W dużym skrócie. Chcę zamienić wewnętrzny plastykowy ochraniacz pawęży na aluminiowy i przy okazji "poprawić" kąt na pawęży. Obecnie pawęż zwęża się nieznacznie ku górze. Chcę to zmienić dzięki aluminiowemu ochraniaczowi pawęży. Dół ochraniacz przykręcić na styk z pawęży a górę lekko od niej odchylić. Pytanie co wcisnąć, wlać w ową szczelinę? Żywicę poliestrową +skrawki maty szklanej , czy może żywicę epoksydową+mata. Może klej epoksydowy do misek i bloków silnika dał by radę?
Szczelinę trzeba wypełnić, żeby ochraniacz przenosił obciążenia na pawęż.
Nie chcę zmieniać zewnętrznego ochraniacza na taki z klinem , bo kąt pod silnik jest ok.
Co byście poradzili?
Żeby było równolegle do "pleców" pawęży muszę ochraniacz wewnętrzny odchylić górą ok.5mm.