Pompka elektr do pontonu BRAVO
#101 OFFLINE
Napisano 15 kwiecień 2015 - 09:20
#102 OFFLINE
Napisano 15 kwiecień 2015 - 12:18
Używałem 4 - lata Bravo Superturbo BST 12 z przedłużonym wężem i założoną oryginalną końcówką do pompowania ( z pompki nożnej dostarczonej z pontonem) , nie było żadnych problemów zarówno przy pompowaniu jak i odsysaniu powietrza.
Zwykłe Bravo 12 wytrzymało 4-ry pompowania- oddałem i dopłaciłem do Superturbo.
#103 OFFLINE
Napisano 16 kwiecień 2015 - 03:43
gooral a może kup sobie normalny ponton z podłogą alu a nie kombinujesz
Ja używam tego ustrojstwa do pompowania mojej opony
Ponad 5 lat śmiga aż miło. Pompuje gumowca a jak trzeba popędzić grilla to tez jest niezastąpiona
Ile wam zajmuje przygotowanie pontonu do wodowania z załadowanymi wszystkimi gratami ?
Rekord miałem 8 min od zajechania nad wodę do wypłynięcia z przygotowanymi wędkami do łowienia. 6 min później miałem już dwa fajnie szczupaki! Ale to było za czasów jak mi sie jeszcze chciało i wszyskie profile wchodziły książkowo. Teraz jest troszke gorzej, 15-20min a jak mi sie bardzo nie chce to więcej.
Pozdr
M
- Piotrek Milupa i Harjer lubią to
#104 OFFLINE
Napisano 16 kwiecień 2015 - 13:06
To i tak jeszcze dobry wynik Mel. Ja jeszcze do niedawna byłem użytkownikiem małego pontonu (2.77) z pełną podłogą ale bez profili, którą wciskało się dosłownie na siłę. Przy tym to się człowiek dopiero napocił...
#105 OFFLINE
Napisano 18 kwiecień 2015 - 00:48
Dzisiaj kurier dostarczył przesyłkę. W przyszły weekend robię pierwsze testy dmuchania dętki
PePe uświadomił mi, że po Wiśle nie ma co do 1szego maja pływać - zakaz spiningu z środków pływających. Testy odkładam na weekend majowy
#106 OFFLINE
Napisano 19 kwiecień 2015 - 19:45
no wiec wracajac do kontynuowania moich wywodow. Fakty:
1 pompka saveylora na 100% nie napompowala by mojego pontonu (superturbo bst hp zajmuje to 11 minut ze stoperem w reku a przeplyw ma 2x taki)
2 na zoltym wezu (tylko i wylacznie bez przedluzek) WIDAC, ze pompowanie nastepuje duzo szybciej
3 zobaczymy jak z zywotnoscia jak na razie wyglada na to, ze nieswiadomie zajezdzalem te pompki.
4 probowal ktos kiedys przedluzac przewody 12v do tej pompki? ona bierze 20A powinny byc z 8mm^2!!!!!!!
#107 OFFLINE
Napisano 01 maj 2015 - 12:21
#108 OFFLINE
Napisano 01 maj 2015 - 12:37
#109 ONLINE
Napisano 01 maj 2015 - 18:56
Wg instrukcji max time bodaj 10min.
Zgadza się. Ale pracy ciągłej. A przecież co chwilę przerywasz aby włożyc podłogę, zmieni komorę itp.
#110 OFFLINE
Napisano 01 maj 2015 - 19:00
#111 OFFLINE
Napisano 01 maj 2015 - 20:19
I te 30 sekund przerwy po jakis niech bedzie 3 minutach pracy twoim zdaniem ostudzi pompke ktora sie tak grzeje ze musi stygnac 30 minut po 10 minutach? Ps nawet jesli to dalej nie jest to alternatywa dla bst w wypadku posiadania airmaty.....
Pompka nawet nie zrobiła się ciepła, fakt temp. powietrza była w okolicach 12st. C.
Gdybyśmy nie spuszczali powietrza by włożyć zapomniane ławki cały proces zmieściłby się w 10min.
