Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Penn Slammer czy Penn Spinfisher 360/460?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 ONLINE   Czoper

Czoper

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1165 postów

Napisano 21 grudzień 2012 - 21:22

Panowie poradzcie...dzisiaj jeden znajomy powiedział mi o jakiejś dziwnej wadzie fabrycznej slammera :huh:  czy ktoś wie o co moze chodzi ? podobno coś z hamulcem?? czy ktoś wogóle miał jakieś nieprzyjemne doświadczenia z tym młynkiem, czy poporstu komuś trafił się felerny i stąd ta teoria :wacko: absolutnie nie znam się na tym, a zamierzam zapodać coś na sumka do trola jak i do łowienia z łapy...

Druga sprawa to wielkość...360 poradzi sobie czy atakować 460...?? 80% będzie trol...reszta łowienie z łapy... będzie podpięty do kijka 2,7m 50-100g  waga 230g...jak zmotować taki zestaw..będę wdzięczny za każde rady..pozdro



#2 OFFLINE   gooral

gooral

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3412 postów
  • Lokalizacjairlandia

Napisano 21 grudzień 2012 - 21:26

moja 260 lowi szczupaki i okonie od 3 albo i 4 lat 0 problemow (szczupaki wyciagniete max kolo 9x cm + kilka sumkow +-1m) lowie glownie na swimbaity, gumy etc.

360 uzywana niemal tylko do trola - rok i nic sie nie dzieje. Nie moge powiedziec zlego slowa. ps w 260 jest najmocniejszy hamulec..

Ps2 do sumka bralbym spinfishery - mocniejsze hamulce.



#3 ONLINE   Czoper

Czoper

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1165 postów

Napisano 21 grudzień 2012 - 21:34

Tylko najlepiej spinfishera model ssm..tylko że ciężko o ten model..najwięcej jest tych slammerów...



#4 OFFLINE   Baars

Baars

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Lokalizacjaokolice Odry...
  • Imię:Wojtek

Napisano 21 grudzień 2012 - 21:54

A widziałeś nowevo spinfishera v?