Jak spowolnić silnik
#1 OFFLINE
Napisano 30 lipiec 2012 - 14:48
#2 OFFLINE
Napisano 30 lipiec 2012 - 15:23
#3 OFFLINE
Napisano 30 lipiec 2012 - 15:27
#4 OFFLINE
Napisano 30 lipiec 2012 - 16:00
#5 OFFLINE
Napisano 30 lipiec 2012 - 16:16
Co ciekawe na pełnym gazie plyne 12km/h, mało trochę.
#6 OFFLINE
Napisano 30 lipiec 2012 - 16:27
#7 OFFLINE
Napisano 30 lipiec 2012 - 19:25
#8 OFFLINE
Napisano 30 lipiec 2012 - 19:41
#9 OFFLINE
Napisano 30 lipiec 2012 - 20:46
#10 OFFLINE
Napisano 30 lipiec 2012 - 20:56
Po drugie ponton 2,90 z takim silnikiem powinien się slizgać. Wyreguluj silnik i potem pobaw się z trymowaniem silnika i rozkladaniem na nim ladunku pod kątem ślizgu.
#11 OFFLINE
Napisano 30 lipiec 2012 - 21:13
http://www.basspro.c...ct/16089/123760
Można coś podobnego zrobić z blachy. Na pewno tańsze niż nowa śruba uciągowa.
#12 OFFLINE
Napisano 31 lipiec 2012 - 03:03
Nie wiem co to ślizg - jak dam gaz do dechy to dziób mam wysoko. Wezme dziś dwie navi samochodowe i wyciagnę srednia ;]
#13 OFFLINE
Napisano 31 lipiec 2012 - 08:10
#14 OFFLINE
Napisano 31 lipiec 2012 - 09:39
Aha, popróbuje z tym trymem.
Nie wiem co to ślizg - jak dam gaz do dechy to dziób mam wysoko. Wezme dziś dwie navi samochodowe i wyciagnę srednia ;]
Jak masz dziób wysoko, to przenieś ciężar (np.tyłek) do przodu - może uda się wejść w ślizg
#15 OFFLINE
Napisano 31 lipiec 2012 - 10:08
#16 OFFLINE
Napisano 31 lipiec 2012 - 11:50
Na silniku tej mocy co w/w to na niczym nie pojdzie sie w slizgu, to typowa trolingowka...
Z pontonem mniejszym moze byc jeszzce gorzej niz z wiekszym bo bedzie on bardziej przeladowany i trudniej moze wchodzic w slizg.
Celowo nie podaje mocy bo nie chce wchodzic w dywagacje jakie mialy juz m-ce - kombinacja z najmniejszym mozliwym silnikiem co wiaze sie z tym, ze w danych war. raz da sie plywac w slizgu, innym razem jest to niemozliwe.
Jezeli plynie zbyt szybko to najlepszym sprawdzonym (na lodkach ale na pontonie tez da rade jezeli istnieje centralnie na dziobie uchwyt) przeze mnie rozwiazaniem jest puszzcenie kotwicy (ja stosuje odwaznik od wagi do kartofli) z dziobu na krotkiej lince.
Dryfkotwa sie nie sprawdzi, ze wszystkim innym bedzie wiecej zachodu.
Wyregulowanie silnika, tak aby szedl przy minimalnych mozliwych obrotach wiaze sie z ryzykiem ze co jakis czas bedzie mial tendencje do gasniecia...
Gumo
#17 OFFLINE
Napisano 31 lipiec 2012 - 15:27
PS.
Co ciekawe, zdjałem dzis pokrywe i zapaliłem silnik. Na gaźniku jest skok otwarca przepsutnicy aż do styku oporowego, na manetce nie osiągnę tych obrotów. Muszę naciągnąć linkę czy to tak ma być, że nie używa się max obrotów?
#18 OFFLINE
Napisano 31 lipiec 2012 - 22:11
Ja bym zaczal od zanurzenia tak zeby bylo ledwo pod woda i zobaczyl jak to sie zachowuje.
Warto tez patrzyc, jak zachowuje sie przyneta bo gps w podaniu predkosci nie uwzglednia takich rzeczy jak ruchy wody/wiatr.
Gumo
#19 OFFLINE
Napisano 01 sierpień 2012 - 06:09
Śrube mam:
200x190 7 i 7/8 x 7 i 1/2
#20 OFFLINE
Napisano 07 sierpień 2012 - 23:38
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych