Ja posiadam stare 2.2 km suzuki z 87 roku. Chodził i chłodził bez zarzutu, aż mi przestał chłodzić. Wyczyściłem, sprawdziłem wirnik, chłodzenie jest...ale maszynka dlaej się grzeje na wysokich obrotach...jakiś pomysł?
Słabe chłodzenie silnika SUZUKI DF 2.5
#41 OFFLINE
Napisano 17 sierpień 2014 - 09:35
#42 OFFLINE
Napisano 17 sierpień 2014 - 20:22
#43 OFFLINE
Napisano 18 sierpień 2014 - 07:08
Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza, wtedy mieszanka będzie zbyt uboga, a to powoduje przegrzewanie.
#44 OFFLINE
Napisano 18 sierpień 2014 - 17:48
mam pytanie co oznacza" czy nie łapie lewego powietrza, wtedy mieszanka będzie zbyt uboga, a to powoduje przegrzewanie"?
#45 OFFLINE
Napisano 18 sierpień 2014 - 18:48
Użytkownik psulek edytował ten post 18 sierpień 2014 - 19:00
#46 OFFLINE
Napisano 18 sierpień 2014 - 21:35
Jeśli pomiędzy gaźnikiem, a cylindrem pojawi się nieszczelność to zostaje zaburzony stosunek paliwa do powietrza w mieszance.
Spalanie takiej mieszanki daje wyższą temperaturę. (znajomy kiedyś po zubożeniu mieszanki i awarii z tym związanej podsumował "silnik musi coś spalać. Albo benzynę, albo zawory ")
Silnik pracuje na wyższych obrotach itp. Przytkanie dyszy w gaźniku też może spowodować zubożenie mieszanki. Dlatego warto go wyczyścić.
Ja bym jeszcze odpalił w beczce ten silnik i dał mu popracować kilka godzin. Z tym że w beczce byłby roztwór płynu do płukania chłodnic.
#47 OFFLINE
Napisano 19 sierpień 2014 - 16:09
Użytkownik psulek edytował ten post 19 sierpień 2014 - 16:14
#48 OFFLINE
Napisano 19 sierpień 2014 - 20:34
Wirnik nowy.
W tym linku pokazany jest dokładnie jaki to model silnika.
Spróbuję numeru z beczką.
#49 OFFLINE
Napisano 12 wrzesień 2016 - 17:30
Po dwóch latach odswieżę ten wątek i zadam pytanie:
- czy na przedstawionym filmiku silnik Suzuki 2,5 kM posiada prawidłowe chłodzenie ?
#50 ONLINE
Napisano 12 wrzesień 2016 - 17:45
Wg mnie nie ma prawidłowego chłodzenia. A dlaczego nie leci Ci woda z kontrolki chłodzenia?
#51 OFFLINE
Napisano 12 wrzesień 2016 - 19:07
w tym starszym modelu nie ma kontrolki wody.
ja sam dorabiałem sikacza
#52 OFFLINE
Napisano 13 wrzesień 2016 - 06:34
Wg mnie nie ma prawidłowego chłodzenia. A dlaczego nie leci Ci woda z kontrolki chłodzenia?
Ten Suzuki, to nie jest mój silnik. Przedstawiłem znaleziony filmik z jego pracą i nawiązałem pytanie do tematu. Zadałem pytanie z ciekawości. Rozmawiając z serwisantem dowiedziałem się, że ten model silników Suzuki 2,5 HP z połowy lat osiemdziesiątych posiada dwa otwory wypływowe wody i jest to prawidłowe chłodzenie.
ps. ciekawe, dowiedziałem się również, że Suzuki są najcichszymi silnikami.
#53 OFFLINE
Napisano 13 wrzesień 2016 - 09:56
Ten Suzuki, to nie jest mój silnik. Przedstawiłem znaleziony filmik z jego pracą i nawiązałem pytanie do tematu. Zadałem pytanie z ciekawości. Rozmawiając z serwisantem dowiedziałem się, że ten model silników Suzuki 2,5 HP z połowy lat osiemdziesiątych posiada dwa otwory wypływowe wody i jest to prawidłowe chłodzenie.
ps. ciekawe, dowiedziałem się również, że Suzuki są najcichszymi silnikami.
Mogę tylko porównać właśnie małe silniki 2.5 i to prawda suzuki 2.5 jest najcichszym silnikiem z konkurencji i oczywiście najlżejszym ok. 4 Kg mniej.
Użytkownik ememiks edytował ten post 13 wrzesień 2016 - 10:02
#54 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2025 - 16:28
Zrobiłem fajny myk że strumieniem kontrolnym.
https://youtu.be/Y0_...AaUgRBlUM5gHiZo
Użytkownik Kamyqe10 edytował ten post 07 styczeń 2025 - 16:29
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych