Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Team Dragon 2,4 m / 3-14 g + ...?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   asldn

asldn

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 25 postów

Napisano 16 listopad 2012 - 19:28

Witam wszystkich fanów castingu :) Proszę o pomoc w wyborze multiplikatora. Potrzebowałbym czegoś, co rzuca już 5g przynętami, budżet mam ograniczony, maksymalnie do 350 zł. Jest w ogóle szansa na kupno czegoś, co będzie mi odpowiadało w tej cenie ? Multik będzie podpięty do kijka Team Dragon Cast 2,4m 3-14g. Całość przeznaczona będzie na okonie i szczupaki na lekko. :) Łowienie castingiem chcę dopiero zacząć, więc proszę bardziej doświadczonych kolegów o pomoc gdyż ja jestem zupełnie zielony w tym temacie :D

#2 OFFLINE   fish28

fish28

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2672 postów
  • Imię:Darek

Napisano 16 listopad 2012 - 19:46

Witaj
Nie jestem żadnym guru w dziedzinie castingu bo sam w lato zacząłem się tym bawić ale tak się składa że pierwszy mój multik to curado 101d.
Powinien się sprawdzić przy tych 5g.Ba powiem nawet że się sprawdza :)

#3 OFFLINE   asldn

asldn

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 25 postów

Napisano 16 listopad 2012 - 20:07

Cześć fish28,
Szkoda tylko, że cena tego curado 101d znacznie przekracza te 350 zł. :(
Na pewno nie znajdzie się nic tańszego ? :mellow:
Tak czy inaczej dziękuję za szybką odpowiedź :)
  • Czerwc lubi to

#4 OFFLINE   fish28

fish28

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2672 postów
  • Imię:Darek

Napisano 16 listopad 2012 - 20:11

ja za swojego zapłaciłem 400zł tak że nie tak dużo :)
na temat innych multików się nie wypowiem gdyż poprostu innych nie posiadam

#5 OFFLINE   dawid_

dawid_

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 623 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Imię:Dawid