mam pytanie chce malować farbami z aerografu i zastanawiam się nad humbrolami i innymi farbami akrylowymi typu metalic czy jest sens kupować humbrola który ma 14 ml za 5 zł czy lepiej dać na zwykłą akrylową która ma 100 ml i 6 zł
Farby
#1 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 17:00
#2 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 17:06
Nie jestem profesjonalistą od aero. Wielu pewnie puknie mnie w czoło.
Używam do aerografu farb akrylowych w spray, typu motip 500ml. za 10zł. "wpsikuje" kilka kropel z puszki do zbiorniczka aero i w taki sposób maluję. Jeśli chodzi o farby tego typu metalic, są gęstsze od zwykłego koloru lecz przechodzą przez aero bez większych problemów. Czyszczę sprzęt zaraz po użytkowaniu i nie ma z nim problemu.
#3 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 17:08
ok ale przecież można by rozrobić akryl z wodą dlatego pytam bo jak kupie tanie dziadostwo to po rozcieńczeniu się zrobi blade ale z drugiej strony przepłacać za humbrola
#4 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 18:03
szkoda kasy na humbrola sam nim malowałem lata temu czasami potrafił się zważyć z lakierem poliuretanowym teraz jadę akrylami samochodowymi i jest ok
#5 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 18:06
tez przejdę na samochodowe kiedyś nimi malowałem było ok tylko ten zapach nitro
#6 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 20:14
Pacta, createx - bez zapachu, możesz malować gdzie chcesz .
#7 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 22:41
Niedawno rozglądając się za aerografem trafiłem na fora dla majsterkowiczów. Nie zapisałem sobie linków - patrz po aerografach i farbach - pactra, humbrol. Na All.. są też takie aerografy jak oni pokazywali tz w zestawie z pipetą - biorą kilka kropli, malują, a co im zostaje to odsysają z powrotem i do pojemniczka. Chyba ktoś to też stosował do woblerów - zdaje się że nawet ktoś z forum. Wydajna metoda.
Przy okazji:
http://chomikuj.pl/V...1822088064.doc
i link do aer..
a dalej to już łatwo do następnych filmików.
PS
Jeszcze nie kupiłem, czekam aż wyjdą mi samochodowe, mam też pactry i czekaja na aero...