Warunek to 2 sprawnie działającą osoby.
- CLAUDIO lubi to
#112 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2015 - 19:51
hehehe. kolejna (4ta?) bst super turbo zalatwiona. Dokladnie to samo - pompuje "wiatrakiem" a "kompresor" sie juz nei wlacza. tak jak poprzednia napompowalem nia ponton moze 4 ry razy? (bo akurat plywalem na kumpla pontonie co weekend). Uzywalem tylko oryginalnego weza, przewodow i koncowek....
#113 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2015 - 20:49
Ewidentnie masz pecha
Moja poszła razem z pontonem ,ale kilka razy w tym roku pompowałem normalnie ponton.
Cały zeszły sezon też przeżyła
#114 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2015 - 11:57
napisalem do Scopregi (producent) i ladnie w miare szybko (2 dni?) odpowiedzieli wysylajac mi schemat i pytanie jakie czesci sobie zycze do domu dostarczone z grubsza rozkminiam jak to dziala: 1 przekaznik (aktywowany przeplywomierzem) odpala glowna pompke, a czujnik cisnienia odpala drugi przekaznik by zasilic 2 motor (od kompresora). 1 czesc dziala ok, wiec u mnie padl albo czujnik cisnienia (bo w przypadku pompki "pierwszej" nie ma cisnieniomierza tylko przeplywomierz) albo przekaznik odpowiedzialny za zalaczanie 2 motora albo wreszcie sam motor. Motor nie smierdzi ladnie wyglada wiec obstawiam na czujnik cisnienia ( bo przekazniki z praktyki mojej psuja sie niezmiernie rzadko - mam doczynienia z kilkudziesiecioma dziennie od kilku lat i moze z kilka zepsutych widzialem na oczy).
#115 OFFLINE
Napisano 12 czerwiec 2015 - 22:46
guzik nabrali wody w usta po pierwszym mailu. rozebralem i naprawilem pompke straszna tandeta w srodku i braki QC sa przyczynami awarii po mojemu. u mnie urwal sie przewod "masowy" od silnika kompresora (nie bylo widac na oko bo termokurcz na kablu).
widac razaca dysproporcje grubosci kabli - pwnie zlaczka wciskana na bagnet w silniku byla pomyslana na kabel ten cienszy (jak na plusie) i ktos na sile wcisnal 2 przewody grube tam, przez to calosc zaczela ganiac na bagnecie pod ciezarem i sztywnoscia kabli wiec przylutowal i tak otrzymalismy kijowe polaczenie w mijscu gdzie powinno byc mocne (na laczeniu kabli z wsuwka) i laczenie na stale gdzie powinno byc rozlaczane (bo wsuwka zalutowana na bagnet). Zalutowalem oba kable do bagnetu i chodzi ok. Ps nie wiem po co taki gruby masowy kabel skoro plusowy niemal 4x cienszy??????? co daje do myslenia a propos pradow pobieranych przez to "cacko" - zapne przy nastepnym pompowaniu amperomierz w uklad i zobaczymy co sie stanie.
to jest czujnik cisnienia (jak sie mechanizm spitoli w co watpie to mozna go obejsc) - membrana naciskana przez cisnienie w ukladzie wciska ten przelacznik deaktywjac pompke/aktywuje kompresor - pokretlo ma pod soba sprezyne naciskajaca na membrane - im silniej napieta sprezyna tym wieksze trzeba cisnienie by popchnac membrane do wylaczneia przelacznika.
stawiam flaszke temu co w srodku znajdzie "tryby z brazu" - wszystko plastix fantastix (gdzies pisalo, ze ta pompka jest high pressure dzieki zastosowaniu brazu w przekladni...).
najwezszym gardlem ukladu jest wyjscie z kompresora oraz srednia wewnetrzna na koncu adaptorow zoltego weza - mysle, ze mowienie o tym by nie laczyc wezy z oryginalnymi mozna wsadzic miedzy bajki.
