Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

HUMMINBIRD PiranhaMAX 150 - opinie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Michalcc

Michalcc

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 19 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 14 czerwiec 2012 - 22:55


Witam serdecznie

Szukam swojej pierwszej echosondy, a nie znam się na tym wcale....

Wymagania:

Budżet ograniczony
Dobra marka - ma się nie zepsuć po miesiącu
Chcę obserwować dno
Jeśli będę widział ryby to jeszcze lepiej.

Wpadła mi w oko Humminbird Piranhia Max 150
Wydaje się, że spełnia powyższe wymagania? Co o niej sądzicie???? Na necie ciężko znaleźć opinie? To jakiś rzadki model?

Martwi mnie tylko ten kąt 20*, czy to oby nie za mało???? A może powinienem przejmować się czymś innym...???

Z góry dziękuję za wszystkie porady!



#2 OFFLINE   newrom

newrom

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1017 postów
  • LokalizacjaKraków... czasami

Napisano 15 czerwiec 2012 - 07:26

Cześć

Ten stożek jest za mały żeby dostrzec ryby na wodzie o głębokości do 10m. Wiem bo dość długo pływałem z echosondą z włączonym jednym stożkiem, właśnie 20stopni.
Natomiast dno się pięknie bada, ale też w ograniczonym zakresie. Znaczy może być tak że na mule będzie długi kamień czy inny pień i wyda Ci się że tam jest kawałek ładnego, twardego dna.
Teraz pływam z włączonymi dwoma stożkami i jest zdecydowanie lepiej. Chociaż omiatając większy obszar, automatycznie bardziej uśrednia.
Wspomniałeś o budżecie, więc ze słabą rozdzielczością ekranu będziesz się musiał pogodzić (da się z tym żyć), ale dołóż parę złotych na wyższy model z dwoma stożkami
150 jest tak popularna jak inne tego typu echa, tyle że u nas w kraju humminbird jest słabo rozpowszechniony bo wcześniej miał blokady (nie było jednostek metrycznych i języków) i prywatny import celowal w lowrance/eagle.