Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Spin & cast - czyli 2 w 1


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Zwierzu

Zwierzu

    Nie wiem, nie znam się zarobiony jestem !

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1138 postów

Napisano 09 luty 2013 - 18:47

Niech mi ktoś biegły w temacie wytłumaczy, otóż :
w sklepach można kupić wędziska (żadna nowość), których zbrojenie umożliwia podpięcie tradycyjnego kołowrotka jak i multiplikatora, wędki nie mają pazura.
Przecież po wyznaczeniu kręgosłupa w którymś położeniu takie wędzisko musi tracić na akcji, przynajmniej tak mi się wydaje. Dodam że chodzi o wędki morskie, chyba że w tym wypadku skoro i tak jest to łowienie w pionie nie odgrywa to wielkiej roli.
Jest sens takiego zbrojenia czy to raczej poroniony pomysł ?

#2 OFFLINE   makamba

makamba

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3151 postów
  • Lokalizacjaz ortalionu
  • Imię:Bartosz

Napisano 09 luty 2013 - 19:18


w sklepach można kupić wędziska (żadna nowość), których zbrojenie umożliwia podpięcie tradycyjnego kołowrotka jak i multiplikatora, wędki nie mają pazura.
 

Widziałem kiedyś w jakimś sklepie pazur przykręcany do dowolnej wędki spiningowej  celem urzadzenia casta na szybko. :)


  • Guzu lubi to

#3 OFFLINE   mrWhite7

mrWhite7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2266 postów
  • LokalizacjaHamburg
  • Imię:Artur
  • Nazwisko:Bielecki

Napisano 09 luty 2013 - 23:04