Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Nowy Twin Power 4000 '11 -smarowac na starcie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   RBTS

RBTS

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 598 postów
  • LokalizacjaŚrodkowa Wisła

Napisano 31 styczeń 2013 - 20:31

Przy założeniu, że młynek kręci 4 godziny dziennie, daje to jakieś 21 dzionków.

Jeśli ktoś malutko i lekko kręci...to może nawet nie dotrzeć sprzętu przez cały sezon. Generalnie, chodzi o to, że nie ma sensu przesmarowywanie nowych mechanizmów, a po kilku (czterogodzinnych dniówkach) maszynka nie jest jeszcze dotarta. Dotyczy to zwłaszcza solidnych multiplikatorów, mających przekładnie wykonane z brązu, mosiądzu lub stali. Ale rzecz jasna, lepiej przesmarować nawet po jednej dniówce, niż nową!



#22 OFFLINE   Józef Lesniak

Józef Lesniak

    Józef Leśniak

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1141 postów
  • LokalizacjaSłubice
  • Imię:Józef
  • Nazwisko:Leśniak

Napisano 31 styczeń 2013 - 22:06

Panowie. W jaki sposob sciagnac ozdobna obudowe z tylu kolowrotka twin p. rocznik 2011

 

 

Żeby zdjąć osłonę korpusu trzeba najpierw zdjąć rotor.

Jezeli chodzi o kompletny demontarz to należy :

1.zdjąć rotor

2.odkręcic łożysko oporowe

3.zdjąć ząbkowany pierścień stabilizujący rotor po otwarćiu kabłąka

4.I mamy dostęp do czarnej gumowej zaślepki z małym otworkiem- u góry obudowy tuż pod stopką.Za pomocą ćienkiego sztyfta należy wyjąć zaślepkę.  Teraz jest potrzebny odpowiedni wkrętak,aby przez ten otwór po zaślepce wprowadzić wkrętak i trafić na śrubk, która trzyma ozdobną niklowaną "dupkę"

 I to jest wszystko - jest tylko jedna śrubeczka,potem trzeba uważac przy montażu.

 

5.A dalej to juz nie będe opisywał, bo może po trochu nie chcę zdradzac tak do konca swojej wiedzy,ale to całkiem proste.

.

 

Pozdrawiam 

Józef Lesniak


Użytkownik Leśniak edytował ten post 31 styczeń 2013 - 22:11