@Baloo,
nie rozumiem tylko po co ich nękać i na siłę wciągać we współpracę z ARS? Pierwsze próby współpracy ARS i WMH świadczą o tym, że nie za bardzo są zainteresowani. Nawet spotkanie z WMH na Targach wędkarskich w zeszłym roku świadczyło o tym, że oni mają to w zasadzie gdzieś.
Moim zdaniem ARS powinna współpracować tylko z firmami, organizacjami, itp. które chcą to poprzeć bez żadnych większych nacisków z naszej strony. Tak jak robi to np. Salmo, czy sklepy internetowe, które popierają akcję.
Jeżeli ktoś jest chętny to od początku do końca, a nie po jakichś specjalnych naciskach z naszej strony.
Wydaje mi się, ze współpraca z WW układa się bardzo dobrze i że oni popierają ARS w całej rozciągłości. Lepiej zostać przy tym co mamy, a nie na siłę próbować przełamać ludzi, którym opieka i dbanie o dobro ryb zwisa.
Takie jest moje zdanie.
@All,
Co do filmu to nie wypowiadam się bo go nie widziałem ale z poprzednich mogę wywnioskować jak oni zachowują się podczas podbierania ryb...
Myślę, że sprawę sponsoringu filmów i programów TV można zorganizować na zasadzie angielskiego programu Top Gear gdzie prowadzący program dostają do testowania nawet najdroższe samochody świata. Po testach są bardzo obiektywni i nie przebierają w słowach, nawet jeżeli mają coś do zarzucenia danej marce samochodu.
Sponsorzy jakoś się nie obrażają, nawet jak ostro skrytykują ich samochody i nadal dają im auta do testów.
Trzeba pamiętać, że z punktu widzenia marketingowego jest to ogromna reklama, nawet jeżeli nie mówi się w samych superlatywach o danej rzeczy. A na to najbardziej czekają sponsorzy - na reklamę. Warto brać przykład z takich testów.