Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

ładowarka Sterlin Power Pro Charge B BBW


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   wuran

wuran

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2173 postów
  • LokalizacjaLublin
  • Imię:Marcin

Napisano 07 luty 2021 - 11:08

szukając ładowarki do lifepo4 tak aby z silnika zaburtowego ładować 24V lifepo4 bez nadmiernych kombinacji znalazłem produkty Sterling Power

Załączony plik  sterling.jpg   84,18 KB   11 Ilość pobrań

 

https://sterling-pow...gers-waterproof

 

czy ktoś używa tych produktów i może się podzielić doświadczeniem lub wiedzą z teorii czy to faktycznie ma prawo tak efektywnie działać?

Wiem, że 10A-15A ładowania to niewiele, ale czasem te 10A pozyskane w czasie pływania na spalinie może zrobić różnicę

 

jest film z testu Sterling power vs Minnkota charger ale to film producenta

 

 


  • Czechofil lubi to

#2 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5540 postów
  • Imię:adam

Napisano 07 luty 2021 - 11:33

nie uzywalem tego , ale na pierwszy rzut oka ten rysuneczek:

 

1. masz silnik z alternattorem ladujacym przy max obrotach zaluzmy 15A , po przeksztalceniu z 12V na 24  wyjdzie pewnie z 5-6A

2. robisz az tak dlugie przeloty aby alternator pracowal z pelna moca ,co sie przelozy na jakies kilka Ah dla 24V ??



#3 OFFLINE   Czechofil

Czechofil

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 610 postów
  • LokalizacjaUrsynów
  • Imię:Leszek

Napisano 07 luty 2021 - 11:36

nie uzywalem tego , ale na pierwszy rzut oka ten rysuneczek:

1. masz silnik z alternattorem ladujacym przy max obrotach zaluzmy 15A , po przeksztalceniu z 12V na 24 wyjdzie pewnie z 5-6A
2. robisz az tak dlugie przeloty aby alternator pracowal z pelna moca ,co sie przelozy na jakies kilka Ah dla 24V ??


Adam, a jest już na rynku jakieś urządzenie pozwalające ładować 12V LiFePo4 z silnika?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#4 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5540 postów
  • Imię:adam

Napisano 07 luty 2021 - 11:40

wikesze pojemnosci 30AH ++ mozna spokojnie ladowac , bo i tak alternator (w 90%) nie da rady przeladowac, cos tam podladuje sie zawsze, ale moim zdaniem to bardziej uspokoi uzytkownika niz faktycznie wniscie jakis zapas energii :)



#5 OFFLINE   wuran

wuran

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2173 postów
  • LokalizacjaLublin
  • Imię:Marcin

Napisano 07 luty 2021 - 11:56

nie uzywalem tego , ale na pierwszy rzut oka ten rysuneczek:

 

1. masz silnik z alternattorem ladujacym przy max obrotach zaluzmy 15A , po przeksztalceniu z 12V na 24  wyjdzie pewnie z 5-6A

2. robisz az tak dlugie przeloty aby alternator pracowal z pelna moca ,co sie przelozy na jakies kilka Ah dla 24V ??

1. nie przy max obrotach jest 15A, nie wiem jakie obroty musi mieć silnika aby przekroczyć 13V i jakie wtedy ampery podaje, zgodzę się natomiast iż z 15A 12V będzie nie więcej niż połowa A przy 24V

2, wracamy do pkt 1, jaka jest zależność mocy alternatora od rpm silnika, czy ktoś to mierzył?


Użytkownik wuran edytował ten post 07 luty 2021 - 11:57


#6 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5540 postów
  • Imię:adam

Napisano 07 luty 2021 - 12:07

Napewno prad jest uzależniony od rmp, także przy krotkich przelotach jest to przerost formy nad treścią dla 24v




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych