Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Suzuki 2.5 KM z pontonem 330 - czy to ma sens?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Grzegorz B.

Grzegorz B.

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 409 postów
  • LokalizacjaStargard

Napisano 12 lipiec 2024 - 13:02

Mam okazję kupić w dobrej cenie praktycznie nowy, jeszcze na gwarancji, silnik Suzuki o mocy 2.5 KM. Aktualnie pływam na Kolibri 330 w połączeniu ze starą ale dobrą MinnKotą Maxxum 50lbs.

Pytanie czy warto brać silniczek 2.5 KM do takiego pontonu? Jeśli na minnkocie pływam 6 km/s to ile w przybliżeniu miałbym na Suzuki? Ogólnie lubię elektryka ale czasem przydałoby się szybsze napłynięcie na łowisko bądź możliwość obłowienia większej ilości miejscówek... Łowię na jeziorach, nie mam doświadczenia z silnikami spalinowymi. Kilka razy zakładałem na mój ponton Yamahę 4 KM i w pojedynkę udawało mi się wejść w ślizg ale wiadomo, że na tym Suzuki nie liczę na to.



#2 OFFLINE   Krzysiu

Krzysiu

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 661 postów

Napisano 12 lipiec 2024 - 14:06

W ślizg nie ma szans nie wejdziesz , na pewno popłyniesz szybciej niż na elektryku o ile nie wiadomo wszystko zależne od wiatru szpeci na pokładzie itp ale przyjmijmy że niech to będzie 10 km/h ale:
Zawsze ogranicza Cię paliwo którego taki silniczek pali nie za dużo a nie akumlator duży plus według mnie a tak jak piszesz jak przyjdzie więcej popływać i obłowić większą ilość miejscówek to lepsza spalina jak do tego dojdzie mocny wiatr ( i może uciag wody jak wyskoczysz kiedyś może na rzekę )to elektryk nie ma podejścia nawet do 2,5 km.
  • Grzegorz B. lubi to

#3 OFFLINE   czarny1

czarny1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 917 postów
  • LokalizacjaLanckorona/Przemyśl
  • Imię:Michał

Napisano 12 lipiec 2024 - 14:26