Użytkownik wuran edytował ten post 18 czerwiec 2024 - 20:44
Wybór elektrycznego silnika dziobowego
#121 ONLINE
Napisano 18 czerwiec 2024 - 20:39
#122 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2024 - 20:52
Kondzio:
6. Kalibracje dziobówki są, nie ma skali łodzi
Koszt integracji z ekranem w przypadku motrogajda to jakby nie szukać ponad 1tys. zł. Nie było update od ub. roku, jak masz FS- to może być integracja problematyczna
Terrova do pełnej funkcjonalności potrzebuje kompas zewnętrzny, mg robi skoki na kotwicy bez takiego dodatku. Ja nie wiem czy twa lokalizacja nie wpływa na pozcjonowanie gps- bo jeśli to w pobliżu granicy z krajami nieprzyjaznymi- są zagłuszane GPS Bez testu na wodzie dwóch łodzi obok siebie- z różnymi silnikami nie obedzie się dla twórczych wniosków.
Użytkownik Maciej_K edytował ten post 18 czerwiec 2024 - 20:56
#123 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2024 - 09:29
Motorguide też ma opcję przesuwania łodzi o kilka metrów
#124 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2024 - 09:38
A po jakiej słonej wodzie kolega pływa, że jest mu potrzebna na nią odporność?
#125 OFFLINE
Napisano 05 styczeń 2025 - 18:03
Wystarczy do łódki Silver 405cm ?
Waga łodzi z załogantami, silnikami i ekwipunkiem max 450kg. 80% pływania nie więcej jak 350kg.
Najbardziej zależy mi na funkcji kotwicy. Czasem może troling na dziobówce. Nie zależy mi na parowaniu z echo.
#126 OFFLINE
Napisano 05 styczeń 2025 - 20:06
Wystarczy mocy, ale 55 lbs jest tylko kila stówek droższa, więc według mnie warto dopłacić.
- Sonary i mapy lubi to
#127 OFFLINE
Napisano 05 styczeń 2025 - 20:17
Na rufie mam spalinę 20hp i/lub Haibo M150 i ten silniczek pcha nawet ponad 7km/h tą łódkę(bez przycisku "nitro"
#128 OFFLINE
Napisano 05 styczeń 2025 - 20:24
Jest MK jest ustawienie boat scale i przy zjeździe na najniższe ustawienie silnik działa bardzo flegmatycznie, o to bym się nie martwił. W tabelce masz podane minimalne wartości - jak jesteś na flaucie. Wiatr i nurt dużo zmieniają w tej kwestii.
Użytkownik psulek edytował ten post 05 styczeń 2025 - 20:26
#129 OFFLINE
Napisano 05 styczeń 2025 - 22:18
#130 OFFLINE
Napisano 05 styczeń 2025 - 22:20
#131 OFFLINE
Napisano 05 styczeń 2025 - 22:53
Użytkownik psulek edytował ten post 05 styczeń 2025 - 22:53
- siarq i Sonary i mapy lubią to
#132 OFFLINE
Napisano 06 styczeń 2025 - 09:09
#133 OFFLINE
Napisano 06 styczeń 2025 - 10:11
Jak poznać "obecną generację" Powerdrive, żeby przypadkiem nie kupić jakiegoś leżaka magazynowego ?
opisana modelowo jako 2024, gniazdko kabla ethernet wychodzi z dołu czapki.
#134 OFFLINE
Napisano 06 styczeń 2025 - 15:32
- Sonary i mapy lubi to
#135 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2025 - 14:39
Czy ktoś ze sprzedawców lub użytkowników może opisać różnice pomiędzy modelami z 2024r : Minnkotą Powerdrive, a Terrovą?
#136 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2025 - 15:28
Użytkownik psulek edytował ten post 07 styczeń 2025 - 15:30
#137 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2025 - 17:36
Dla moich potrzeb nie potrzebuję pełnego pilota ani obsługi podałem.
Czy po sparowaniu powerdrive z echosondą dostaje się jakieś dodatkowe funkcjonalności?
Czy brak kompasu wpływa na niedokładność powerdrive? Wykonuje jakieś przyruchy na kotwicy?
#138 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2025 - 17:53
Czy przez kompas trzyma lepiej pozycję na kotwicy? On jest wbudowany?
Dla moich potrzeb nie potrzebuję pełnego pilota ani obsługi podałem.
Czy po sparowaniu powerdrive z echosondą dostaje się jakieś dodatkowe funkcjonalności?
Czy brak kompasu wpływa na niedokładność powerdrive? Wykonuje jakieś przyruchy na kotwicy?
Nie jestem sprzedawcą ale używam- ekran w sieci z dziobówką to przede wszystkim możliwość nawigacji na punkt z mapy, rybę odszukaną na sonarze bocznym. Skoro kompas jest- to znaczy, że coś wnosi. Najważniejsze, że można stojąc na kotwicy przeskakiwać sobie co 1,5m strzałką, dwa- podczas pływania na dziobówce kompas do echa brany jest właśnie z tego a nie z przeliczenia z GPS.
#139 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2025 - 17:58
- Sonary i mapy lubi to
#140 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2025 - 18:03
Ja mam wrażenie, że jak jest kompas w MK, to silnik ma mniejszą tendencję do nawijania przewodu na sztycę. Kompas to dodatkowe pudełko, które umieszczasz na łodzi i musisz zasilić. @Maciej - a kompas nie podaje też do HB ustawienia łodzi, tak, że mapa nie wiruje na postoju?
To tak, na postoju heading z zewnątrz stabilizuje widok mapy. Ale tylko wtedy, gdy działa silnik, jak złożysz- nie ma już sygnału do echa. Autopilot jest dużo lepszy z dziobówki z kompasem, to przećwiczone mam z ub. roku jak rzeźbiłem batymetrię za pomocą tras wgranych do echa.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych