu dostawczego wykorzystane same piasty przykręcane do dopasowanej długością rury. Szerokość między kołami
wewnętrzną zapewniającą wjazd łodzi między koła. Resory z Forda tranzita semi paraboliczne jedno piórowe wspomagane teleskopem z fiata 126,okazało się za słabe łódź mi dobijała więc teleskopy zmieniłem na kolumny mag persona wykorzystane z Volvo V40 ogumienie wzmocnione opony 235x455x60 całość z odzysku ze szrotu samochodowego. Łódź napływa między belki które wystają nakońcu lawety do góry i na nich osadzone są światła pozycyjne. Środkiem zamontowanych jest 4 rolki do kila a po bokach dwie dechy pokryte wykładziną z filcem 10mm pod spodem. Z przodu zamontowane jest koło rezerwowe w osi lawety na oryginalnej piaście która spełnia dwie role zapas gdyby mi się któraś główna piasta rozleciała podczas podróży i wierzcie ale często padają od ciągłego wjazdu do wody.Drugie do spuszczania na linie
na stromych brzegach lub slipach z których nie byłbym w stanie wyjechać samochodem. Samo wodowanie i wyciąganie łodzi w moim przypadku trwa do dwóch minut bez używania wyciągarki, wjeżdżam do wody pod same światła diodowe wodo odporne [które osadzone są na tych pionowych belkach po obu stronach lawety, belki zarazem zabezpieczają łódź przed bocznym wypadnięciem], nie ściągam belki której u mnie nie ma.Łódź ama spływa z lawety w drodze powrotnej cumą dociągam łódź do dyszla przedniego zapinam hak dociągam aby na szpanować,i wyjazd na równą drogę tam zapinam tylny pas i mogę wracać do domu. Resory wspomagane kolumnami mag persona dały lawecie niesamowitą stabilność jazdy po krętych drogach na dużych prędkościach a bardzo niskie zawieszenie samej łodzi tylko ten komfort jazdy i wodowania wzmocniło stal nie rdzewna daje mi gwarancję na wiele lat użytkowania , jedno na co muszę zwracać uwagę to piasty kół które są najsłabszym ogniwem tej lawety i każdej kupnej, ktoś kogo bardziej ten temat interesuje zapraszam na pp. Pozdrawiam Tornado
Użytkownik tornado edytował ten post 17 styczeń 2015 - 14:30
#96 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 14:24
Jeśli chcesz namiar na producenta osi skrętnych w przystępnej cenie to pisz priva.
W tym przypadku ograniczą Cię jedynie finanse i wyobraźnia.
#97 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 14:29
#98 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 14:38
1200 kg DMC. Czego nie można powiedzieć o najlepszych osiach skrętnych.
Użytkownik tornado edytował ten post 17 styczeń 2015 - 14:53
#99 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 14:54
#100 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2015 - 16:50
1200 kg DMC. Czego nie można powiedzieć o najlepszych osiach skrętnych.
No właśnie. Podałeś cyfry. Kupując przyczepę nikt nie patrzy jaka masę będzie przewoził. Ja kupiłem z premedytacją oś do 500 kg i znakomicie pracuje pod Lambdą i przyczepą. Kupując 750, przyczepa nie miała by amortyzacji.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 6
0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych