Tuning worm shafta w Super Aero 3000 GT
#1 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 11:00
#2 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 11:13
Raczej nie przekonuje mnie ta zmiana na jakieś diametralne zmiany .Wyjaśnisz co to ma mieć na celu?
#3 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 11:48
Czy ten nawój i rozłożenie linki na szpuli to zasługa czegoś innego...?
#4 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 12:00
#5 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 12:01
#6 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 12:43
A nie prościej po prostu kupić Super X
Mam Super X w swej skromnej kolekcji... Ale przeznaczenie inne niż Aero GT. Przełożyłbym i zobaczył co to da, ale na chwile obecną nie mam takiej możliwości, wkońcu trzeba za coś żyć, planować i wdrażać w życie takowe modyfikacje...
Tak jak mówisz Jozi, szpula wolniej sunie, zwoje leżą bliżej siebie, no i równiejszy jest ten nawój, bez zgrubień na szpuli w najniższym i najwyższym położeniu. Przez to lineczka swobodniej zsuwa się ze szpuli, rzuty dalsze tym bardziej, że szpula z metal rantem.
Używam żyłek 0,14mm, 016mm. Może dlatego uwidacznia się ta różnica.
#7 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 15:51
#8 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:02
Możliwe Jozi że masz racje z tym luzem. Albo Japońce nie dokladnie go nacieli hehe
Chodzi mi tu raczej o to czy on wlezie czy nie. Moja wina, że nie podmieniłem wałków przy serwisie, teraz trzeba zawalać forum głupimi postami...
#9 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:07
#10 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:12
Dzięki Jozi za podpowiedz, a łożysko już w każdym z moich Carnych kryńćków siedzi pod pinionkiem
Po zabiegu w GT pochwale się tu na forum co to rzeczywiście dało... lub nie
#11 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:14
#12 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:20
Napisałem tu, bo może ktoś takiego moda już robił. Ale skoro nie ma pewności to pozostaje samemu podmienić wałki i zobaczyć efekty... Które zależne są też od wysokości rotora z kabłąkiem. Jeśli wysokość ich jest ta sama to podmianka wyjdzie na +.
#13 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2012 - 14:18
...
Użytkownik w.d.wobler edytował ten post 20 styczeń 2014 - 21:55
#14 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2012 - 14:26
#15 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2012 - 14:51
Sprecyzuj co masz na myśli pisząc, że kołowrotek stanął dęba...???Cześć,kiedyś wkładałem w gt,wałek od gtm ( oba rozmiar 3000).I o ile mnie pamięć nie myli,kołowrotek stanął dęba .
#16 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2012 - 20:31
#17 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2012 - 07:16
Organoleptycznie musze sam zbadać temat co da taka modyfikacja. O sukcesie lub porażce poinformuje tu na forum.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych