Jump to content

  •      Sign In   
  • Create Account

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Photo

Serwis silników w świętokrzyskim, podkarpackim


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#21 OFFLINE   evin

evin

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 790 posts

Posted 02 February 2017 - 18:46

a co trzeba zrobic w tym suzuki



#22 OFFLINE   xeniowy

xeniowy

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 273 posts
  • LokalizacjaKońskie
  • Imię:Tomek

Posted 02 February 2017 - 19:03

Urwała się śruba mocująca koło na wałku rozrządu i koło się zsunęło jakiś 1 cm. Pasek wytarł osłonę i wyrobił się klin trzymający koło i kanałek w którym powinien siedzieć pasownie. Myślę że koło, pasek i klin są do wymiany, a jest to Suzuki DF 15 z 2009 roku. 


Edited by xeniowy, 02 February 2017 - 19:04.


#23 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,471 posts

Posted 02 February 2017 - 22:00

Ja jednak myślę że jest to do zrobienia :)

@evin kiedyś chyba pytałem ale jeszcze raz - skąd kolego jesteś?

Edited by womaly23, 02 February 2017 - 22:02.


#24 OFFLINE   evin

evin

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 790 posts

Posted 02 February 2017 - 23:33

tam gdzie "duch puszczy" rządzi hehe



#25 OFFLINE   evin

evin

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 790 posts

Posted 02 February 2017 - 23:34

a jak głowica nie uszkodzona, zawory ok?



#26 OFFLINE   xeniowy

xeniowy

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 273 posts
  • LokalizacjaKońskie
  • Imię:Tomek

Posted 03 February 2017 - 07:55

Wszystko jest ok ponieważ w porę się zorientowałem że coś jest nie tak i spłynąłem do brzegu. Po powrocie do domu zdjąłem osłonę i zobaczyłem co było przyczyną dziwnej pracy i braku mocy. Koło nie spadło z wałka, obracało się razem z nim, jednak nie wchodzi już pasownie na wałek i ma pewien luz, co powoduje że zapłon nie następuje w odpowiednim momencie. Ułamany kawałek śruby udało mi się wykręcić z wałka i zastąpić go inną śrubą. Silnik odpala na dotyk i bardzo ładnie pracuje, natomiast trzeba wymienić koło wraz z klinem i pasek.