calosc jest szczelna na titanic - po odpaleniu na otwartej pokrywie slychac jak powietrze spierdziala kazda dziura..
regulator cisnienia mozna skalibrowac - po odkreceniu srubki ta sie przestawiac to czerwone kolko w stosunku do kola zebatego pod spodem. (oczywiscie trzeba miec manometr).
dla tych co rzadko grzeba sposob na niepomylenie srubek przy skladaniu - rysujemy uradzenie na kartce a srubki w nia wbijamy w miejce gdzie byly oryginalnie (do tego jak od dolu to wbijamy je na odwrot) oczywiscie srubki "wkrecamy" nie wbijamy na sile w papier.
edyta po kilku uzyciach:
powietrze spitalalo bo albo mocowanie dmuchawy bylo sklejone z rurka, albo gdzies zgubilem uszczelke - poprawilem wszystkie oringi + dodalem 1 sztuke i dodatkowo podocinalem nadlewki plastiku na zaworach w kompresorze (mz katastrofa QC). Duzo mniej powietrza ucieka.
po lekkim pogrzebaniu w kompresorze mozna grubo dogrzmocic airmate (moj rekord to brak skali na manometrze do 1bar - pompka dalej tloczyla, poprostu si nie wylaczyla a ja zajety bylem w samochodze czym innym i nienaturalnie dluga praca przykula moja uwage.
dalej cos nie jest tak jak trzeba i do konca nie wiem co - pompka przestaje pompowac po osiagnieciu cisnienia (regulowanego czerwonym pokretlem), ale odpala na nowo zaraz po wyjeciu z zaworu.
ktokolwiek wymysla te weze do tych pompek powinien wrocic do szkoly podstawowej (kazda klasa po 2 lata na wszelki wypadek) - te czarne adaptery na koncach zoltego weza mimo kleju odpadly oba. jak uzywalem tych bialych koncowek do wkladania zoltego weza bezposrednio do zaworow w pontonie to srednia zycia = kilka uzyc. (jak wsadzilem za slabo to wyskakiwaly pod wplywem cisnienia a jak wystarczajaco mocno to sie nei dalo ich wyjac z zaworu inaczej niz kombinerkami...
Użytkownik gooral edytował ten post 09 lipiec 2015 - 23:59
- CLAUDIO i godski lubią to
#116 ONLINE
Napisano 04 sierpień 2015 - 15:33
Pompowanie saveylorem pontonu 3.6 metra zajęło nam 12 minut. Polecam !!!
I jak wrażenia po dłuższym użytkowaniu? Warto ?
#117 OFFLINE
Napisano 18 sierpień 2015 - 09:49
#118 OFFLINE
Napisano 18 sierpień 2015 - 21:25
http://www.blackandd...s/catno/ASI500/
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Użytkownik wgn@22 edytował ten post 18 sierpień 2015 - 21:26
#119 OFFLINE
Napisano 23 sierpień 2015 - 22:25
Ja mam pompkę z regulowanym ciśnieniem pompowania. NIE, nie jest to Bravo. Maksymalne ciśnienie pompowania to 0,80 atm, regulacja elektroniczna, a na pewno cyfrowy wyświetlacz. Pompowałem w tym roku już naście razy swojego gumiaka i problemów nie mam. Nie wiem jaki ma maksymalny czas pracy ciągłej, ale w ciągu standardowych 15 minut to swojego 2X bym napompował.
Użytkownik Sołtys edytował ten post 23 sierpień 2015 - 22:40
#120 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2015 - 00:35
Witajcie koledzy,
Potrzebuję porady. Mam ponton Pro Marine 320 z twardą podłogą i zdecydowałem się na zakup pompki. Po przeczytaniu wielu postów naczytałem się dużej ilości informacji dot. awaryjności Bravo Superturbo 450l/min i zastanawiam się czy nie wystarczyłaby by mi starszy model Bravo 12 150l/min?
Różnica w cenie ok. 150zł. Z góry dzięki za porady.
Poza tym zastanawiam się jak kształtują się ceny pompek zimą? Jest sens czekać z zakupem?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych