Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Reklamacje MHX

gwarancja reklamacja mhx

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   puszek7

puszek7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • LokalizacjaWM OST M
  • Imię:Przemek

Napisano 06 listopad 2012 - 13:02

Witam serdecznie!
Czy miał ktoś przyjemność albo raczej nie przyjemność reklamowania blanków firmy MHX bezpośrednio u producenta?
Jak wygląda procedura reklamacji i jak firma rozpatruje złamania?


Z góry dziękuje za wszelkie informacje.
Przemek



#2 OFFLINE   Del Toro

Del Toro

    Ekspert

  • Moderatorzy
  • 8027 postów
  • LokalizacjaLondyn, UK

Napisano 06 listopad 2012 - 14:46

Widzialem na necie ze kilku gosci z US pisalo o reklamacji MHX bezposrednio u Mudhole. Podobno wszystko zalatwia sie bardzo szybko i w kilka godzin wysylaja zlamana czesc. Ale to US, nie wiem jak to bedzie dzialac w PL...

Użytkownik DelTor0 edytował ten post 06 listopad 2012 - 14:47


#3 OFFLINE   Krzysiek_W

Krzysiek_W

    -

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3558 postów

Napisano 06 listopad 2012 - 14:56

A to?

http://www.fishmhx.c...s/warranty.html

#4 OFFLINE   puszek7

puszek7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • LokalizacjaWM OST M
  • Imię:Przemek

Napisano 06 listopad 2012 - 18:05

No też to mam na myśli i do nich się odwołam. Chodzi mi tylko oto czy ktoś z forumowiczów już dokonywał reklamacji u producenta.

#5 OFFLINE   peresada

peresada

    Tug is the Drug....

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2326 postów
  • LokalizacjaBow River

Napisano 06 listopad 2012 - 18:40

reklamowałem złamany blank. kompletnie nie wnikali w temat. poprosili o numer seryjny, adres i 25usd.
w przeciągu 10 dni chyba miałem nową szczytówkę

#6 ONLINE   mario

mario

    Zaawansowany

  • Moderatorzy
  • 3638 postów
  • LokalizacjaP L

Napisano 06 listopad 2012 - 19:10

A mnie poprosili o działanie zgodnie z procedurą opisaną w załączonym powyżej linku (wysłanoe złamanego elementu itd.)...



#7 OFFLINE   zuraw16

zuraw16

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 474 postów
  • LokalizacjaKopenhaga

Napisano 09 wrzesień 2013 - 19:15

Czy ktoś z Was wie jak wysłać nr blanku na gwarancję,zarejestrować itd?

#8 OFFLINE   robbox4

robbox4

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 1284 postów
  • Lokalizacjamultikonto: bardziu, kilobear, b.wesolopl, pwizer

Napisano 09 wrzesień 2013 - 19:49

Link do rejestracji blanków

https://forms.netsui...199723&gc=clear

 

 

Warunki gwarancji, procedura reklamacji i wysyłki:

 

http://www.fishmhx.c...s/warranty.html


Użytkownik robbox4 edytował ten post 09 wrzesień 2013 - 19:50


#9 OFFLINE   zuraw16

zuraw16

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 474 postów
  • LokalizacjaKopenhaga

Napisano 11 wrzesień 2013 - 13:31

Dzięki wielkie



#10 OFFLINE   robbox4

robbox4

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 1284 postów
  • Lokalizacjamultikonto: bardziu, kilobear, b.wesolopl, pwizer

Napisano 11 wrzesień 2013 - 13:37

Chodzi oczywiście o blanki MHX,



#11 OFFLINE   Niedzielny

Niedzielny

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3780 postów

Napisano 24 listopad 2013 - 21:57

Nie moge odpalic na telefonie strony z warunkami gwarancji.

Czy do uznania gwarancji musze miec paragon zakupu blanku lub montazu wędki w pracowni? Zarejestrowałem blank na stronie, jednakże trzeba tam podać sprzedawcę blanku. Co zaznaczyc, jesli nie wiem gdzie byl kupowany blank i nie mam paragonu (np kupilem kij uzywany albo zgubilem paragon)?

#12 OFFLINE   Niedzielny

Niedzielny

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3780 postów

Napisano 25 listopad 2013 - 11:24

Dziś w pracy udało mi się odpalić tą stronę z warunkami gwarancji. Ciekawi mnie zapis pkt 3 warunków:

 

  1. In a padded envelope return the 4" blank pieces along with the proof of purchase which should include the model number and a short description of how this failure occurred.

Z tego co pamiętam, na gwarancji lub paragonie z FC nie figuruje chyba nr blanku? (nie mam przy sobie tej karty i nie mogę sprawdzić).

 

Jak zatem ewentualnie uzyskać taką gwarancję? Przy braku paragonu z nr blanku lub np kiju używanym wychodzi na to, że nie ma można domagać się gwarancji?



#13 OFFLINE   Krzysiek_W

Krzysiek_W

    -

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3558 postów

Napisano 25 listopad 2013 - 11:47

Jak kupiłeś w FC, to reklamujesz w FC. Żaden numer blanku Ci nie potrzebny.  :)



#14 OFFLINE   Niedzielny

Niedzielny

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3780 postów

Napisano 25 listopad 2013 - 12:34

Irek rozwiał mailowo wszystkie moje wątpliwości na ten temat. On ma dobre wejścia w Mudhole i temat bezproblemowy, nawet bez wpisanego nr blanku na gwarancji czy paragonie.

 

Nie mniej wciąż czekam na Waszą odpowiedź, co w przypadku kiedy na blank nie posiadam gwarancji zakupu lub np pracownia/sklep, gdzie robiłem/kupiłem blank przestały istnieć i nie mam paragonu lub nr blanku na paragonie?



#15 OFFLINE   skalek-77

skalek-77

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 2332 postów
  • Imię:Rafał

Napisano 25 listopad 2013 - 16:02

Nr.blanku masz na naklejce.Taki długi ;)



#16 OFFLINE   Konrad-Northrods

Konrad-Northrods

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 226 postów
  • LokalizacjaGdynia
  • Imię:Konrad
  • Nazwisko:Wiśniewski

Napisano 25 listopad 2013 - 16:22

Najważniejsze to zachować oryginalną naklejkę bo numer seryjny jest tylko na niej.

Bez tego będzie ciężko.



#17 OFFLINE   Sergiusz Kasprzyk

Sergiusz Kasprzyk

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 66 postów

Napisano 25 listopad 2013 - 16:48

Panowie ,nie potrzeba żadnego paragonu zakupu. Trzeba mieć numer seryjny ,bez tego nic się nie da zrobić. Podajesz numer , nazwisko i wędka jest zarejestrowana i ma gwarancję. Jak nie wiesz gdzie blank był kupowany to nic nie podajesz i po problemie.

Każdy blank MHX ma nalepkę z numerem seryjnym ,możesz użyć nalepki lub nie ,ale wtedy musisz umieścić numer na blanku.

Jeżeli wędka MHX jest bez numeru to radzę takiej nie kupować ,żeby uniknąć problemów. 

Pozdrawiam



#18 OFFLINE   Niedzielny

Niedzielny

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3780 postów

Napisano 25 listopad 2013 - 23:17

Sergiuszu, rozumiem ze korzystales juz z takiej gwarancji? Strona Mudhole mowi co innego... Tam w warunkach jest nawet pogrubione stwierdzenie "przeslac dowod zakupu, ktory powinien zawierać nr blanku". Ok, numer mam na naklejce ale paragonu na zakup nie mam.
Skoro uważacie, że nie potrzeba dowodu zakupu blanku to ok.

Skałku, wiem gdzie jest nr blanku ;) Tak jak pisalem wczesniej, oba blanki zarejestrowalem i dostalem potwierdzenia mailowe. Oby nie trzeba bylo korzystac... ;)

Użytkownik Żbiku edytował ten post 25 listopad 2013 - 23:29


#19 OFFLINE   Sergiusz Kasprzyk

Sergiusz Kasprzyk

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 66 postów

Napisano 26 listopad 2013 - 17:22

Tak korzystałem ,nie ma żadnego problemu. Gdybyś miał kłopoty pisz PW



#20 OFFLINE   mercoss

mercoss

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 335 postów

Napisano 21 czerwiec 2019 - 12:40

Reklamowałem wędkę w MHX w USA. Wszystko szło świetnie, blank bardzo szybko dotarł do mnie. Zaskoczeniem była natomiast dodatkowa opłata 77zł. Oczywiście najpierw zapłaciłem  25$, ale został mi doliczony podatek już w Polsce w wysokości 77zł. Czy ktoś się z tym spotkał?







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gwarancja, reklamacja, mhx

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych