Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

problem z hamulcem walki?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   pitt

pitt

    Jadę na ryby ... na zawsze

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9353 postów

Napisano 19 luty 2007 - 19:40

sytuacja wyglada tak ...

wyplywamy na wode i zaczynamy lowic, hamulec walki jest oczywiscie uregulowany tak jak trzeba, z czasem, powiedzmy po 5 godzinach zaczyna nam 'plywac' - cos jak by ktos posmarowal tarcze jakims smarowidlem ...

macie jakies pomysly, dlaczego moze sie tak dziac?

#2 OFFLINE   Friko

Friko

    SUM

  • Super moderatorzy
  • 18633 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 19 luty 2007 - 20:52

hmm... zagwozdka... zastanawiam sie czy moze miec to zwiazek z temperatura otoczenia? Tzn, czy dzieje sie tak zawsze czy tylko jak na zewnatrz jest zimno, poiwedzmy w okolicach 0 stopni lub ponizej ?

#3 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9641 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 19 luty 2007 - 21:37

Nie wiem na ile pomoge ale mi sie tak działo zanim multi zczezł zupełnie - jakimś sposobem się smar dostawał między podkładki hamulca.

#4 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26625 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 19 luty 2007 - 22:42

sytuacja wyglada tak ...

wyplywamy na wode i zaczynamy lowic, hamulec walki jest oczywiscie uregulowany tak jak trzeba, z czasem, powiedzmy po 5 godzinach zaczyna nam 'plywac' - cos jak by ktos posmarowal tarcze jakims smarowidlem ...

macie jakies pomysly, dlaczego moze sie tak dziac?


Pitt, jaki to multik? Rozkręć go i zobacz, czy elementy hamulca nie są posmarowane - to częsty przypadek bo one są w bezpośrednim sąsiedztwie przekładni. Kiedy zaczynasz kręcić możliwe, że smar pod wpływem ruchu, zmiany tmeperatury zaczyna pracować. Rozkręć go i zobacz czy są tam ślady smaru, oliwki itd.

Pozdrawiam
Remek


#5 OFFLINE   pitt

pitt

    Jadę na ryby ... na zawsze

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9353 postów

Napisano 20 luty 2007 - 18:46

to nie byl moj multi :D
ja tez tak raz mialem, rozebralem, wyczyscilem, wyprofilowalem podkladke sprezynowa tak jak trzeba (bo fason stracila) i wszystko gra jak trzeba ...
problem kolegi tez sie rozwiazal, cos mu sie z podkladem i plecionka, ewentualnie z wezlem laczacym te dwa sznury, nie udalo
dzieki za idee :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych