Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

wiadomości na temat jeziora Gil Wielki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   croock

croock

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 635 postów
  • LokalizacjaWroclaw

Napisano 19 czerwiec 2007 - 10:57

Witam wszystkich forumowiczów.
chciałbym prosi o pomoc w uzyskaniu wszelkich możliwych informacji na temat rzeczonego jeziora. jeżdżę tam od kilku lat, jednak moje łowienie ograniczało się zazwyczaj nie dośc że tylko do tego akweny, to jeszcze było to wędkowanie typowo wakacyjne. w tym roku wybieram się tam już za kilka dni - więc jeszcze w czerwcu - teoretycznie miesiącu, w którym szczupak jest aktywny, co z kolei oznacza, że łowów nie zepsuje mi letnia przyducha. ponadto w tym roku, chcę wykorzysta mój czas jak najlepiej. zamierzam łowic w częsci jeziora na lewo od wysokości wsi Ostrów Wielki do brzegu, na którym znajduje się ośrodek Kormoran (Kaletka).
jeśli nikt z Was nie zna tego akwenu, może chociaż doradzicie żółtodziobowi, jak pod koniec czerwca, biorąc pod uwagę tegoroczną pogodę szukac ryby w tego typu mazurskim jeziorze - 580 ha, maks głębokośc ok 20 m, średnia ok 7. linia brzegowa urozmaicona, liczne spady dna przy trzcinowiskach, ale również 2-4 metrowe blaty.
może ktoś łowiący regularnie w okolicy Ostródy i Iławy podzieli się spostrzeżeniami na temat zachowania obecnie okonia i szczupaka w okolicznych jeziorach?
pozdrawiam wszystkich serdecznie!

#2 OFFLINE   Stachu

Stachu

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 236 postów

Napisano 19 czerwiec 2007 - 11:05

cześć,