SPRO Zalt Arc XS 730 - pierwszy look
#81 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 12:50
#82 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 12:59
Kupiony w F-M
#83 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 13:10
Serwisowany u przedstawiciela firmy na pl - expert
Kupiony w F-M
Czy składałeś pisemną reklamację, masz potwierdzenie terminu jej złożenia? Czy F-M zajął stanowisko w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych?
#84 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 13:11
#85 Guest_White-fish_*
Napisano 12 listopad 2012 - 13:11
Daiwa, Cormoran do 60dni roboczych, z racji tego że serwis jest w Niemczech.
Expert przedstawiciel SPRO w Polsce przywiazuje straszną uwagę do kart gwarancyjnych.
Uwzględnia tylko oryginalne karty, żadne kserowane itp nie przechodzą u nich.
Użytkownik Lukass edytował ten post 12 listopad 2012 - 13:13
#86 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 13:16
#87 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 13:17
Mam mailową, plus potwierdzenie doręczenia kołowrotka i przekazania go do serwisu w celu dokonania naprawy - nic więcej, z jednej strony ok, z drugiej strony nie było np - uszkodzone sa łożyska i decydujemy się na dokonanie naprawy gwarancyjnej.Czy składałeś pisemną reklamację, masz potwierdzenie terminu jej złożenia? Czy F-M zajął stanowisko w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych?
Stone - dzięki, będę wdzięczny, jakbyś linka imageshack mogł wrzucić mi na priv.
Lukass - wielkie dzieki! Pochodzi z oficjalnej dystrybucji więc nie mój problem
#88 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 13:56
#89 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 14:01
Powiem szczerze - jestem dość mocno rozczarowany zarówno niezgodnością produktu z deklarowanym opisem - kołowrotek miał byc odporny na słoną wodę, padł po nawet nie nastu wyjściach, jak tez i całą sprawą - odsyłaniem za dość spora kasę - 15e kręcioła i czekaniem . W miedzy czasie musiałem kupić inny sprzęt żeby mieć czym łowić. W efekcie - wydałem 350pln za kręcioł, 50pln za wysylkę, 50pln za odeslanie, 300pln za zastępczy kręcioł i czekam półtora mc prawie od czasu wysłania z IE. Głównie dlatego, ze produkt nie byl zgodny z opisem - miał byc calkowicie odporny na dzialanie morskiej wody.
#90 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 15:58
Kołowrotek był saltwater? Był. Spieprzył się od łowienia? Spieprzył. Piszę się pismo o niezgodności towaru z umową (skoro nie da się rzeczy używać do celów zgodnych z przeznaczeniem), żąda się w tym piśmie wymiany rzeczy na nową (że tak powiem zgodnie z ustawą) lub od razu zwrotu pieniędzy (jeżeli naprawa naraża Cię na niedogodności lub nie jest możliwa do przeprowadzenia – przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży) i składa za potwierdzeniem odbioru. Potem się czeka 14 dni. Z mojego doświadczenia wynika, że sprzedawcy mają b. duży problem z dotrzymaniem tego terminu (konsultacje z importerem/producentem, niekompetentni pracownicy etc.). Po upływie tego terminu wzywa się sprzedawcę do zwrotu pieniędzy, a po odmowie kieruje sprawę do PRK. Potem pozostaje już tylko zaczekać.
http://cropp.com/f/ustawa
Mój PRK jak na razie ma 100% skuteczności. Pani jest szalenie miła i zaangażowana, a nazywa się Marlena Palimąka. Oby Najwyższy obdarzył ją długim życiem i zdrowiem
#91 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 16:07
Czy zamiast poczty można wysyłać maila z żądaniem potwierdzenia doręczenia?
#92 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 17:17
#93 ONLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 18:05
#94 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 21:04
I super, myślę ze dobrze mieć takie walk-through na forum
Czy zamiast poczty można wysyłać maila z żądaniem potwierdzenia doręczenia?
Wydaje mi się, że dobie informatyzacji i komunikacji elektronicznej wiadomość e-mail, potwierdzoną zwrotnie można uznać za skutecznie doręczoną (po warunkiem, że równocześnie dostarczysz przedmiot). Sprzedawca bez przedmiotu nie miałby możliwości ustosunkowania się do zgłoszenia reklamacyjnego. Należałoby jednak skonsultować to z prawnikiem.
Z całą pewnością w obrocie gospodarczym korespondencję e-mail potwierdzoną zwrotnie można uznać za prawidłowo (skutecznie) doręczoną o ile strony tak postanowią.
EDIT:
BTW – jak się kupuje wynalazki, jak mi się to czasem zdarza, to takie walk-through to jest wiedza must-have
Użytkownik krzysiek edytował ten post 12 listopad 2012 - 21:05
#95 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 21:14
Mnie bardzo, ale to bardzo wkurwia, jak kupuję NOWY przedmiot i nie spełnia on oferowanej specyfikacji.
Rozumiem - używka, nie zawsze sprzedający wie dokładnie co ma, zdarzają sie zonki i zwykle zna się ryzyko.
Ale - nówka sztuka, nie spełniająca w minimalnym stopniu deklaracji?
W sensie - rozumiem, miało np auto palić 6l/100, pali 7,5. W jakiś tam granicach błędu. Ale, jak żłopie 12 albo 15?
wodoodporny telefon/aparat zdychajacy po włożeniu go na 5 minut do wody... itd...
#96 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 21:19
w 2012r kołowrotek miał awarie posuwu szpluli.
oddałem do serwisu i naprawa została wykonana na gwarancji w ciagu 2 tyg
wymieniono nawet ułamany przełacznik ruchu kosza co nie było przedmiotem reklamacji gwarancyjnej
#97 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 21:24
#98 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 21:27
Piaskiem posypuje i do wody wkłada.
Tu są jakieś testy ale trzeba za nie zapłacić.
http://www.testberic...estbericht.html
#99 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 21:30
Zakładając że przy każdym łowieniu taka sztuczka
Mój zaznał kilka rozbryzgów i sczezł...
JAk dla mnie - germański oprawca się stara, ale to trochę pod publikę, tanie chwyty.
#100 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2012 - 21:32
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych