![Zdjęcie](https://jerkbait.pl/uploads/profile/photo-thumb-50961.jpg?_r=1403600895)
Tuning worm shafta w Super Aero 3000 GT
#1
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 11:00
#2
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 11:13
Raczej nie przekonuje mnie ta zmiana na jakieś diametralne zmiany
![:unsure:](/public/style_emoticons/default/unsure.png)
#3
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 11:48
![:mellow:](/public/style_emoticons/default/mellow.png)
Czy ten nawój i rozłożenie linki na szpuli to zasługa czegoś innego...?
#4
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 12:00
![:unsure:](/public/style_emoticons/default/unsure.png)
#5
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 12:01
![:unsure:](/public/style_emoticons/default/unsure.png)
#6
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 12:43
A nie prościej po prostu kupić Super X
![]()
Mam Super X w swej skromnej kolekcji...
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Tak jak mówisz Jozi, szpula wolniej sunie, zwoje leżą bliżej siebie, no i równiejszy jest ten nawój, bez zgrubień na szpuli w najniższym i najwyższym położeniu. Przez to lineczka swobodniej zsuwa się ze szpuli, rzuty dalsze tym bardziej, że szpula z metal rantem.
Używam żyłek 0,14mm, 016mm. Może dlatego uwidacznia się ta różnica.
#7
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 15:51
![:wacko:](/public/style_emoticons/default/wacko.png)
#8
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:02
Możliwe Jozi że masz racje z tym luzem. Albo Japońce nie dokladnie go nacieli hehe
![:mellow:](/public/style_emoticons/default/mellow.png)
Chodzi mi tu raczej o to czy on wlezie czy nie. Moja wina, że nie podmieniłem wałków przy serwisie, teraz trzeba zawalać forum głupimi postami...
![Embarassed](images/smiley_icons/icon_redface.gif)
#9
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:07
![B)](/public/style_emoticons/default/cool.png)
#10
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:12
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Dzięki Jozi za podpowiedz, a łożysko już w każdym z moich Carnych kryńćków siedzi pod pinionkiem
![:mellow:](/public/style_emoticons/default/mellow.png)
Po zabiegu w GT pochwale się tu na forum co to rzeczywiście dało... lub nie
![;)](/public/style_emoticons/default/wink.png)
#11
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:14
![;)](/public/style_emoticons/default/wink.png)
#12
OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:20
Napisałem tu, bo może ktoś takiego moda już robił. Ale skoro nie ma pewności to pozostaje samemu podmienić wałki i zobaczyć efekty... Które zależne są też od wysokości rotora z kabłąkiem. Jeśli wysokość ich jest ta sama to podmianka wyjdzie na +.
#13
OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2012 - 14:18
...
Użytkownik w.d.wobler edytował ten post 20 styczeń 2014 - 21:55
#14
OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2012 - 14:26
#15
OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2012 - 14:51
Sprecyzuj co masz na myśli pisząc, że kołowrotek stanął dęba...???Cześć,kiedyś wkładałem w gt,wałek od gtm ( oba rozmiar 3000).I o ile mnie pamięć nie myli,kołowrotek stanął dęba .
#16
OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2012 - 20:31
![:mellow:](/public/style_emoticons/default/mellow.png)
#17
OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2012 - 07:16
![:mellow:](/public/style_emoticons/default/mellow.png)
Organoleptycznie musze sam zbadać temat co da taka modyfikacja. O sukcesie lub porażce poinformuje tu na forum.
![B)](/public/style_emoticons/default/cool.png)