... no to faktycznie poważna firma ....
Po to są urządzenia diagnostyczne , poza tym chyba ludzie z firmowych serwisów maja dostęp do części i chyba wiedzy oraz doświadczenia ...
Nie wiem jaki to silnik ... czy nowszej , czy starszej generacji , ale osobiście zaczął bym jednak od serwisu firmowego ...
Przeważnie oszczędność w takich sytuacjach kończy się jeszcze większymi kosztami ...
Taka jest prawda niestety, wiem że ludzie lubią słuchać bajek. Wiesz jak wygląda testowanie silnika w takim serwisie? Silnik do beczki działa , działa a później na wodzie dupa. I taki to serwis fabryczny, to samo z zakupami silników od takich profesjonalistow , w weekend pojechałem zobaczyć jak pływa Honda Bf30 od takiego pro serwisu. Kupiona za kwotę wyższą niż średnia z gwarancjami, i zapewnieniami jak to oni nie sprawdzają i testują i co? 50m płynięcia nawrót i do domu, w ogóle się silnik nie wkręca. Sam bym go szybciej naprawił , a narzędzia diagnostyczne to tylko dają pogląd na sytuację i kod błędu może mieć się nijak do prawdziwej przyczyny usterki.
A co do tej poważności firmy, skoro uważasz że urządzenia do badań laboratoryjnych między innym do covida to banał ok nie ma problemu masz prawo tak sądzić.