Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Mulitplikator SHIMANO Curado 201Bantam... i co dalej?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   remixsc

remixsc

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 4 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Darek

Napisano 29 listopad 2012 - 00:12

Witam wszystkich,
Ostatnio zakupiłem mój pierwszy w życiu multiplikator ale w tym temacie jestem tak samo zielony jak mój Curado :-)
Wiem, że ten model ma już swoje lata ale wyobraźcie sobie, że kupiłem nówkę w sklepie z wyprzedaży - musiał przeleżeć chyba 7 lat!!!
Zdecydowałem się na ten zakup, bo to prawdziwy japończyk i w tym przedziale cenowym mogłem kupić co najwyżej DAIWA - Made In China. Szukałem czegoś uniwersalnego czyli takiego, który poradzi sobie z małym 20 gramowym woblerem i z 60 gramowym jerkiem.
Mając to na uwadze mam pytanie jaki kijek do niego dobrać? Myślałem o dosyć krótkim - tak do 2m, bo łowię zazwyczaj z łódki.
Powiem więcej - celuję tak w 1,80 - 1,85 i cw 20-60. Musi być 2 częściowa. Co wybrać? Przedział cenowy 200-400zł.
Kolejne pytanie może Was-znawców zaskoczyć ale nawet nie wiem jaką plecionkę i ile jej metrów do mojego multika kupić.
W opisie znalazłem dane ale są w funtach i yardach . Oczywiście można to z łatwością przeliczyć ale to w dalszym ciągu nic mi nie mówi.Interesuje mnie raczej grubość w mm oraz długość w metrach. Czy Waszym zdaniem plecionka 0,25mm wystarczy na 60 gramowego SLIDERA 12 a jeżeli tak to ile jej wejdzie na moją szpulę? A może 0,25mm to za mało?
A i jeszcz jedno - sprzęt szykowany na Szwedzkie wody a tam metrowy szczupak nie należy do rzadkości :-)
Poniżej dane podane przez producenta:
lb-yds:
8-200
10-170
12-150
14-125

Pozdrawiam wszystkich "remixsc"


Użytkownik remixsc edytował ten post 17 grudzień 2012 - 21:24


#2 OFFLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10175 postów