Szkutnik nie przywiązuje większej wagi do sprawy kolumny silnika. Widać to po wielkości pawęży - jest taka pośrednia. Podejrzewam, że przy mniejszych silnikach rozmiar kolumny nie będzie miał większego znaczenia. Przy silnikach, które wprowadzą łódź w ślizg już tak - uświadomiono mnie, że silnik spalinowy traci moc, jeśli otwory zasysające wodę do chłodzenia dostaną powietrza. Te sprawy są dla mnie nowością, nie posiadałem nigdy ani łódki ani tym bardziej silnika spalinowego. Postanowiłem przymierzyć silnik z kolumną S i sprawdzić czy daje radę. Zawieszę też silnik z kolumną L i sprawdzę czy chlapie itp... Będę wdzięczny za kolejne rady i wyprowadzenie mnie z błędu jeśli jakiś popełniam,
Ciekawy jeszcze jestem czy wszystkie silniki mają jednakową odległość od punktu zawszenia na pawęży do płyt kawitacyjnych.
Użytkownik wesoływędkarz edytował ten post 01 maj 2021 - 07:16